کاهگل مصنوعی ضد آب با ضمانت نامه 5 ساله

بهترین و مهمترین ویژگی کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی اصطلاحی است که در عصر حاضر به جای کاهگل سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع ملات به جای استفاده از کاه و نیز خاک رس از مواد به نام، رزین سیلیکون استفاده می کنند که بعد از اتمام کار و خشک شدن ظاهری مانند کاهگل طبیعی و سنتی دارد. از مهمترین ویژگی چنین ملاتی می توان به خود تمیز شوندگی آن اشاره کرد که این کار توسط مواد نانو سیلیکون به واقعیت تبدیل می شود.

بیشتر بخوایند: ترکیبات کاهگل مصنوعی چیست؟

کاهگل مصنوعی
مراکز عرضه کننده کاهگل مصنوعی

توجه به شرایط محیطی و اقلیمی در ساخت سرپناه، از مهمترین و اساسی ترین اصول معماری دوران گذشته ایران است که به مرور زمان کمرنگ شده است. معماران گذشته ما به حفظ طبیعت و ارزش نهادن به آن اهمیت قائل بودند، برای همین از مواد و محصولاتی که از خود منطقه حاصل می شد استفاده می کردند و خانه ساخته شده را با محیط همرنگ می کردند، حال با گذشت زمان و پیشرفت فناوری کاهگل مصنوعی جایگزین خوبی برای ملات های سنتی گشته است.

آن چیزی که سبک معماران ایرانی را از دیگر سبک ها متمایز می کند، پرداختن به جزئیات و استفاده از مصالح بومی است. معماران ایرانی هنگام ساختن بنا توجه ویژه ای به زیبایی و محیط اطراف دارند، بناهای ساخته شده توسط آنها در عین سادگی از زیبایی و اصول فنی بالایی برخوردار هستند.

 

از مهمترین ویژگی کاهگل مصنوعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض آفتاب، باران و باد دچار سایش یا ترک یا پوسته شدن نمی شود
  • ضد آب بوده و می توان آن را به راحتی با آب تمیز کرد
  • با قیمت ارزان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد
  • کاهگل مصنوعی ظاهری شبیه به کاهگل سنتی دارد
  • نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای برای استفاده ندارد
  • نسبت به کاهگل های سنتی در مدت زمان کوتاهی آماده می شود
  • در مناطق کوهستانی می توان از آن به عنوان عایق سرما نیز استفاده کرد
  • به سهولت و به ارزانی به دست می آید
  • مورد استفاده برای تزئینات فضای شهری به خصوص مناطق توریستی
  • با استقامت و با دوام
  • بهترین عایق رطوبتی و حرارتی برای پشت بام و نیز دیوارهای اطراف و محوطه است
  • قابلیت استفاده برای پوشش سطوح مختلف داخلی و خارجی
  • کاهگل مصنوعی برای محیط زیست مضر نبوده و قابلیت همرنگ شدن با آن را نیز دارد
  • و …

 

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی در مشهد

کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

 

مراکز عرضه کننده کاهگل مصنوعی در ایران

با زیاد شدن تقاضا برای خرید کاهگل مصنوعی و سایر مصالح ساختمانی در کشورمان، برای پاسخگو بودن به این نیاز، نمایندگی های زیادی در سراسر کشور برای فروش این محصول ایجاد شده است که مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را از این مراکز انجام دهند. این مراکز ضمن ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور آماده پاسخگویی به مصرف کنندگان محترم می باشد.

 

در دنیای امروز به دلیل فروش‌های آنلاین و گسترش صنعت آی تی در کشورمان، بسیاری از شرکت‌ها ساختمانی که در زمینه تولید کاهگل مصنوعی فعالیت می کنند، معمولا ملات درجه یک خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و حتی این نوع ملات را با قیمت‌های مناسب‌تری به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه به مشتریان خود عرضه می کنند. شرکت های ایرانی تولید کننده این نوع ملات با داشتن نیروهای مجرب و متخصص روز به روز بر کیفیت ملات تولیدی خود می افزایند و بهتر است هنگام خرید برندهای ایرانی را انتخاب کنید.

بهترین روش برای خرید کاهگل مصنوعی مراجعه به کارگاه های ساختمانی عرضه کننده و یا نمایندگی های معتبر در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به این مراکز از قیمت به روز و نیز کیفیت آنها با خبر شوید و با توجه به نیاز خود متناسب ترین نوع کاهگل را انتخاب کنید.

بهترین روش برای خرید کاهگل مصنوعی در کشور ما و نیز سایر کشورها، خرید اینترنتی است. مهمترین مزایای خرید اینترنتی چنین ملاتی این است که باعث صرفه جویی در وقت می شود. به این ترتیب شما زمان بیشتری را برای انجام فعالیت های دیگران در اختیار دارید. همچنین شما تنوع بیشتری برای خرید در این فضا دارید و تمام گزینه های خود را می تونید در نظر بگیرید و بعد اقدام به سفارش نوع ملات کنید.

همچنین باید گفت که خرید اینترنتی کاهگل مصنوعی به شما این امکان را می دهد تا ملات های کاهگل و سایر ملات هایی را خریداری کنید که در شهر شما موجود نیست.

 کاهگل مصنوعی
کاهگل مصنوعی

 

فروش کاهگل مصنوعی با ارزان ترین قیمت

در میان انبوهی از ملات های مدرن، شاهد حضور نوعی از ملات هستیم که کاربرد بسیار زیادی نسبت به دیگر ملات های سنتی دارد. این نوع از ملات ها به ملات کاهگل مصنوعی معروف هستند. آنها با داشتن ویژگی های منحصر به فرد از محبوب ترین ملات ها برای بناهای تاریخی و نیز مراکز توریستی به شمار می روند. پملات های کاهگل مصنوعی توانسته در سال های اخیر جای پای محکمی برای خود در بازار محصولات ساختمانی باز کند. قیمت آنها نیز تفاوت چندانی با دیگر ملات ها در بازار ندارد.

معمولا مکانیسم های کاهگل مصنوعی به این شکل عمل می کنند که با اضافه کردن رزین سیلیکون و مواد نانو سیلیکون، به ملات و یا حل آنها در آب همراه با کاه و آب، لایه ای بسیار مقاوم در برابر عوامل محیطی از جمله باد، باران و هوا ایجاد می شود. این عمل باعث می شود مقاومت ملات در برابر آب بیشتر شود و عمر زیادی نسبت به ملات های کاهگل سنتی داشته باشند. مقدار مقاومت این ملات، به ترکیب مواد گفته شده بستگی دارد.

برای خرید ارزان ترین ملات کاهگل مصنوعی بهتر است به مراکز اصلی و نمایندگی های معتبر در سراسر کشورمان مراجعه نمایید تا ضمن دریافت محصول با کیفیت آن را با قیمت ارزانی خریداری نمایید.

قیمت فروش انواع کاهگل مصنوعی به عوامل متعددی وابسته است، برای مثال، نوع و درصد مواد افزودنی استفاده شده درون آن، کیفیت مواد و … . بهترین راه برای آگاهی از قیمت چنین محصولاتی، مشاور و گرفتن استعلام از شرکت های تولید کننده ایرانی و یا نمایندگی های معتبر فروش در سراسر کشور است.

بهترین مرکز و یا نمایندگی برای فروش ملات کاهگل، شرکتی است که این ملات را با گارانتی برای مصرف کننده ارائه می کند، شما می توانید با مراجعه به این مراکز از نوع گارانتی و نیز قیمت و کیفیت محصول اطلاعات لازم را کسب کنید.

کاهگل مصنوعی
کاهگل مصنوعی

 

مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل بر قیمت کاهگل مصنوعی

پارامترهای زیادی بر قیمت کاهگل مصنوعی در بازار صنایع ساختمانی تاثیر می گذارد که مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر بر قیمت این نوع ملات، کیفیت و نوع رزین سیلیکون و مواد نانو سیلیکون مورد استفاده در آن است که تاثیر مستقیمی بر ظرفیت حرارتی آن در درون بنا و نیز ماندگاری ملات در محیط های مختلف آب و هوایی دارد.

همانطوری که می دانید برای به عمل آوردن کاهگل سنتی به مقدار زیادی خاک رس همراه با کاه و آب استفاده می کنند تا از لحاظ ضد آب بودن و ظرفیت حرارتی خوب عمل کند، اما این روش در سال های اخیر منسوخ شده است و به جای خاک رس فراوان از موادی به نام رزین سیلیکون و مواد نانو سیلیکون استفاده می کنند تا به خوبی در برابر عواملی مانند، باد و باران مقاومت کند.

همانطوری که می دانید مارک های مختلفی از کاهگل مصنوعی در بازار مصالح ساختمانی وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین مارک را از میان مارک های مختلف انتخاب کنید نیاز است از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا محصول خریداری شده متناسب با نیاز شما باشد.

قیمت کاهگل مصنوعی همواره یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مصرف کنندگان بوده است، در سال های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این نوع ملات در کشورمان تاثیر گذاشته است، قیمت این نوع ملات مدرن بسته به کیفیت محصول و نیز مواد مورد استفاده درون آن متفاوت می باشد.

برای آگاهی از قیمت کاهگل مصنوعی، شما می توانید به کارخانجات و کارگاه های تولیدی و نیز مراکز فروش مراجعه کنید و انواع برندها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

مهمترین و تاثیر گذارترین عوامل بر قیمت کاهگل مصنوعی
کاهگل مصنوعی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما