کاهگل ضدآب گیلان خرید با ضمانت نامه

کاهگل ضدآب گیلان را با ضمانت نامه خرید کنید

برای خرید ماده ای که به عنوان پوشش نهایی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد چندین گزینه وجود دارد و در حال حاضر یکی از موادی که دارای مصرف زیادی است کاهگل های مصنوعی می باشد. کاهگل های صنعتی در کارخانه های صنعتی تولید می گردد. یکی از انواع این محصولات کاهگل ضدآب گیلان است. از ویژگی های مهم این محصول داشتن ضمانت نامه است و در زمان خرید دیگر نگران خراب شدن آن نخواهید بود. زمانی که کاهگل ضدآب گیلان بر روی نمای ساختمان بکار می رود برای مدت طولانی بدون تخریب شدن باقی خواهد ماند و از ساختمان محافظت می کند زیرا عایق است و از ورود آب به داخل دیوار ها جلوگیری می نماید.

رطوبت یکی از عوامل مهم در تخریب ساختمان است، زمانی که با کمک این کاهگل از رطوبت جلوگیری شود به دوام و پایداری ساختمان  کمک خواهد شد. محصولات مشابه بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی کیفیت آنها با هم متفاوت می باشد. کاهگل ضدآب گیلان یکی از بهترین کاهگل های صنعتی است. برترین و موثرترین خصوصیت این ماده عایق بودن آن می باشد که نمای ساختمان را قابل شستشو خواهد نمود. در واقع زمانی که در مکان های بسیار آلوده قرار دارید و ساختمان ها امکان آلوده شدن بسیار زیادی دارند و  نیاز به نظافت زیاد است می توان  ساختمان ها را با کاهگل ضدآب  گیلان  پوشاند تا در مواقع لازم به راحتی شستشو نمود.

در زمان خرید دقت کنید که این  محصول دارای ضمانت نامه است و اگر کاهگل ضدآب گیلان اصل باشد دارای این ضمانت نامه  خواهد بود. بهترین روش خرید مراجعه به نمایندگی های اصلی می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب زاهدان کاملا مقاوم در برایر آب

خرید کاهگل ضدآب گیلان
خرید کاهگل ضدآب گیلان

کاهگل ضدآب گیلان بهترین عایق ساختمان ها

این محصول در کارخانه های کاملا صنعتی و با مواد اولیه شیمیایی ساخته شده و وارد بازار می شود. مواد اولیه آنها پلیمر هایی هستند که در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت دارند و زمانی که به شکل کاهگل صنعتی در می آیند لایه بسیار  محکمی را ایجاد می کنند که توانایی جلوگیری از  ورود رطوبت را دارند. برای شهر های پر بارشی مانند گیلان  که ساختمان ها به صورت مداوم در برابر رطوبت قرار می گیرند  این محصول بسیار کارآمد می باشد. کاهگل ضدآب گیلان عایق حرارت  نیز می باشد و زمانی که در برابر مواد شیمیایی نیز قرار بگیرد تخریب نمی شود.

تمام این ویژگی ها به دلیل مواد پلیمری بسیار مقاومی است که در ساختار کاهگل ضدآب گیلان به کار رفته است. یکی از دلایل افزایش فروش این محصول ویژگی های متعدد آن می باشد. در زمان های قدیم برای محافظت و نگهداری از ساختمان ها از مواد مختلفی به عنوان پوشش استفاده می شد ولی با  ورود تکنولوژی و فناوری های مدرن ترکیباتی تهیه می شود که توانایی چندین عملکرد را دارد. کاهگل ضدآب گیلان یکی از این مواد است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب بوشهر مستقیم از کارخانه

فروش کاهگل ضدآب گیلان
فروش کاهگل ضدآب گیلان

حفاظت از بافت های تاریخی کشور با کمک کاهگل عایق

در بافت های قدیمی و تاریخی کشور اغلب از کاهگل های سنتی استفاده شده است. به دلیل اهمیت نگهداری این ساختمان ها  باید از موادی جایگزین کاهگل های قدیمی استفاده گردد تا  مقاومت زیادی در برابر انواع شرایط داشته باشد به راحتی تخریب نگردد. کاهگل ضدآب گیلان عایق و بسیار محکم است و برای سال های طولانی از ساختمان ها محافظت می نماید. این ماده شکل ظاهری بسیار  شبیه به  کاهگل های  سنتی را دارد و  به همین دلیل استقبال زیادی از آن شده است. امروزه کاهگل ضدآب گیلان در بسیاری از ساختمان های قدیمی که دچار تخریب شده اند بکار رفته است. این ماده دارای ضخامت کافی می باشد و به همین دلیل توانایی پر کردن بخش های تخریب شده ساختمان ها را دارد.

کاهگل ضدآب گیلان همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان گیلان از جمله : رشت ، صومعه سرا ، تالش ، لاهیجان ، رودسر ، لنگرود ، بندر انزلی ، آستانه اشرفیه ، رودبار ، فومن ، آستارا ، رضوان شهر ، خمام ، شفت ، ماسال ، سیاهکل ، املش و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل ضدآب گیلان
قیمت کاهگل ضدآب گیلان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما