خرید کاهگل مصنوعی شیراز و استان فارس

خرید کاهگل مصنوعی شیراز و استان فارس از رونق بسیار مطلوبی برخوردار است لذا بازار های خرید و فروش کاهگل مصنوعی شیراز و استان فارس دارای خریداران و فروشندگان متعددی هستند؛ اصلی تری دلیلی که می توان برای رونق بالای خرید و فروش کاهگل مصنوعی شیراز نام برد، کیفیت بسیار مطلوبشان است. در واقع تولید کننده های کاهگل مصنوعی شیراز بر اساس متد ها و الگوهایی به تولید پرداخته اند که همه ی آن ها در نتیجه منجر به تولید و توزیع محصولاتی در بهترین کیفیت های مورد انتظار مشتری ها شده است.

در ادامه فقط به چند نمونه از ویژگی های بارز تولید کننده های کاهگل مصنوعی شیراز اشاره کرده ایم که جزء عمده ترین دلایل بالا بودن کیفیت محصولات آن ها هستند:

  • تولید کاهگل مصنوعی شیراز با استفاده از مرغوب ترین و درجه یک ترین متریال ممکن انجام می گیرد.
  • تولید کننده هایی که در شیراز در زمینه ی تولید کاهگل مصنوعی فعالیت می کنند، همه پیرو به روز ترین و بهترین الگو های تولید هستند.
  • این تولید کننده ها بهترین ماشین آلاتی را که دارای به روز ترین امکانات هستند مورد استفاده قرار می دهند.
  • مسئولان و ناظران تولید کننده های کاهگل مصنوعی شیراز همه جزء متخصصین، تجربه داران و تحصیل کرده های این حرفه هستند.
  • تولید کننده های کاهگل مصنوعی شیراز می کوشند محصولاتی با تنوع بالا در عین داشتن بیشترین کیفیت ها را به دست مشتری برسانند.
  • و …

با توجه به موارد بالا کاهگل مصنوعی هایی که در شیراز و استان فارس تولید می شوند توانسته اند متقاضیان خرید قابل توجهی به خود جذب کنند، به گونه ای که در حال حاضر کاهگل مصنوعی شیراز از سر تا سر کشور دارای تقاضا کننده است. به علت تعدد بالای تقاضا کننده ها، تولید کننده ها و فروشندگان انواع کاهگل مصنوعی شیراز با هدف رفع نیاز اکثریت، راه و روش های مختلفی برای خرید در اختیار همه قرار داده اند.

راه های خرید کاهگل مصنوعی شیراز و استان فارس

با توجه به هدفمند بودن و متعهد بودن فروشنده های کاهگل مصنوعی شیراز راه های خرید متعددی برای خرید این محصول وجود دارد که از جمله پر مزیت ترین و بهترین ها عبارتند از:

  • خرید کاهگل مصنوعی شیراز از طریق رجوع به فروشگاه ها و مراکز فروش مصالح ساختمانی
  • خرید مستقیم و بی واسطه از تولید کننده های کاهگل مصنوعی شیراز
  • خرید از طریق رجوع به وب سایت های فروش انواع کاهگل مصنوعی شیراز که در زمره ی روش های خرید بی واسطه و مستقیم جای دارد.
  • و …

به علت روش های خرید متعددی که برای تهیه ی انواع کاهگل مصنوعی شیراز وجود دارد، تمام متقاضیان حتی تقاضا کنندگانی که در دور دست ترین نقاط قرار دارند، می توانند اقدام به تهیه و خرید این ملات پر مزیت و پر کاربرد نمایند.

راه های خرید کاهگل مصنوعی شیراز و استان فارس

مزایای کاهگل مصنوعی نسبت به کاهگل های طبیعی و قدیمی

کاهگل های طبیعی همواره جزء قدیمی ترین مصالحی هستند که از قدمتی بسیار دور و دراز برخوردارند، به گونه ای که در گذشته اکثر معمار ها و ساختمان ساز ها برای ساخت انواع و اقسام ساختمان ها از ملات کاهگل استفاده می کردند. گفتنیست کاهگل های طبیعی به علت ویژگی هایی که دارند، از آن ها در مناطق خشک و کویری به مراتب رایج تر از مناطق مرطوب و شمالی کشور استفاده می شد. چرا که از جمله بارزترین ایرادهایی که به این نوع کاهگل ها وارد می شود، تاثیر پذیر بودن آن ها در برابر رطوبت و بارش برف و باران است. در حقیقت ساختمان هایی که با استفاده از کاهگل های طبیعی ساخته می شوند در صورت بارش باران و تماس با رطوبت به مقدار قابل توجهی گل و لای تولید می کنند که خود مشکلی چشمگیر تلقی می شود. از دیگر ایرادات کاهگل های طبیعی می توان به گرد و خاک قابل توجهی اشاره کرد که به طور طبیعی از خود تولید می کنند.

تمام اشکالات و ایرادات وارد شده بر انواع ساختمان هایی که با استفاده از کاهگل های طبیعی ساخته شده اند باعث شد تا متخصصینِ این حوزه به فکر راه چاره ای به جهت حفظ این ملات تاریخی کشور در عین این که عاری از هر گونه مشکل و ایرادی باشد، بیفتند. در راستای یافتن راه چاره برای اصلاح ساخت کاهگل، متخصصین به تکنولوژی نانو رسیدند و دریافتند از این تکنولوژی کاربردی علاوه بر کاربرد های دیگری که دارد می توان در ساخت و تولید این ملات هم استفاده کرد.

در حال حاضر تولید کننده هایی وجود دارند که با بهره مندی از نانو تکنولوژی، انواع و اقسام کاهگل های مصنوعی را تولید می کنند. لازم به گفتن است کاهگل های مصنوعی از متریال های پیشرفته با مواد اولیه ای کاملاً متفاوت از انواع کاهگل های طبیعی تشکیل شده اند.

جالب است بدانید کاهگل های مصنوعی با این که متشکل هستند از موادی چون ترکیب انواع پودر سنگ های معدنی، سیمان، انواع افزودنی های رزین سیلیکون، انواع افزودنی های نانو سیلیکون و همچنین آب پس از اجرا روی سطوح  ظاهرشان دقیقا شبیه به دیوار های کاهگلی قدیمی می شود در حالی که فاقد ایرادات کاهگل های طبیعی هستند. کاهگل ضد آب فرداد یا همان کاهگل مصنوعی دارای ضمانت 5 ساله نیز می باشد.

تولید کننده های انواع کاهگل های مصنوعی با استفاده از متد های جدید توانسته اند بیشینه تولید و استفاده از نما های کاهگلی کشورمان را به نحو احسن حفظ کنند و مانع از فراموشی این معماری خاص و زیبای ایران شوند.

مزایای کاهگل مصنوعی نسبت به کاهگل های طبیعی و قدیمی

کاربرد ها و ویژگی های انواع کاهگل مصنوعی

لازم به ذکر است کاهگل های مصنوعی علاوه بر این که عاری از ایرادات و اشکال های وارد شده به کاهگل های قدیمی هستند، دارای مزیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دیگری هم می باشند که منجر شده روز به روز از طرفداران و تقاضا کنندگان بیشتری برخوردار شده و خریداران کثیر تری را به خود جذب کنند. از ویژگی های جذاب و قابل توجه انواع کاهگل های مصنوعی می توان به مواردی مانند مورد هایی اشاره کرد که در ادامه تنها برخی از آن ها را آورده ایم:

  • عایق بسیار مناسبی در برابر نفوذ حرارت هستند.
  • عایق صوتی کاملاً مطلوبی می باشند.
  • از نفوذ آب و انواع رطوبت جلوگیری می کنند.
  • ضد میکروب و انواع و اقسام آلایندگی ها می باشند.
  • از قابلیت شست و شو و تمییز شوندگی سهل و آسانی برخوردارند.
  • به سرعت قابل اجرا روی سطح مورد نظر هستند.
  • پس از اتمام فرایند اجرا به سرعت خشک می شوند.
  • از بهای مقرون به صرفه ای در مقایسه با نمونه محصولات مشابه خود برخوردارند.
  • دارای ظاهری به مراتب بی عیب و نقص تر از نمونه های مشابه قدیمی هستند.
  • و …

تمام موارد فوق باعث شده دامنه ی کاربرد های این محصول روز به روز گسترده تر و پر طرفدار تر از قبل شود، به نحوی که امروزه اگر کمی به اطراف خود دقت کنید نما ها و مکان های متعددی را خواهید دید که با استفاده از کاهگل های مصنوعی ساخته شده اند.

از جمله برخی از پر طرفدار ترین و رایج ترین کاربرد های انواع کاهگل های مصنوعی که حتماً با آن ها آشنا هستید عبارتند از:

  • در ساخت نما و یا دیوار های درونی انواع رستوران ها به ویژه رستوران های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • در بازسازی انواع و اقسام سازه های قدیمی به خصوص انواع ابینه های تاریخی، خانه های قدیمی، بافت های روستایی و … استفاده می شوند.
  • در صنعت هنر برای ساخت انواع مجسمه ها و تابلو های کاهگلی از کاهگل های مصنوعی استفاده می شود.
  • به عنوان نما برای دیوار بخش های مختلف ساختمان ها اعم از راه رو، راه پله، پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.
  • و …

گفتنیست اگر به دنبال کاهگل مصنوعی با کیفیت و مرغوبیت بالا هستید تا در مواردی مشابه به مورد های بالا استفاده کنید، کاهگل مصنوعی شیراز را پیشنهاد می کنیم. چرا که این محصول دارای تمام ویژگی های منحصر به فردی است که در مورد انواع کاهگل های مصنوعی ذکر کردیم.

کاهگل مصنوعی شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله : فیروز آباد ، آباده ، جهرم ، کازرون ، کوار ، نی ریز ، ممسنی ، داراب ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، خرامه ، سروستان ، خفر ، اوز ، مرودشت و… می باشد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما