خرید رزین اپوکسی رقیق ایرانی و خارجی

رزین اپوکسی رقیق داخلی یا وارداتی

رزین نام ماده ای است که شکل طبیعی آن در طبیعت وجود دارد ولی به اندازه ای نیست که بتوان از آن در حجم بالا برای صنایع استفاده نمود. رزین های اپوکسی از نظر فرمول شیمیایی با هم  متفاوت هستند و هر کدام خصوصیات مختلفی دارند. رزین اپوکسی رقیق نام یکی از این نوع مواد است که به تنهایی و در معرض هوا قادر به خشک شدن نیست و باید با ماده ای دیگر به عنوان تکمیل کننده خود ترکیب گردد تا واکنش بین آنها انجام شده و رزین سخت و محکم شود. رزین اپوکسی از نظر غلظت به انواع رقیق و غلیظ تقسیم می شود.

رزین اپوکسی رقیق نسبت به غلیظ  دارای کاربرد زیادی است و در اکثر فعالیت ها به کار می رود. زمانی که برای خرید رزین مراجعه می کنید باید تمام اطلاعات از رزینی که نیاز دارید را بدانید زیرا درصد های مختلفی از رزین وجود دارد که هر کدام برای مکانی خاص مناسب است و در صورت انتخاب اشتباه رزین نتیجه درستی بر روی کار نخواهد داشت. غلظت رزین و نحوه ترکیب آن با هاردنر نیز در محصول نهایی تاثیر می گذارند.

رزین اپوکسی رقیق یا غلیظ هم در داخل کشور و هم در خارج تولید می شود و به دلیل اینکه این ماده  مصرف زیادی دارد در سال های اخیر واردات آن افزایش یافته است. رزین اپوکسی رقیق وارداتی نیز دارای کیفیت عالی است و برند هایی وارد کشور می شود که شناخته شده و مرغوب هستند. انواع وارداتی رزین تنظیم کننده بازار هستند و رزین هایی که استاندارد های لازم را داشته باشند مورد تایید خواهد بود و وارد کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی کره ای با کیفیت عالی

خرید رزین اپوکسی رقیق
خرید رزین اپوکسی رقیق

چرا از رزین اپوکسی رقیق زیاد استفاده می شود؟

رزین باید با نسبت دقیقی با هاردنر ترکیب شود این ماده لایه نازک و در عین حال محکمی را روی وسایل ایجاد می کند رزین اپوکسی رقیق در زمان ترکیب شدن با ماده سخت کننده نیاز به حرارت  زیادی ندارد و روی سطح بدون حباب پخش می شود. و در موارد خیلی کم نیاز به حبابگیری دارد. این نوع رزین چه در داخل تولید شده باشد و چه در خارج از کشور  توانایی  محافظت در برابر رطوبت را دارد و به عنوان عایق عمل می کند.

وسایلی مانند چوب ها در برابر رطوبت خراب می شوند و سطوح آنها در برابر ضربه و فشار آسیب پذیر است ولی زمانی که از رزین اپوکسی رقیق بر روی چوب استفاده شود از آن مراقبت خواهد نمود. زیورآلات نیز یکی دیگر از وسایلی است که برای ساخت خود از این ماده استفاده می کند و علاوه بر زیبایی و درخشندگی که این نوع رزین به وسایل می دهد عمر آنها را نیز افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی هنری

فروش رزین اپوکسی رقیق
فروش رزین اپوکسی رقیق

تفاوت قیمت رزین اپوکسی داخلی با خارجی

آنچه که بر قیمت رزین تاثیر گذار است غلظت رزین و شرکت تولید کننده آن است زیرا برند های مختلف از نظر  کیفیت با هم متفاوت هستند. زمانیکه مواد اولیه استفاده شده در هنگام  تولید این ماده مرغوب باشد محصول با کیفیتی تولید خواهد شد. قیمت رزین های داخلی با خارجی نیز متفاوت است بخشی   از هزینه ها مربوط به واردات محصول است که بر قیمت نهایی رزین تاثیر خواهد گذاشت.

رزین اپوکسی رقیق را می توانید از نمایندگی های فروش انواع رزین ها خرید نمایید. برای خرید و انتخاب بین رزین های داخلی یا وارداتی می توانید به فروشگاه های اینترنتی  مراجعه نمایید، خرید انواع رزین های وارداتی از طریق فروشگاه های مجازی بسیار ساده تر است زیرا نمایندگی های فعال شرکت های خارجی معمولا به صورت مجازی فعالیت می کنند.  رزین اپوکسی رقیق یکی از پر مصرف ترین رزین های موجود در بازار است که در صنایع بیشماری مورد استفاده است.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی عمده و خرده

قیمت رزین اپوکسی رقیق
قیمت رزین اپوکسی رقیق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما