خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

توضیحات مختصر درباره خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

قبل از پرداختن به خرید رنگ کنیتکس باید بدانیم که اصلاً این رنگ از چه نوعی می باشد و جنس آن از چیست و کاربرد و استفاده مفید از آن ها به چه صورت است. امروزه رنگ های متنوع در جنس و انواع و اقسام متفاوتی به بازار عرضه شده ‌اند. رنگ کنیتکس از نوعی است که در رنگ های ساختمانی از آن برای رنگ کردن و پوششی برای دیوار ها استفاده می‌ کنند. به این شکل که این رنگ دارای ذره های ریز و درشتی است که به سطح جایی که آن را رنگ می‌کنیم جلا و پوشش خاصی می دهد. ترکیبی که این رنگ دارند، یعنی مواد ریز و درشتی که درون آن وجود دارند تشکیل شده است از مواد رنگی، پرلیت، پنبه نسوز و رزین سنتتیک، که به شکل برجسته روی محلی که رنگ می کنیم قرار می گیرد و همچنین پوشش بسیار بالا و با دوامی به کار می دهد. یکی از ویژگی‌ های خاص این رنگ ها در این است که دارای مقاومت بسیار بالایی است و در هر دما و هوایی مقاومت خودش را حفظ می کند. در ادامه به کاربرد های این رنگ، نوع خرید رنگ کنیتکس، مزایا و معایبی که دارد می پردازیم با ما همراه باشید. برای خرید رنگ کنیتکس باید تمامی ویژگی ‌های آن را مورد بحث و بررسی قرار داد. به این شکل که قبل از هر توضیحی درباره انواع مزایا و معایب این رنگ باید به ویژگی های منحصر به فرد و خاصی که این رنگ را جزء محبوب ترین رنگ های امروزه قرار می دهد، بپردازیم. ویژگی هایی که این رنگ دارد از مهم ترین آن ها می توان به انعطاف پذیری این رنگ اشاره کرد.

 

یعنی از رنگ کنیتکس به عنوان یکی از خاص ترین رنگ هایی که در ساختمان استفاده می شود نام می برند. منظور از خاصیت منعطف بودن این رنگ در واقع ویژگی ارتجاعی این رنگ است، یعنی این که مقاومت بسیار بالایی دارد و هنگامی که ضربه ای به آن وارد می‌شود، مقاومت خیلی بالا و با کیفیتی از خود نشان می ‌دهد.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس تهران

خرید رنگ کنیتکس نما
خرید رنگ کنیتکس نما

ویژگی های مورد نظر برای خرید رنگ کنیتکس

می ‌دانیم که تمامی رنگ ها باید از چسبندگی برخوردار باشند که بتوان آن ها را بر روی هر سطحی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های مهم رنگ های کنیتکس، چسبندگی خیلی بالای این رنگ است. به شکلی که این رنگ بر روی هر سطوحی می چسبد. به عنوان مثال بر روی سطوح فلزی، گچی، بتنی و حتی سیمانی می ‌توانیم از این رنگ استفاده کنیم‌. و بخش های مورد نظر را جلا بدهیم. پوششی که این رنگ ها دارد دارای دانه های ریز و درشتی است که به آن دانه ها بافت پوشیده شده از الیاف گفته می‌شود. که معمولاً در دو نوع ریز و درشت قرار می‌گیرد. رنگ‌ هایی که دارای بافت های درشت هستند، بیشتر در نماهای بیرونی ساختمان ها از آن استفاده می‌کنند و رنگ‌ هایی که از دانه های ریزی تشکیل شده است، برای دکوراسیون و رنگ کردن نمای داخلی ساختمان از آن استفاده می کنند. رنگ های کنیتکسی فقط از یک نوع نیستند. و انواع مختلف و متفاوتی دارند که این انواع آن عبارتند از: رنگ های اکرولیکی، رنگ های کنیتکسی که جنس پلاستیکی دارند و رنگ‌هایی کنیتکسی که روغنی هستند. این رنگ ها از نظر بافت و الیاف استفاده شده که در آن ها به کار رفته است، با یکدیگر متفاوت هستند. به همین علت است که کل رنگ های کنیتکسی را به سه دسته کاملاً مجزا و جداگانه تقسیم بندی می کنند. که قبل تر به آن ها اشاره کردیم، اما در ادامه به شکل جداگانه هر کدام از آن ها را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا برای خرید رنگ کنیتکس با اطمینان خاطر قدم  بردارید. قبل از بررسی کردن انواع و اقسام رنگ کنیتکس در دسته های مختلف به شکل جداگانه، باید یکی از ویژگی های کلی این رنگ ها را عنوان کرد. که از مهم ترین آن ها به عایق گرما و صدا می توان اشاره کرد. استفاده از این رنگ ها در دیوار های داخلی ساختمان ها به خصوص آپارتمان ها به دلیل همین ویژگی ذکر شده انتخاب بسیار به جا و مناسبی می باشد.

 

خرید رنگ کنیتکس عمده
خرید رنگ کنیتکس عمده

 انواع رنگ کنیتکس

گفتیم که برای خرید رنگ کنیتکس در کل این رنگ ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند. و تفاوت آن ها تنها در بافت و الیاف به کار رفته شده در آن صورت می گیرد. رنگ های روغنی از رنگ هایی هستند که از نوعی حلال برای ساخت آن ها استفاده شده است. که حلال به کار برده شده برای این رنگ ها بنزین می باشد این رنگ ها به دلیل ماده حلالی که استفاده شده است برای آن ها بهتر است هنگام استفاده تا زمانی که این رنگ بر روی دیوارها و محلی که از آن استفاده کرده‌ ایم خشک می‌شود، مراقبت بسیار بالایی از آن داشت.

به دلیل این که موجب آتش‌سوزی و حریق نشود. در برابر آب بسیار مقاوم است و شست و شو به آن صدمه و آسیب نمی رساند و به همین علت است که می ‌توان از این رنگ ها در نمای داخلی خانه استفاده کرد زیرا قابلیت شستشو را دارد. این رنگ ها به علت جلای بسیار بالایی که دارند برای نما های بیرونی ساختمان بسیار استفاده می شوند و جلای زیبا و بسیار درخشانی به بنای شما می بخشند. دسته بعدی رنگهای کنیتکس، رنگ های کنیتکس پلاستیکی هستند که برخلاف اسم آن ها این رنگ ها ضد آب نیستند.

حلالی که برای ساخت این رنگ ها استفاده شده است از آب است و تنها ویژگی و قابلیت خیلی خوب آن خشک شدن بسیار سریع این نوع رنگ ها می باشد. به همین جهت است که از این رنگ ها بهتر است در نمای ساختمان استفاده نشود به دلیل اینکه هنگام تغییر آب و هوا و هنگام بارش باران یا برف دچار آسیب ‌دیدگی می‌ شود و ممکن است رنگ به اصطلاح پاک شود. محل استفاده این رنگ ها بهتر است در راه پله ها، لابی هتل ها و اتاق خواب ها و دیوار های داخلی ساختمان استفاده بشود به دلیل این که رطوبتی در درون ساختمان وجود ندارد و اگر هم داشته باشد بسیار کم است و به رنگ استفاده شده در ساختمان آسیبی نمی رساند.

خرید رنگ کنیتکس فرداد
خرید رنگ کنیتکس فرداد

 

سایر رنگ های کنیتکس در خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی

دسته بعدی از رنگ ها که در زمره خرید رنگ کنیتکس قرار دارند رنگ آکریلیک است که این نوع رنگ ها رنگ هایی هستند که ترکیب شده از رنگ های روغنی و رنگ های پلاستیکی هستند. یعنی هم حلال آب و هم حلال بنزین در آن ها استفاده شده است. به دلیل وجود آب در این نوع رنگ‌ ها خشک شدن سریع تر اتفاق می‌افتد و می‌توانید از این رنگ‌ها هم برای پوشش داخلی ساختمان و هم برای پوشش بیرونی استفاده کنید.

این نوع رنگ قابلیت استفاده بر روی هر سطوحی را دارد. یعنی چه بر روی سطوح زبر چه برای سطوح صاف قابلیت اجرا و کارایی دارد. رنگ کنیتکس از جمله رنگ هایی است که موجب برجسته تر شدن و زیبایی و جلای بیشتر به محلی که مورد استفاده قرار می گیرد می شود. برای خرید رنگ کنیتکس به صورت اینترنتی، امروزه سایت های بسیار معتبری وجود دارد که شما با توجه به محلی که می خواهید از رنگ نام برده شده در آن استفاده کنید، می توانید مشاوره مستقیم و رایگان از این شرکت ها دریافت کنید و با توجه به بودجه ی خود و شرایطی که مد نظرتان است، رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

بسیاری از شرکت ها هستند که اگر بعد از سفارش و دریافت رنگ مورد نظر مشکلاتی از قبیل نامرغوب بودن یا مورد پسند نبودن شما، می توانید محصول خود را مرجوع نموده و به خرید رنگ کنیتکس و یا انواع دیگر بپردازید.

رنگ کنیتکس تهران
رنگ کنیتکس تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما