خرید کاهرنگ ضد آب ، مدرن ترین نمای سنتی

خرید کاهرنگ ضد آب ، مدرن ترین نمای سنتی

در خصوص خرید کاهرنگ ضد آب نمای سنتی باید به شما عزیزان بگوییم که قیمت فروش این محصول به شکل عرضه مستقیم از کارخانه تولید کننده مطمئناً بسیار به صرفه تر است تا اینکه بخواهیم از واسطه و دلال ها خریداری کنیم، البته در این خصوص باید اضافه کنیم که اگر از کارخانه تهیه کنیم مطمئناً مواد اولیه تهیه کردیم و به محصولی که به دستمان می‌دهند کاملاً اعتماد داریم.

مردم ما به دلیل زندگی ماشینی که توام با دود و دم و مریضی است بسیار یاد فضاهای سنتی و همینطور بناهای سنتی را می کنند و تعلق خاطر خاصی نسبت به آنها پیدا کرده‌اند. زیرا در آن مکان ها آرامشی وصف ناپذیر وجود داشت که ما امروزه آن را گم کرده ایم و شدیداً در جستجوی آنیم، به همین خاطر کاهرنگ ضد آب را تولید کردند. رنگ ضد آب یکی از مدرن ترین نماهای سنتی ساختمانی است. کاهرنگ ها انواع مختلفی دارند و قیمت فروش آن نیز متفاوت است و در سطح بازار با چندین و چند رنگ و طرح مختلف می توانید آن ها را پیدا کنید، که هر کدام نمایی خاص به ساختمان شما می دهند.

شما می توانید با مراجعه به سازندگان و تولیدکنندگان در کارخانه قیمت اصلی آن را دریابید. همین طور نسبت به مصرفی که دارید یکی از طرح ها و رنگ های آن را انتخاب کنید. در واقع کاهرنگ ضد آب نام دیگر کاهگل نانو نیز هست. یکی از پرکاربردترین کاهرنگ ها کاهرنگ قهوه ای و کاهرنگ قرمز است. البته باید به شما عزیزان عرض کنیم که به دلیل استقبال بیشتر از این دو رنگ احتمالاً قیمت شان مقداری بیشتر از بقیه رنگ ها است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب و ارسال به سراسر ایران

کاهرنگ ضد آب نانو
کاهرنگ ضد آب نانو

قیمت کاهرنگ ضد آب

شاید برخی از افراد فکر کنند که قیمت کاغذ رنگی سنتی یا همان کاهگل طبیعی پایین تر از کاهرنگ ضد آب نسل جدید است، اما باید به این دسته از دوستان عرض کنیم که به هیچ عنوان همچین چیزی نیست. اگر بخواهیم این دو را با هم مقایسه کنیم غیر قابل قیاس هستند زیرا در نمونه قدیمی آن، تکرنگ وجود داشت اما در نمونه جدیدش رنگ ها بدون محدودیت هستند، همین طور طرح ها. البته مشکلات بسیار عمده و عدیده‌ای در نسخه قدیمی کاهرنگ وجود داشت مانند کثیفی، حجم بسیار سنگین در اجرا، تهیه کردن مواد اولیه آن که بسیار دشوار بود، ترکیب مواد اولیه آن با هم یعنی خاک رس، کاه و آب، و در نهایت همان طور که اشاره کردیم اعمال آن روی سطوح.

اینها بخشی از مشکلات کاهرنگ قدیمی بود. مشکلات عمده آن مقاومت در برابر آب و هوای مختلف بود. در بارش باران به راحتی می افتاد، در مقابل آفتاب به راحتی ترک میخورد، در آب به سرعت حل می‌شد، اینها مشکلاتی هستند که در کاهگل قدیمی و سنتی وجود داشت. اما در نسل جدید آن یعنی کاهرنگ صنعتی یا همان کاهگل ضد آب نانو به هیچ عنوان این مشکلات دیده نمی شود به همین دلایل است که مردم تیز بین ما سریع به این موضوع ها واقف شدند و این باعث شده است که به سمت کاهرنگ جدید هجوم ببرند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب با ضمانت

کاهرنگ ضد آب پلیمری
کاهرنگ ضد آب پلیمری

 

عوامل موثر بر قیمت کاهرنگ ضد آب

کاهرنگ ضد آب جدید بوده و مقاومتش نیز بسیار بالاست شما می توانید از این کاهرنگ در فضاهای مختلف شهری، کافه، رستوران ها، هتل ها، تفرجگاه‌ها، تفریحگاه ها و حتی ویلا های اختصاصی و اماکن خصوصی خود بهره ببرید. مقاومت بالایی کاهرنگ تقریباً به لحاظ طول عمری با سازه برابری می‌کند و مگر ساختمان فرو بریزد والا کاهرنگ به هیچ عنوان از بین نمیرود و یا اینکه شما بخواهید حال و هوای فضای ساختمانی را تغییر دهید که آن هم به سادگی امکان پذیر است. امروزه مراکز فروش گسترده‌ای با قیمت های متفاوتی در سطح کشور فعالیت می‌کنند، توصیه ما به شما عزیزان این است که پیش از اقدام به خرید در مورد قیمت کاهرنگ اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید به قیمت واقعی برسید. ترکیبات کاهرنگ یا همان کاهگل مصنوعی از موادی مانند پودر سنگ بارنگ طبیعی، کاه طبیعی و مدل ویژه‌ای از رزین تولید می شود که بی نهایت به کاهرنگ سنتی یا همان طبیعی به لحاظ ساختاری و ظاهری نزدیک است. البته اصولاً قیمت کاهرنگ بسته به نوع موادی که در آن به کار رفته است مشخص می شود، کاهرنگ ها امتیازاتی دارند و امکان دارد در قیمت آنها تفاوت ایجاد کند، بخشی از این مزایا را برای شما عنوانی مطرح می‌کنیم.

اولین مزایا توانایی اجرای کاهرنگ بر روی همه سطح ها، اعمال آن بر روی همه سازه ها با سرعت بسیار بالا و همین طور بسیار آسان. آماده بودن این محصول جهت بهره برداری، یعنی این محصول از قبل تقریباً آماده شده است. ثابت بودن رنگ در کاهرنگ به مدت زمان طولانی، ضد آب بودن، قابل شستشو، مقاومت در برابر موجودات جونده مانند مورچه و غیره، مقرون به صرفه بودن به لحاظ اقتصادی، خشک شدن با سرعت بسیار زیاد نهایتاً ۲۴ ساعت، دارای طیف وسیعی از رنگ ها، کاملا بدون بو، کاملاً بی گرد و خاک و همینطور جذب گرد و خاک در آن صفر است. منعطف بودن به طوری که در حدود ۱ تا چند میلیمتر قابلیت کشسانی دارد.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ کاهگل نانو

قیمت کاهرنگ ضد آب
قیمت کاهرنگ ضد آب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما