خرید رنگ استخری شیراز

نحوه خرید رنگ استخری شیراز

رنگ استخری شیراز از نمونه رنگ هایی است ک در بازار می توان آن ها را به وفور یافت. البته این رنگ ها به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند نمونه ‌های مشابهی را نیز دارا می باشند که تقلبی بوده و ممکن است کیفیت بسیار پایینی داشته باشد و بعد از استفاده از آن ها  ناچار به پرداخت هزینه اضافی باشید. برای این که بتوانید رنگ استخری شیراز را با کیفیت اصل آن و همچنین قیمت مناسب خریداری فرمایید باید به مراکز معتبری مراجعه کرده که کاملاً دارای اعتبار باشند و همچنین این محصول را با ضمانت کیفیت بالای آن خدمت شما عرضه کند و در صورت مطلوب نبودن کیفیت آن بتوان آن جنس را مرجوع کرده و محصول دیگری را خریداری نمود.

مراکز معتبری به فروش رنگ استخری شیراز می ‌پردازند که هم به صورت غیر حضوری و هم به صورت حضوری می توانند این محصول را به راحتی به فروش برسانند و شما می توانید با پرداخت هزینه آن و همچنین سفارش، این کالا را درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید. رنگ های استخری برای مکان های مختلفی مورد استفاده می باشند از این مکآن ها می توان به استخر، جکوزی، سونا، استخرهای پرورشی آبزیان، منابع آبی، منابع آب شرب، حوضچه های کوچک و بزرگ، فواره ها و هر چیز دیگری که به صورت مستقیم با آب در ارتباط است و همچنین در تماس دائمی با قرار دارد اشاره نمود.

برای این که بتوان به خرید رنگ استخری شیراز پرداخت ابتدا باید مکان مربوطه مشخص شده و این که بیرون و یا داخل محوطه سرپوشیده قرار دارد مشخص شود و پس از آن باید متراژ کاملی از ابعاد آن به دست آورده و سپس به خرید رنگ استخری مورد نظر خود بپردازید. این رنگ ها علاوه بر طیف های مختلف رنگ آبی، دارای رنگ سفید نیز می باشند که می توان بر حسب سلیقه خود آن را تهیه کنید. رنگ استخری شیراز از رنگ هایی است که بر پایه آب ساخته شده و از جنس رزین اپوکسی می باشد و به طور کلی در ساخت آن ها از فناوری نانو استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ استخری ضد آب

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

مزایای استفاده از رنگ استخری شیراز

رنگ استخری شیراز با توجه به کیفیت بسیار مطلوبی که دارد می تواند مزیت های مختلفی داشته باشد. این مزیت ها به علت ویژگی های منحصر به فرد استفاده از این رنگ ها می باشد. اگر سازه هیدرولیکی مربوطه در مکان آزاد و بازی قرار داشته باشد و نور خورشید کاملاً به آن احاطه داشته باشد، با توجه به این که آب این سازه هیدرولیکی راکد است و شرایط بسیار مناسبی برای رشد میکروارگانیسم های مختلف جلبک ها و خزه ها ایجاد خواهد شد و این به دلیل انجام عمل فتوسنتز توسط این میکروارگانیسم ها می باشد، برای جلوگیری از رشد آن ها می توان از رنگ های استخری استفاده نمود.

رنگ استخری شیراز در نمونه خود می تواند کاملاً ضد جلبک بوده و فرآیند رشد آن ها را به مدت بسیار طولانی تری نسبت به نمونه‌ های دیگر به تعویق بیندازد. این رنگ ها با توجه به این که خاصیت الاستیکی بالایی دارند و همچنین انعطاف پذیری زیادی نیز در آن ها به کار برده شده است، به طور کامل یک سطح خاص را پوشش داده و آن را کاملا عایق خواهند کرد و این عایق شدن باعث می شود محیط مورد نظر کاملا ایزوله شود. منظور از ایزوله شدن در اینجا به وجود آمدن محیطی کاملا بسته است که هیچ گونه آب و یا رطوبتی به خارج از این محیط نشت نخواهد کرد و این ویژگی، ویژگی بسیار مهمی برای رنگ های استخری می باشد. استخر هایی که از رنگ های بی کیفیت استفاده می ‌کنند بعد از مدتی نشست کرده و استخر مربوطه کاملاً تخریب خواهد شد.

مزیت دیگر استفاده از رنگ استخری شیراز این است که این رنگ ها کاملاً بر پایه آب می باشند و هیچ گونه مواد مضری در ساخت آن ها به کار برده نشده است. به همین دلیل می توان از این رنگ ها در سایر سازه های هیدرولیکی که در آن ها جانوران زنده زندگی می‌ کنند، مانند پرورش آبزیان استفاده نمود. زیرا کاملاً بدون بو بدون مزه و طعم خواهند بود. همچنین فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و برای محیط زیست نیز هیچ‌ گونه ضرری نخواهند داشت.

فروش رنگ استخری شیراز
فروش رنگ استخری شیراز

مزیت های دیگر استفاده از رنگ استخری شیراز

با استفاده از رنگ استخری شیراز در سازه های هیدرولیکی مختلف می توان اطمینان خاطر کاملی از آسیب ندیدن این پوشش عایقی در برابر هر گونه آسیب های مکانیکی مانند خراش، فشار و ضربه داشت. زیرا این رنگ ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و در برابر عوامل گفته‌ شده شکل آن ها تغییر نخواهد کرد و در نتیجه آسیبی نمی بینند.

مزیت دیگری که برای رنگ استخری شیراز می توان نام برد استفاده از آن ها در محوطه های بیرون از منازل می باشد. به این معنی که  رنگ ها می توانند در برابر سرما و گرمایی که در فصول مختلف سال وجود دارد و همچنین تغییرات دمایی دوام آورده و در برابر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دمایی مقاومت به عمل خواهند آورد. رنگ های استخری شیراز دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و می توان آن ها را از مراکز فروش معتبر رنگ های استخری تهیه نمود و حتی می توان با سفارش این رنگ ها به مراکز معتبر و نمایندگی های فروش این رنگ ها، آن ها را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین باید گفت این رنگ ها روش استفاده بسیار آسانی دارند و نیاز به هیچ گونه تخصصی در این زمینه نخواهد داشت و هر کسی می تواند به وسیله ابزارهای ساده نقاشی مانند غلطک ها و قلم مو به استفاده از آن ها بپردازد.

از مزیت های بسیار مهم رنگ های استخری شیراز با کیفیت بودن آن ها در برابر رنگ های استخری دیگر می باشد. این رنگ ها در دسته بندی های مختلفی تولید شده و به دست خریداران خواهد رسید و می توان گفت قیمت آن ها نیز نسبت به نمونه های مشابه و با توجه به کیفیت بالای این رنگ ها بسیار مناسب می باشد. این رنگ ها می توانند برای سازه های هیدرولیکی کهنه و یا نوساز و همچنین برای بازسازی سازه های هیدرولیکی مختلف استفاده شوند و می توانند روی انواع سطوح کار شوند. از این موارد می توان به استفاده شدن روی سطوح سیمانی، ماسه ای بتنی، کاشی، سرامیک، سنگ و هر چیز دیگری اشاره نمود.

قیمت رنگ استخری شیراز
قیمت رنگ استخری شیراز

 

مقایسه بین رنگ استخری شیراز و مصالح سنتی دیگر

همانطور که می ‌دانید در گذشته برای عایق کردن سازه های هیدرولیکی مانند استخر، سونا، جکوزی و غیره و همچنین برای استخر های پرورش آبزیان از مواد مختلفی برای عایق کردن آن ها استفاده می ‌شد. این مواد شامل ایزوگام، کاشی، سرامیک، نایلون های مخصوص، قیرگونی و مواد دیگری بودند که البته بعد از گذشت مدت زمانی فرسوده شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. این مصالح در برابر عواملی که رنگ های استخری کاملا مقاوم بوده، ضعیف عمل کرده و بعد از گذشت مدت زمانی کاملا از بین می رفتند و دیگر قابل استفاده نبودند و باید هزینه گزافی برای ترمیم آن ها به کار برده می شد. اما رنگ های استخری این گونه نیستند و اولا در برابر هر گونه عاملی مقاوم بوده و دوم این که بعد از گذشت مدت زمان بسیار طولانی و در صورت فرسوده شدن با چند عدد قوطی رنگ می توان به راحتی آن ها را ترمیم نمود و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست. ضمن این که برای استفاده از مصالح سنتی نیاز به یک متخصص در این امر می باشد که بتواند این مصالح را به درستی سر جای خود قرار داده و به گونه ای این مصالح را به کار گیرد که بتواند در برابر عوامل مختلف دوام بیاورد و زیر ساخت آن ها را به گونه ای بسازد که مشکلی برای این سازه های هیدرولیکی به وجود نیاید ولی رنگ های استخری را هر کسی می تواند به راحتی تهیه نموده و روی سطوح مختلف آن ها را استفاده نمایند و تنها وسیله ای که برای این کار نیاز است همان قلم مو و غلطک و وسیله های رنگ آمیزی ساختمانی می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

رنگ استخری شیراز عمده
رنگ استخری شیراز عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما