فروش رنگ استخری به صورت اینترنتی

آشنایی با فروش رنگ استخری به صورت اینترنتی

با توجه به گسترش کاربرد اینترنت و لوازم جانبی آن، کارایی آن را می توانیم در زندگی روزمره مشاهده کنیم. محصولات زیادی وجود دارند که به صورت اینترنتی به فروش می رسند. فروش رنگ استخری همان قدر که به روش حضوری انجام می شود، فروش آن به صورت اینترنتی چند برابر در حال گسترش می باشد. زیرا این روش می تواند علاوه بر آسان بودن انتخاب و خرید یک محصول، بدون پرداخت هزینه مسیر و اتلاف وقت محصول مورد نظر در اختیار فرد قرار خواهد گرفت. مراکز فروش رنگ استخری زیادی در سراسر کشور وجود دارد که هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری اقدام به فروش رنگ استخری خواهند نمود.

این مراکز با در اختیار گذاشتن شماره تلفن هایی در سایت های مربوط به محصولات خود، به فروش محصولات می پردازند و از طریق این شماره ها می توان با تماس گرفتن نسبت به سفارش محصول مورد نظر اقدام نمود. فروش اینترنتی رنگ های استخری نیز مانند فروش به صورت حضوری ممکن است اجناس فاقد کیفیت را به خریداران بفروشند که در این صورت این محصولات فاقد کیفیت، ویژگی های خوبی نداشته و نمی توان نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود و این از معایب فروش اینترنتی و خرید آن توسط مشتریان می باشد.

برای خرید اینترنتی کافی است که علاوه بر خرید از سایت معتبر و مطمئن، باید انواع محصولات، جنس آن ها، کاربرد آن و همچنین قیمت آن را با نمونه های حضوری مقایسه کرده و سپس نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. رنگ های استخری بر حسب برندی که دارند دارای درجه کیفی های مختلفی بوده و بر حسب آن ها دارای قیمت های گوناگونی می باشند. می توان گفت این رنگ ها که اورجینال هستند دارای ویژگی های کلی می باشند که بر اساس نوع برند، تفاوت های جزئی در آن ها دیده خواهد شد. در ادامه این مطالب در مورد ویژگی های رنگ استخری و مزایا و معایب خرید حضوری و اینترنتی اطلاعاتی را برای شما عنوان خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ استخری ضد آب

فروش رنگ استخری تهران
فروش رنگ استخری تهران

 

مزایا و معایب فروش رنگ استخری به روش های اینترنتی

همانطور که گفته شد محصولات زیادی وجود دارند که فروش آن ها به صورت اینترنتی انجام می شود. فروش رنگ استخری به صورت اینترنتی در نوع خود دارای مزایای بسیاری می باشد که از آن ها می توان به تجربه خریدی آسان و بدون اتلاف زمان و هزینه اشاره نمود. همچنین از مزایای دیگر این روش فروش رنگ استخری این است که رنگ مورد نظر را به همراه تمام ویژگی های ظاهری و ویژگی های کلی محصول را می توان در سایت مورد نظر مطالعه نموده و سپس نسبت به خرید آن اقدام نمود.

بعضی از سایت ها نیز نمونه های کار شده رنگ استخری را قرار داده و می توان با مشاهده این تصاویر نسبت به محصول مورد نظر اطمینان یافت. همانطور که می دانید رنگ های استخری اغلب به صورت طیف های مختلف رنگ آبی  و نیز در رنگ سفید موجود هستند که می توان رنگ های مختلف را در روش اینترنتی مشاهده نمود و بر حسب سلیقه هر کدام را انتخاب کرده و سفارش داد. در روش اینترنتی به دلیل کاهش هزینه های حمل و نقل و حذف واسطه های فروش رنگ استخری، قیمت مناسب تری برای خرید رنگ ها خواهیم یافت. علیرغم همه ویژگی ها و مزایایی که برای فروش رنگ استخری به روش اینترنتی نام بردیم این روش دارای معایبی نیز خواهد بود.

اولین معایب مربوط به سایت های جعلی است که می تواند با کلاه برداری حساب مشتریان را خالی کند. عیب دیگر این روش ها مطابق نشدن محصول مورد نظر و محصول دریافت شده است که در نتیجه مرجوع نیز نخواهد شد. ضمن این که در این روش ممکن است محصول دارای کیفیتی که مدنظر مشتری می باشد نباشد و کاملا تقلبی از آب در بیاید و یا این که سفارش انجام شده، پول گرفته شود و محصولی دریافت نشود. برای جلوگیری از معایب گفته شده فقط باید از سایت مورد نظر اطمینان داشته و به خرید بپردازید. برای اطمینان از سایت مورد نظر و تقلبی و جعلی نبودن آن راهکار هایی وجود دارد که می توان با پرس و جو به آن ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ استخری شیراز

فروش رنگ استخری شیراز
فروش رنگ استخری شیراز

 

مزایا و معایب فروش رنگ استخری به صورت حضوری

همان گونه که محصولات به صورت غیر حضوری به فروش می رسند به روش حضوری و به صورت عمده و تکی به دست مشتریان خواهند رسید. رنگ استخری را اگر بخواهیم به روش حضوری خرید کنیم مزایای زیادی را خواهیم دید که یکی از این مزایا، خرید توسط خود ما می باشد. مشتریان می توانند با سلیقه خود به خرید محصول مورد نظر بپردازند و از صحت و سلامت این محصول اطلاع یابند ضمن این که به بسته بندی محصول، تاریخ تولید و انقضا و همچنین اصل و یا فیک بودن آن دسترسی دارند. در این روش در صورت معتبر بودن مراکز فروش مربوطه، می توان در صورت نارضایتی از محصول مورد نظر آن را مرجوع نموده و نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

ضمن این که در این روش امکان نمایش کاتالوگ های رنگ کار شده روی سازه ها وجود دارد و با مشاهده آن ها می توان رنگ کار شده و طیف رنگی آن را انتخاب نمود. مزیت دیگر فروش رنگ استخری به صورت حضوری این است که می توان در صورت ایجاد مشکل با متصدی مربوطه مشورت انجام داد. البته در روش حضوری نیز این امکان وجود دارد که با اپراتور مربوطه تماس گرفته و نسبت به مشاوره گرفتن از آن ها اقدام نمود.

از معایب این روش بالاتر بودن قیمت های رنگ استخری نسبت به فروش آن ها به صورت اینترنتی می باشد. زیرا در روش های حضوری فروشندگان علاوه بر پرداخت هزینه های مربوط به حمل و نقل ممکن است توسط واسطه هایی این محصول به دست آن ها رسیده و در نتیجه قیمت آن بالاتر باشد. ضمن این که پرداخت هزینه های مربوط به فروشگاه و یا مرکز مربوطه مانند هزینه آب، برق گاز، اجاره و هزینه های جاری دیگر از دلایل افزایش هزینه ها خواهند بود. در هر دو روش اینترنتی و حضوری که برای فروش رنگ استخری وجود دارد، باید به مراکز فروش معتبر حضوری و اینترنتی رجوع کرده و نسبت به خرید محصولات مورد نظر اقدام نمود. برای هر دو روش نیز اعطای ضمانت نامه واجب می باشد.

فروش رنگ استخری شیراز
فروش رنگ استخری شیراز

 

ویژگی رنگ های استخری در مراکز فروش رنگ استخری حضوری و اینترنتی

رنگ های استخری که به صورت حضوری و اینترنتی در مراکز فروش رنگ استخری به فروش می رسند در صورت معتبر بودن مراکز و اورجینال بودن کالا، دارای ویژگی های بخصوصی می باشند. از این ویژگی های می توان به خاصیت مقاومت در برابر انبساط  و انقباض ناشی از تغییرات دمایی اشاره نمود. این محصول به دلیل خاصیت ارتجاعی بالا و خاصیت کشسانی خود می تواند همه سطح مورد نظر را به طور کامل عایق نماید. حتی اگر سطح مورد نظر دارای ترک و یا شکافی باشد.

این محصول همچنین قادر است با از بین بردن میکروارگانیسم های موجود در آب و جلبک ها و خزه ها و با دارا بودن خاصیت آنتی باکتریالی در خود، از آلودگی آب جلوگیری کند. این خاصیت برای استخر، سونا و جکوزی بسیار مهم بوده و می تواند از آسیب های پوستی افراد نیز جلوگیری کند. همچنین این کالا در برابر اشعه های مضر خورشید مانند یو وی مقاومت خواهد کرد، در صورتی که مصالح ساختمانی دیگر این ویژگی را نخواهند داشت. این رنگ ها علاوه بر سازه های هیدرولیکی بر همه سطوح دیگر قابل استفاده می باشند و می توانند محیطی کاملا ایزوله شده را به وجود بیاورند. رنگ های استخری به دلیل سبک بودن وزن خود جایگزین خوبی برای عایق های دیگری مانند ایزوگام و قیرگونی می باشند و برای استفاده در پشت بام ها و حتی شیروانی ها بسیار مفید می باشند. رنگ های استخری همچنین برای منابع آب دارای آب شرب و غیر شرب و استخر های پرورش آبزیان مناسب هستند و کاملا دوستدار محیط زیست می باشند.

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما