ترکیبات کاهگل مصنوعی چیست؟

ترکیبات کاهگل مصنوعی در ساخت و ارائه شامل مواد پلیمری ، الاستومری در آب به علاوه نوع خاصی از مواد رزین سیلیکون است؛ و همین مجموعه خواص آن را به خوبی معین می کنند. رزین سیلیکون ها عمدتا در رنگ هایی بکار برده می شوند که قصد داشته باشیم مقاومت در برابر گرما و دیگر شرایط محیطی آن را بالا و بالاتر ببریم.

همین مسئله علت ساختار پایدار و مستحکم آنها است. این ترکیبات بنیان معدنی نیز دارند. و دوستدار محیط زیست هستند. بکارگیری این ترکیبات کاهگل مصنوعی نتیجه ی شگرفی را هم فراهم کرده است. شاهد آن هم ساختمان ها و دیوار های موجود در شهر و روستاهای مختلف است، که وسعت کاربرد آنرا تعیین می کند.

ترکیبات کاهگل مصنوعی برای جلوگیری از جرم گرفتگی و آسیب های محیطی

ترکیبات کاهگل مصنوعی به جز مقاومت دمایی روی هر سطحی که اجرا و استفاده شود، عدم جرم گرفتگی و آسیب های دیگر را تضمین خواهد کرد. شاید در نگاه اول این مسئله برای یک رنگ عادی کمی غیر قابل باور بنظر برسد. اما باید اظهار کرد که طراحی و ساخت این محصول عمدتا برای رفع اشکالات مطرح در این حوزه ایجاد شده است. و می تواند بیشتر از یک رنگ ساختمانی عادی نقش ایفا کند.

ترکیبات کاهگل مصنوعی مذکور هنگامی که روی سطوح مختلف بیرونی ( خارجی ) اجرا می شوند، آنرا در برابر هر شرایطی حفظ می کنند. به عنوان مثال اجرای کاهگل مصنوعی روی دیوار یک ساختمان در مرکز شامل مزایای بیشماری خواهد شد. یکی از مهم ترین موارد عدم جرم گرفتگی یا غبار و دوده موجود در سطح شهر است. که غیر قابل اجتناب نیز هست. به همین سبب اگر پس از مدت طولانی از عمر کاربردی آن روی ساختمان مذکور بگذرد بازهم تمیز، بدون آلودگی و مشکلات مرتبط است. حتی اگر قصد تمیز کردن آن را هم داشته باشید، به دلیل ترکیبات کاهگل مصنوعی می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

ترکیبات کاهگل مصنوعی برای جلوگیری از جرم گرفتگی و آسیب های محیطی

خاصیت سازگاری ترکیبات کاهگل مصنوعی

ترکیبات کاهگل مصنوعی عمدتا قیمت بالایی دارند. کشش و انعطاف خوبی دارند. دچار فرسودگی بافتی نمی شوند. مدرن هستند. استفاده و قابلیت عملکردی متعدد و بدون محدودیتی دارند. ترکیب خاصی لازم ندارند و به دلیل وجود سیلیس بسیار پایدار هستند. این دست ویژگی های ذکر شده شاید در هیچ نوع رنگ ساختمانی دیگری موجود نباشد. اما پایداری و خاصیت سازگاری رنگهای طبیعی ترکیبات کاهگل مصنوعی در بین این موارد قابل توجه اند.

مهم تر آنکه سبک هستند و سهولت و آسانی استفاده و شکل دهی آنها روی موقعیت مد نظرتان، این محصول را بیش از پیش به انتخاب بی رقیبی تبدیل می کند. بنابراین دچار رنگ پریدگی نمی‌ شوند. ترکیبات کاهگل مصنوعی کمک می کنند که این محصول تا مدت های مدیدی انتخاب نخستی از سوی مصرف کننده، و به عنوان رقیبی پایدار و جدی در سطح بازار باشد.

خاصیت سازگاری ترکیبات کاهگل مصنوعی

عدم خوردگی و قابلیت آب‌بندی ترکیبات کاهگل مصنوعی

اشاره کردیم که کاهگل مصنوعی (کاهرنگ) دود و جرم به خود نمی گیرد. قابل تمیز شدن است و ترکیبات آن طوری انتخاب شده که ارزان و در دسترس باشد. اکنون می توانیم به تمامی موارد مذکور قابلیت آب بندی سریع ترکیبات کاهگل مصنوعی و پایداری در مقابل خوردگی، اشاره کنیم.

منظور از عدم خوردگی ترکیبات کاهگل مصنوعی در واقع عدم واکنش آنها با محیط است. در نتیجه ی این موارد می توانیم اظهار کنیم که خواص این محصول دچار تغییر فرم نمی شود. و همین موارد از جمله خواص مهم و قابل توجهی است که عمر استفاده و نگهداری از آن را افزایش میدهد.

با جمع بندی موارد گفته شده، شما می توانید به عنوان یک خریدار پس از تهیه مقدار مورد نیازی از کاهگل مصنوعی آن را روی هر موقعیتی اجرا کنید. تفاوتی نمی کند که این موقعیت پستی و بلندی خاصی داشته باشد، یا اینکه تخت باشد. از مواد طبیعی ساخته شده، یا مصنوعی باشد. ترکیبات کاهگل مصنوعی طوری کنار هم چیده شده اند که با هر شرایط و موقعیتی خود را وفق دهند.

عدم خوردگی و قابلیت آب‌بندی ترکیبات کاهگل مصنوعی

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. سلام ترکیبات کاهگل مصنوعی رامی خواسته ونسبت ترکیبی هر کدوم چقدره و وترکیبات کاهرنگ ونسبت هر کدوم

    • سلام بزرگوار
      وقتتون بخیر
      در صورتیکه با شماره 09129723451 تماس بگیرید کاتالوگ کامل محصولات خدمتتون ارسال میشه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما