ارسال کاهگل بوشهر مستقیم از کارخانه

خرید کاهگل بوشهر با جنس پایه سیمان

کاهگل بوشهر با کاهگل های سنتی متفاوت می باشد. خرید این نوع از مصالح ساختمانی به شدت افزایش یافته است زیرا قابلیت های زیادی دارد و از ساختمان در شرایط مختلف محافظت می کند. کاهگل بوشهر یکی از بهترین کاهگل های صنعتی است و روش های مختلفی برای خرید آن وجود دارد. کاهگل بوشهر در بهترین کارخانه های تولید کننده تهیه می گردد و وارد بازار می شود. کاهگل مصنوعی مانند کاهگل بوشهر از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده است و به همین دلیل دارای کیفیت بالایی است.

قبل از خرید کاهگل های صنعتی مانند بوشهر باید اطلاعات کاملی از این ماده و کارایی آن داشته باشید. کاهگل مصنوعی دارای پایه پلیمر است و با نوع سنتی که از خاک و آب تشکیل شده کاملا متفاوت است با خرید کاهگل بوشهر  تجربه کاملا متفاوتی از کاهگل را خواهید داشت، زیرا انواع مصنوعی به خوبی در تمام شرایط آب و هوایی بدون تغییر باقی می ماند.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان کاملا ضدآب و قابل شستشو

خرید کاهگل بوشهر
خرید کاهگل بوشهر

کاهگل بوشهر و خرید مستقیم آن از کارخانه

کاهگل بوشهر از محصولات پر فروشی است و به دلیل خرید بیشماری که دارد از طریق  مختلف  به فروش می رسد تا افرادی که نیاز به کاهگل مصنوعی بوشهر دارند بدون  هیچ مشکلی آن را تهیه و استفاده نمایند. از مهمترین روش های خرید روش مستقیم است که از کارخانه تولید کننده به شکل مستقیم  مقدار مورد نیاز را سفارش می دهند و در زمان کمی برای آنها ارسال می گردد. می توانید هر مقداری از این کاهگل را که نیاز داشته باشید از طریق خرید مستقیم از کارخانه تهیه کنید. یکی از مزیت های مهم خرید از مرکز تولید کننده، هزینه آن است زیرا به دلیل بی واسطه بودن فروش هزینه های اضافی کم می شود و قیمت برای مصرف کننده به شدت کاهش می یابد.

کاهگل بوشهر برای انواع دیوارها در  نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده می شود به همین دلیل استفاده از آن بسیار زیاد است. این ماده دارای رنگ بندی مختلفی است و می توان برای هماهنگ کردن با دکور داخلی در نمای داخلی نیز بکار برود. شکل ظاهری آن شبیه به خمیر کاهگل سنتی است و به همین دلیل برای مکان های سنتی مانند رستوران های سنتی زیاد کاربرد دارد. کاهگل مصنوعی دارای جنس بسیار محکمی است و بعد از اینکه لایه یکدستی بر روی دیوار ایجاد شد بسیار سخت و محکم  می گردد.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضدآب گیلان خرید با ضمانت نامه

فروش کاهگل بوشهر
فروش کاهگل بوشهر

بهترین مزیت های کاهگل بوشهر و خرید بی واسطه آن

کاهگل نانو دارای ویژگی های متعددی است که از مهمترین آنها می توان به ضدآب بودن آن اشاره نمود .این ماده هم در برابر رطوبت و هم در برابر گرمای زیاد مقاومت  دارد. ضد آب بودن کاهگل بوشهر موجب مقاومت بالای ساختمان ها می شود و آن را قابل شستشو می کند به صورتی که در مناطق پر بارش می توان به عنوان لایه رویی ساختمان از آن استفاده نمود و از ورود رطوبت به ساختمان جلوگیری کرد، در این حالت  ساختمان ها دیرتر فرسوده می گردند. علاوه بر آن برای محیط هایی که نیاز به شستشوی بالایی دارند این ماده بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند قابلیت شستشو را دارد.

درخواست های بسیار زیادی برای خرید کاهگل بوشهر انجام می شود، علاوه بر روش های مختلفی که برای فروش وجود دارد خرید بی واسطه از تولید کننده بیشترین درصد خرید را به خود اختصاص می دهد. این ماده برای مکان های مختلف و اغلب بوسیله ساختمان ساز ها که حجم عمده کاهگل را نیاز دارند، خریداری می شود. کاهگل بوشهر علاوه بر زیبایی ظاهری مقاومت بسیار زیادی هم دارد و این مساله موجب شده تا حجم بالای این کاهگل صنعتی را به صورت یکجا خرید نمایند.

کاهگل نانو بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : کنگان ، بیدخون ، گناوه ، عسلویه ، دیر ، دلوار ، خورموج ، جم ، دیلم ، نخل تقی ، برازجان ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی مازندران مستقیم از نمایندگی

قیمت کاهگل بوشهر
قیمت کاهگل بوشهر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

4

  1. سلام من یک منزل قدیمی خشتی دارم قبلانمای بیرون آن با گل و گچ زده شده وحدوا۵۰ سال هست که کم کم نمای آن برااثرفرسوده شده و میخوای نمای سنتی آن حفظ کنم ایاکاهگل مصنوعی بازسازی کنم ایاکاهگل مصنوعی برروی خشت گلی هم کارایی داردواگرکارایی داردقطرکاهگل مصنوعی برروی دیوارچقدبایدباشد.تشکرازاهنمایی شما

    • سلام وقتتون بخیر بزرگوار
      بله قابل اجرا هست. فقط تنها موردی که هست اینه که نباید اختلاف سطح زیادی وجود داشته باشه.

  2. سلام حدود۲۵۰ کیسه کاهگل برای تهران نیازدارم قیمت وتحویل لطفا

    • سلام وقتتون بخیر
      با همکاران ما تماس بگیرید در اسرع وقت ارسال بار خدمتتون انجام میشه.
      09129723451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما