قیمت رنگ کاهگل اصفهان در رنگهای مختلف

رنگ کاهگل اصفهان مناسب برای زیباسازی و احیا

رنگ کاهگل اصفهان را می توان از بهترین و با صرفه ترین رنگ ها برای قسمت های مختلف ساختمان به شمار آورد. این رنگ به دلیل ویژگی هایی منحصر به فرد بیشتر برای مرمت کردن بافت های قدیمی استفاده می شود. رنگ کاهگل اصفهان، رنگ بندی متنوعی دارد و تولید کنندگان این رنگ را با قیمت بسیار مناسبی به دست مشتریان می رسانند.

رنگ کاهگل اصفهان برای مدت طولانی بدون اینکه پوسته شود و دچار خرابی و کمرنگی گردد روی دیوار باقی می ماند. ماندگاری بالای این رنگ باعث می شود برای نماهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گیرد. جنس رنگ کاهگل پلیمری از جنس رزین است و آماده کردن آن کار بسیار ساده ای می باشد. زمانی که رنگ کاهگل اصفهان بر روی بافت قرار می گیرد شباهت زیادی به کاهگل سنتی دارد. بافت های قدیمی نیاز به بازسازی دارند و یکی از دغدغه های مهم متخصصین این مکان ها استفاده از موادی است که آسیبی به بافت قدیمی وارد نکند و همچنان بافت های قدیمی ماندگار باقی بمانند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ ضد آب ، مدرن ترین نمای سنتی

خرید رنگ کاهگل اصفهان
خرید رنگ کاهگل اصفهان

رنگ کاهگل اصفهان  چه خصوصیاتی دارد؟

رنگ کاهگل اصفهان به عنوان یکی از رنگ های جدیدی که در این صنعت تولید شده، دارای مزایای بسیار زیادی است و به همین علت یکی از پر مصرف ترین رنگ ها به شمار می رود. تنوع در تناژ رنگ یکی از مهمترین ویژگی های شناخته شده آن می باشد زیرا با سلیقه های مختلف سازگار خواهد بود. آماده نمودن رنگ کاهگل اصفهان ساده است و حلال آن آب می باشد و با کمترین زمان می توانید رنگ را‌‌‌‌‌آماده نمایید.

این رنگ پلیمری دارای پایه سیلیکون و رزین است. تمیز کردن و شستشوی آن قابل انجام است و رنگ دچار تغییرات نخواهد شد. کاملا یک دست برروی سطح می نشیند و لایه ای با ضخامت مناسب ایجاد می کند. بعد از قرار گرفتن این رنگ بر روی دیوار در صورت هر گونه خرابی تعویض و تعمیر امکان پذیر خواهد بود. در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت رنگ کاهگل اصفهان  بسیار مقاوم می باشد و ضربه نیز به راحتی در آن  خرابی ایجاد نمی کند. این رنگ می تواند جایگزین بسیار خوبی برای  کاهگل های سنتی باشد  و به دلیل مواد‌‌‌‌اولیه سالمی  که دارد آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند.

بیشتر بخوانید : خرید رنگ کاهگلی ارزان قیمت

قیمت رنگ کاهگل اصفهان
قیمت رنگ کاهگل اصفهان

عرضه مستقیم رنگ کاهگل اصفهان با قیمت مناسب

قیمت عرضه مستقیم رنگ کاهگل اصفهان نسبت به مراکز فروش این رنگ بسیار کمتر می باشد. معمولا استفاده از این رنگ برای نماهای داخلی و خارجی و یا بازسازی مناطقی است که بافت تقدیمی دارند و به حجم زیادی از این رنگ نیاز خواهند داشت.

خرید عمده و یا  مستقیم از کارخانه می تواند برای مصرف کننده مناسب تر باشد زیرا قیمت آن به صورت  عمده محاسبه می گردد. به صورت کلی  قیمت این رنگ با توجه به مواد اولیه آن سنجیده می شود ماده رزینی که درون این رنگ وجود دارد از نظر کیفیت متفاوت است و این مساله بر روی قیمت های رنگ کاهگل تاثیر گذار خواهد بود. رنگ کاهگل اصفهان دارای  مواد رزینی و سیلیکونی مرغوبی می باشد و از درجه کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت رنگ کاهگل اصفهان با توجه به کیفیت بالا و رعایت استاندارد های لازم در حین تولید بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

بهترین مراکز فروش رنگ کاهگل اصفهان

برای خرید رنگ کاهگل  نمایندگی های اصلی تولید کنندگان را  انتخاب نمایید. رنگ های مشابهی در بازار موجود است که برخی از‌‌‌آنها استاندارد های لازم را ندارد و ویژگی های گفته شده در مورد آنها صدق نمی کند.  با خرید از مراکز اصلی فروش صنایع رنگی می توانید این محصول را با قیمت مناسب و اصلی خرید نمایید و از تخفیف های ویژه ای نیز برخوردار شوید. رنگ کاهگل اصفهان یکی از بهترین رنگ های کاهگل است و با توجه به تنوع بالایی که در رنگ بندی دارد با سلیقه افراد مختلف ساز گار می باشد.

تنوع رنگی موجب شده تا این رنگ ها برای مکان های مختلف بویژه محیط های سنتی بسیار مورد استقبال قرار گیرد. این رنگ با توجه به ویژگی های زیادی که دارد و طرح ظاهری مشابهی که با  کاهگل سنتی پیدا می کند جایگزین فوق العاده ای برای کاهگل سنتی می باشد. برای خرید این رنگ، فروشگاه های اینترنتی نیز راه مناسبی می باشد زیرا در زمان بسیار کمی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و با کمک مشاورین فروش آن را خرید نمایید. نحوه استفاده از رنگ کاهگل اصفهان را می توانید از مسئولین فروش این رنگ بپرسید و در مورد خرید نیز می توانید با این مسوولین هماهنگ شوید.

رنگ کاهگل اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، جندق ، محلات ، نیاسر ، اردستان ، زواره ، آراد و بیدگل ، خوراسگان ، بهارستان ، دولت آباد ، دستگرد ، بیده ، خمینی شهر ، خونسار ، سمیرم ، چادگان ، شهرضا ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، کاشان ، نطنز ، گلپایگان ، فولادشهر ، مبارکه ، کروکند ، نجف آباد ، مهاباد و … می باشد .

بیشتر بخوانید : قیمت فروش کاهرنگ به صورت مستقیم از کارخانه

فروش رنگ کاهگل اصفهان
فروش رنگ کاهگل اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما