قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان کاملا ضد آب و قابل شستشو

کاهگل مصنوعی اصفهان با قیمت استثنایی

کاهگل مصنوعی اصفهان نامی آشنا در میان کاهگل های صنعتی است. یکی از دلایل شناخته شدن این محصول کیفیت  مواد اولیه موجود در آن می باشد. کاهگل های صنعتی دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند و برخی از مزیت ها در آنها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. کاهگل مصنوعی اصفهان علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، عایق و پوششی ضد آب می باشد.

در لیست قیمت انواع کاهگل ها، قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان مقرون به صرفه است. کاهگل مصنوعی در دهه گذشته جایگاه خود را در بین مصالح ساختمانی پیدا کرده است و این ماده در بسیاری از ساختمان ها به عنوان پوشش نمای ساختمان استفاده می شود. ضخامت این لایه زیاد است و  بعد از خشک شدن سخت و محکم می شود به همین دلیل می توان آن را پوشش بسیار مناسبی دانست. در مراکز فروش کاهگل های صنعتی، کاهگل مصنوعی اصفهان یکی از پرفروش ترین  مواد می باشد. این ماده از نظر ظاهری شبیه به کاهگل های سنتی است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد هم برای ساختمان تازه ساز و هم برای احیای بافت های قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضدآب گیلان خرید با ضمانت نامه

خرید کاهگل مصنوعی اصفهان
خرید کاهگل مصنوعی اصفهان

کاهگل مصنوعی اصفهان عایق رطوبت است

یکی از دلایل مصرف زیاد این محصول  ضدآب بودن آن است. زمانی که این ماده را به عنوان پوشش ساختمان در نمای خارجی و داخلی  بکار می برند به راحتی از نفوذ آب به لایه های زیرین جلوگیری می کند.‌‌‌‌‌‌‌این خاصیت کاهگل مصنوعی اصفهان موجب شستشوی ساده نمای ساختمان می شود زیرا با وجود این کاهگل عایق، آب نمی تواند به داخل دیوار ها نفوذ نماید. اغلب از کاهگل های صنعتی با خاصیت ضد آب، در مکان های آلوده که دیوار ها نیاز به شستشو دارند،‌‌‌‌‌‌‌‌استفاده می شود.

در شهرهایی که رطوبت بسیار زیاد است می توان این  محصول ویژه را بکار برد. کاهگل های صنعتی خمیری شکل است و با ابزاری ساده مانند ماله بر روی دیوار پخش می شود و به دلیل غلیظ بودن ماده می توان کل  سطح دیوار با انواع ناهمواری ها را پوشش داد. نحوه استفاده از این ماده برروی دیوار ساده است و مجموع عواملی مانند قیمت و ویژگی های آن باعث شده است تا از جمله بهترین و پرفروش ترین کاهگل های صنعتی شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب زاهدان کاملا مقاوم در برابر آب

فروش کاهگل مصنوعی اصفهان
فروش کاهگل مصنوعی اصفهان

روش های خرید کاهگل مصنوعی اصفهان با قیمت مناسب

برای خرید کاهگل مصنوعی اصفهان روش های مختلفی وجود دارد. علاوه بر مناسب بودن قیمت این محصول، روش خرید نیز بر قیمت تاثیر گذار است. اگر حجم بالایی از این ماده خریداری گردد قیمت ها برای مشتریان به شکل عمده محاسبه می گردد. بهترین مکان برای خرید کاهگل مصنوعی نمایندگی های مستقیم آن هستند که به شکل حضوری و یا غیر حضوری فعالیت می کنند. این مکان ها محصولات را با  قیمت های  تصویب شده در اختیار خریداران قرار می دهند و برای افرادی که خرید عمده داشته باشند با قیمت عمده محاسبه می نمایند. خرید اینترنتی  روش آسانی است  و در سایت فروشگاهی، بسته بندی های مختلفی از کاهگل مصنوعی اصفهان موجود است و هر فرد با توجه به مصرف خود می تواند مقدار مناسب را خریداری نماید.

نمایشگاههایی که در طول سال  برای مواد و مصالح ساختمانی  برگزار می گردند یکی از مکان های فروش کاهگل مصنوعی اصفهان هستند. در نمایشگاه ها نیز به دلیل عرضه مستقیم محصولات قیمت ها کمتر از قیمت بازار محاسبه می گردند. لیست قیمت انواع  کاهگل های صنعتی با نام های تجاری مختلف در سایت های رسمی اعلام می گردد. کاهگل های مصنوعی در ساختمان های بسیار زیادی  مورد استفاده قرار گرفته اند و خریداران از تهیه آن اعلام رضایت نموده اند. ویژگی هایی مانند عایق رطوبت و حرارت این ماده موجب شده تا افراد زیادی آن را برای نمای ساختمان بکار بگیرند.

کاهگل مصنوعی اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، دهاقان ، محلات ، مهاباد ، اردستان ، مبارکه ، آراد و بیدگل ، خوراسگان ، قمصر ، دولت آباد ، دستگرد ، چادگان ، خمینی شهر ، خونسار ، سمیرم ، بیده ، شهرضا ، جندق ، فریدونشهر ، بهارستان ، کاشان ، نیاسر ، گلپایگان ، فولادشهر ، زواره ، کروکند ، نجف آباد ، نطنز و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان
قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما