قیمت رنگ کنیتکس ساختمان

توضیحاتی در مورد رنگ کنیتکس ساختمان و قیمت آن

امروزه با توجه به ظاهر گرایی اکثر مردم و توجه به زیبایی، محصولاتی که زیبایی را به ارمغان می آورند تولید بیش تری داشته و خریداران نیز بیشتر شده اند. یکی از این محصولات رنگ ها هستند که دارای انواع و اقسام بسیار زیادی در نوع خود می باشند. یکی از رنگ ها به نام رنگ کنیتکس ساختمان، از انواع آن ها است که برای رنگ آمیزی سطوح مختلفی کاربرد داشته و قابل استفاده می باشد. با توجه به ساختاری که رنگ کنیتکس ساختمان تشکیل می دهد، هنگام لمس رنگ های کنیتکسی می توان رنگ و نقش های برجسته را به خوبی احساس نمود. البته این رنگ ها در نوع خود دارای نقش های بسیار زیادی می باشند که طبق آن ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند. البته تفاوت قیمت در آن ها بر حسب طرحی که دارند و همچنین شرکتی که با برند خاص به تولید آن ها می پردازد قیمت های گوناگونی خواهند داشت . باید این نکته را نیز افزود که در بازار های داخلی و خارجی رنگ های متعددی یافت می شوند که به عنوان رنگ کنیتکس ساختمان و با برند معروف و محبوبی به فروش می رسند که تقلبی بوده و کیفیت مناسبی ندارند. همانطور که گفته شد رنگ کنیتکس ساختمان را می توان در طراحی های دکوراسیون و طراحی داخلی به کار برده و آن را با طراحی های دیگر هماهنگ نمود که این امر باعث زیبا تر شدن منازل و محیط های اداری و تجاری خواهد شد. اگر دیده باشید متوجه می شوید که در داخل رنگ کنیتکس ساختمان اجناس گوناگونی وجود دارد که به صورت ریز و درشت داخل آن قرار دارند. این جنس های مختلف بعد از کار شدن و خشک شدن رنگ جلوه اصلی خود را نشان می دهند که دارای شفافیت و ظاهر زیبایی نیز هستند. رنگ های کنیتکس از ترکیبات مختلفی ساخته شده اند که بر اساس آن ها به سه دسته تقسیم خواهند شد. رنگ های کنیتکس روغنی، رنگ های کنیتکس پلاستیکی و رنگ های کنیتکس اکریلیک از این موارد می باشند که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

خرید رنگ کنیتکس
خرید رنگ کنیتکس

قیمت انواع رنگ کنیتکس ساختمان

همانطور که گفته شد رنگ های کنیتکسی بر اساس جنسی که باعث برجسته شدن آن ها شده است و همچنین جنس و ترکیبات اصلی رنگ به سه نوع اصلی تقسیم می شوند که شامل روغنی، پلاستیک و اکریلیک می باشند. هر کدام از این ۳ نوع رنگ دارای نمونه های داخلی و خارجی بسیار زیادی است که نمی توان رنج قیمت خاصی برای آن ها قرار دارد.

 

زیرا آنقدر دارای تنوع بالایی از نظر برند های داخلی و خارجی می باشند که باید با مراکز مربوطه هنگام خرید کاملا مشورت نمایید. البته اصل و تقلبی بودن نیز در این قیمت ها بسیار موثر است ولی بهتر است که همواره محصول مورد نظر از مراکز معتبر خریداری شود.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ کنیتکس با قیمت مناسب

فروش رنگ کنیتکس ساختمان
فروش رنگ کنیتکس ساختمان

رنگ کنیتکس ساختمان از نوع روغنی

به طور کلی رنگ های روغنی نسبت به رنگ های دیگری که به آن ها رنگ پلاستیکی می گویند دارای درجه حساسیت بالاتری می باشد. البته این درجه حساسیت بالاتر به قبل از خشک شدن کار مربوط است زیرا بعد از این که رنگ مورد نظر خشک شود، رنگ کاملا مقاومی خواهد بود که می توان سال های متمادی از آن استفاده نمود.

رنگ های روغنی کنیتکس ساختمان، بر پایه حلال های بنزینی ساخته شده اند و همین امر باعث شده است امکان اشتعال آن تا قبل از خشک شدن فراهم شود. لذا باید به مراقبت از آن پرداخت. ویژگی دیگری که می توان برای این نوع از رنگ ها نام برد، قابلیت ترکیب نشدن این رنگ ‌ها با آب است زیرا کاملا خاصیت ضد آبی داشته و به هیچ وجه با آن ترکیب نخواهد شد و کاملا فاز جداگانه ای دارند. به همین علت از این رنگ ها در اکثر شهر هایی که در کشور دارای رطوبت و شرجی بسیار زیادی می باشند می توان به راحتی استفاده نمود. مثلا شهر های شمالی کشور از رنگ کنیتکس ساختمان برای نما و داخل ساختمان با اطمینان خاطر استفاده کرده و به زیبایی ساختمان خود می افزایند.

مزیتی که این رنگ ها دارند این است که در اثر برف و باران نیز، دچار مشکلی نخواهند شد و می توان در صورت کثیف شدن، به طور کلی با استفاده از آب و شوینده های معمولی، به شست و شوی آن ها پرداخت. برای گرفتن نتیجه مطلوب از استفاده از این رنگ ها، باید علاوه بر خریدی مطمئن از مراکز معتبر، باید با متصدی مربوطه مشورت نموده و برای ابزار رنگ آمیزی مورد نظر، ابزاری خریده شود که مناسب این رنگ باشد.

قیمت رنگ کنیتکس
قیمت رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس ساختمان از نوع پلاستیکی

رنگ های پلاستیکی بر پایه آب ساخته شده اند. رنگ های پلاستیکی از رنگ هایی هستند که روش کار با آن ها نسبت به روغنی بسیار آسان تر بوده است. البته باید گفته شود که رنگ کنیتکس ساختمان از نوع پلاستیک کاملا هنگام ترکیب با آب یک فاز تشکیل می دهد و به طور کامل مخلوط خواهد شد.

البته این ویژگی برای استفاده افرادی مناسب است که مایل به تغییر دکوراسیون در مدت های کوتاه هستند. زیرا با آلوده و کثیف شدن آن ها نمی توان این رنگ ها و سطوح مربوط به آن را شست و شو داد. چون ضد آب نیستند و در اثر تماس با آب ممکن است تخریب شوند. این رنگ ها همچنین برای محیط هایی که دارای رطوبت و شرجی هوای بالایی هستند مناسب نبوده و بعد از مدت کوتاهی اثرات نامطلوبی روی آن ها نمایان خواهد شد لذا توصیه می شود شهر هایی مانند شهر های شمالی کشور، کمتر از این محصول استفاده نمایند.

برای محیط هایی که از رطوبت در امان هستند و تقریبا بسته می باشند می توان از این نوع رنگ با اطمینان خاطر استفاده نمود. این نوع رنگ نیز دارای تولید کننده های مختلفی در سطح داخل و خارج کشور داشته که هر کدام از آن ها دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برای تهیه محصول با کیفیت باید علاوه بر شناخت انواع برند ها، به اصل و تقلبی بودن و همچنین معتبر بودن مرکز خرید توجه شود.

 

رنگ کنیتکس ساختمانی تهران
رنگ کنیتکس ساختمانی تهران

رنگ کنیتکس ساختمان از نوع اکرلیک

رنگ کنیتکس ساختمان از نوع اکرولیک، نسبت به دو نمونه قبلی رنگ کنیتکس، کاربرد بیشتری داشته و بین خریداران از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. زیرا این رنگ ویژگی های اصلی دو رنگ روغنی و پلاستیکی را همزمان به طور نسبی دارد که این مسئله باعث می شود سطح کارایی آن به مراتب به میزان بیشتری برسد. رنگ اکرولیک از رنگ هایی است که ترکیب شده رنگ پلاستیک و روغنی بوده و مانند رنگ روغنی دارای خاصیت ضد آبی می باشد و می توان از آن در هر محیطی که حتی محیطی که دارای بیشترین میزان رطوبت است استفاده نمود.

از طرفی نکته جالب این است که بر پایه آب ساخته شده است و حلال آن آب می باشد. همچنین از این رنگ ها می توان در سطوح مختلفی استفاده نمود، مثلاً بعضی از سطوح زبر هستند و باید برای رنگ آمیزی کاملا با استفاده از مواد خاصی صاف شوند ولی برای رنگ آمیزی با رنگ اکرولیکی، به انجام این عمل احتیاجی نیست. رنگ های اکرولیک از رنگ های بسیار زیبایی هستند که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و در آن ها الیاف و جنس های گوناگونی نیز به کار رفته است.

اگر برای رنگ آمیزی قصد استفاده از این رنگ ها را دارید، بهتر است ابزار های مخصوصی برای رنگ آمیزی تهیه کنید. زیرا این رنگ ها به دلیل دارا بودن ذرات مختلف و با جنس های گوناگون، با قلم مو به طور گسترده پخش نشده و ممکن است ذرات آن در یک جا متمرکز شوند که مطمئنا در این حالت زیبایی کار پایین خواهد آمد. برای استفاده از رنگ کنیتکس ساختمان در انواع گوناگون بهتر است از پیستوله ها برای رنگ آمیزی استفاده شود که ذرات موجود در آن ها کاملا در سطح کار به صورت یکسان پخش شوند تا در این صورت به زیبایی کار افزوده شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

رنگ کنیتکس شیراز
رنگ کنیتکس شیراز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما