خرید رنگ کنیتکس کاملا ضد آب و قابل شستشو

انواع مختلف رنگ کنیتکس دارای چه ویژگی هایی هستند؟

رنگ کنیتکس از نظر مواد تشکیل دهنده تفاوت های را با رنگ های معمولی دارد و درون آن موادی از جنس رزین ، پنبه نسوز و پرلیت وجود دارد. غلظت این رنگ نسبتا زیاد است و برای سطوحی که دارای ناهمواری های زیادی هستند، مناسب می باشد. از ویژگی های قابل توجه رنگ کنیتکس پوشش دادن سطح سنگ، فلز و.. می باشد. پایه این رنگ متفاوت می باشد و در  سه دسته مختلف قرار می گیرد. در واقع این رنگ می تواند از جنس پلاستیک ، روغنی و یا آکریلیک باشد.

تنها رنگ کنیتکس که توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب را دارد رنگ اکریلیک کنیتکس می باشد. در برابر انواع دمای محیط این رنگ مقاومت دارد و به همین دلیل در انواع شهرها با دماهای محیطی متفاوت دارای مقاومت بالایی است. رنگ کنیتکس اکریلیک در بازار برای نماهای خارجی که در برابر رطوبت بالا قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. خرید این رنگ به دلیل خصوصیات بسیار زیادی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد. کنیتکس به دلیل مواد تشکیل دهنده اش می تواند بر روی نماهای ساختمانی که گچ کاری هم نشده اند،  قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ کنیتکس ساختمان

خرید رنگ کنیتکس
خرید رنگ کنیتکس

دیوار های قابل شستشو با رنگ کنیتکس

خریداران زیادی در محصولات صنعت رنگ در جستجوی رنگ هایی هستند که قابل شستشو باشند و چندین ویژگی را با هم داشته باشند تا به صوت یکجا و با هزینه کمتری  ساختمان را زیبا و مقاوم نمایند. رنگ کنیتکس اکریلیک یکی از برترین موادی است که مورد استفاده قرار می گیرد و از ساختمان محافظت می نماید و به دلیل تنوع رنگی زیادی که دارد برای انواع نماهای ساختمان  بکار می رود. دیگر نگرانی برای رفع آلودگی دیوار های ساختمان وجود ندارد و می توان آنها را به راحتی شستشو داد و یا اگر در برابر باران های شدید قرار بگیرند ساختمان ها به راحتی تخریب نمی گردند. یکی از مواد اصلی که در این رنگ مانع از ورود رطوبت می گردد، رزین می باشد که خاصیت عایق بودن دارد.

بیشتر بخوانید : خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

فروش رنگ کنیتکس
فروش رنگ کنیتکس

خرید رنگ کنیتکس از بزرگترین نمایندگی های رنگ های مدرن

برای خرید این رنگ  فوق العاده که دارای ضخامت عالی بر روی دیوار است می توان به نمایندگی های این برند مراجعه نمود تا رنگ اصلی و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهند. برای نمای ساختمان این رنگ بسیار زیبا و جذاب است و می توان شکل های مختلفی از طرح های زیبا را بر روی آن کار نمود. این محصول به دلیل عایق بودن خریداران بسیار زیادی دارد و خرید مستقیم از کارخانه برای خرید عمده این رنگ مناسب ترین روش می باشد.

هر مقدار از این محصول که مورد نیاز باشد با خرید از درب کارخانه و با ساده ترین راه خریداری می گردد که از نظر قیمت نیز مناسب خواهد بود. خرید از فروشگاه های مجازی نیز، هم برای کسانی خرید عمده و یا خرده دارند، پیشنهاد می گردد. روش مجازی راهی بسیار ساده است که با انتخاب حجم بسته بندی و در عین حال نوع رنگ می توانید در زمان بسیار کمی خرید خود را انجام دهید. مقایسه کردن در این روش بسیار ساده است و می توان حجم های مختلف را با یکدیگر مقایسه  نمود و حتی با برند های دیگر نیز مقایسه کرد.

رنگ کنیتکس دارای موادی است که آن را از نظر ظاهری و محافظت از پوشش ساختمان از بقیه رنگ ها  متفاوت کرده است. پایه اکریلیک این رنگ به دلیل عایق بودن بیشتر مورد توجه  قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ کنیتکس نمای ساختمان

قیمت رنگ کنیتکس
قیمت رنگ کنیتکس

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما