خرید رزین اپوکسی دو جزئی عمده و خرده

عمده فروشی رزین اپوکسی دو جزئی

رزین ها اگر به تنهایی خشک نشوند و نیاز  به ماده دیگری به نام هاردنر داشته باشند، به نام رزین اپوکسی دو جزئی شناخته می شوند. این رزین ها با هاردنر ترکیب شده و ماده نهایی را تولید می کنند. هاردنر یا سخت کننده بخش دوم رزین اپوکسی است که پخت این ماده را کامل می کند. رزین اپوکسی دو جزئی با نام های مختلفی شناخته می شود. در واقع با توجه به مکانی که مورد استفاده قرار بگیرد نام رزین متفاوت خواهد بود.

به عنوان نمونه می توان رزین اپوکسی چوب و یا رزین مورد نیاز برای کار های زینتی را در نظر گرفت. رزین اپوکسی دو جزئی به دو صورت خرده و عمده به فروش می رسد. خرده فروشی برای کسب و کار های  کوچک و یا به صورت فردی انجام می شود ولی مقدار عمده برای صنایعی که مصارف زیاد دارند مورد توجه قرار می گیرد. عمده فروشی بوسیله کارخانه تولید کننده آن روشی ساده و مقرون به صرفه می باشد زیرا قیمت ها در این شرایط بسیار کنترل شده و کمتر از بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی در بازار

خرید رزین اپوکسی دو جزئی
خرید رزین اپوکسی دو جزئی

نکاتی در مورد خرده فروش رزین اپوکسی دو جزئی

در خرده فروشی معمولا این ماده در حجم های کوچک بسته بندی شده است و برای افرادی که در فعالیت های کوچک با رزین سر و کار دارند مورد استفاده است. رزین اپوکسی دو جزئی باید به آرامی با هاردنر ترکیب گردد و بعد از گذشت  چند روز کاملا خشک می گردد. سخت شدن این ماده مرحله به مرحله و آرام صورت می گیرد. خرده فروشی این ماده در مکان های مختلفی انجام می شود، از نمایشگاه های دائمی رزین تا نمایندگی های رزین، محل فروش رزین اپوکسی دو جزئی می باشد.

برای خرید جزئی می توان  به مراکز فروش در سطح شهر رفت و و بسته بندی های مختلف را بررسی کرده  به مقدار لازم خرید نمایید. فقط باید در نظر داشته باشید حجمی را خرید نمایید که مورد نیازتان باشد زیرا این ماده در صورت باز و استفاده شدن در زمان و تاریخ مصرف قابل استفاده خواهد بود. رزین اپوکسی دو جزئی باید همراه با هاردنر به فروش برسد بنابراین در زمان خرید به این نکته توجه داشته باشید که ماده دو بخشی است. در خرید های خرده بسیار دقت داشته باشید که بسته بندی درست را انتخاب نمایید زیرا اگر به غلظت رزین روی بسته ها توجه نداشته باشید احتمال بروز اشتباه در خرید وجود دارد. غلظت های مختلفی از رزین تولید و وارد بازار می شود. هر غلظتی برای مکان و حرفه ای مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی رقیق ایرانی و خارجی

فروش رزین اپوکسی دو جزئی
فروش رزین اپوکسی دو جزئی

چگونه از رزین اپوکسی دو جزئی استفاده نماییم؟

رزین های اپوکسی دو قسمتی هستند و باید با نسبت دقیقی با هم ترکیب شوند و نحوه ترکیب کردن آنها باید به آرامی باشد. رزین ها هر چه رقیق تر باشند کار کردن با آنها ساده تر است. در واقع با افزایش غلظت امکان تشکیل حباب بیشتر می شود و باید با حرارت حباب گیری انجام شود. اگر هاردنر و رزین را از دو بسته بندی متفاوتی استفاده نمایید، احتمال خطا بالا می رود. هر ماده سخت کننده برای رزین با غلظت مشخص تولید می گردد که باید به این نکته توجه داشته باشید.

رزین اپوکسی دو جزئی دارای مصرف بسیار زیادی  در مقایسه با رزین های دیگر می باشد. این مواد در طبیعت به مقدار بسیار کمی وجود دارند و برای مصارف صنعتی کافی نیستند به همین دلیل است که تولید صنعتی آنها در حجم های بالا انجام می شود. رزین اپوکسی دو جزئی را باید از مراکز و نمایندگی هایی که به صورت مشخص این ماده را به فروش می رسانند، خریداری نمود. فروش این ماده به صورت خرده و عمده می باشد.

بیشتر بخوانید : انواع رزین اپوکسی شفاف

قیمت رزین اپوکسی دو جزئی
قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما