خرید رنگ آکریلیک ایرانی با مقاومت بالا

خرید رنگ آکریلیک ایرانی جایگزینی عالی برای نمونه­ های خارجی

امروزه خرید و فروش اجناس ایرانی به خصوص خرید رنگ آکریلیک ایرانی که در حال رشد و همگام شدن با پیشرفت­ها و استانداردهای خارجی هستند رونق زیادی پیدا کرده و بازار فروش خوبی نیز برای آن ایجاد شده است. اما قبل از اینکه بتوانید نوعی از رنگ آکریلیک را خریداری کنید که کیفیت خوبی داشته باشد لازم است تا نسبت به کلیه­ ی جوانب آن از جمله کاربردها، مزایا و معایب، نحوه­ی استفاده و حتی تشخیص مرغوبیت و کیفیت آن تسلط کامل داشته باشید تا هم بتوانید هنگام خرید رنگ آکریلیک ایرانی جنس مرغوب را انتخاب کنید و هم هزینه­ی پرداختی شما معقول باشد و متضرر نشوید.

در این مطلب کلیه ­ی اطلاعاتی که در مورد خرید رنگ آکریلیک ایرانی که از هر لحاظ تأیید شده باشد را در اختیار شما قرار می­دهیم تا تجربه ­ی خرید بسیار خوبی داشته باشید. با ما همراه باشید.

در مقاله دیگری در مورد رنگ آکریلیک اصفهان نیز صحبت کرده ایم.

خرید رنگ آکریلیک ایرانی جایگزینی عالی برای نمونه­ های خارجی
خرید رنگ آکریلیک ایرانی، زیبایی و مقاومت بالا برای خانه­ ی شما

چه کاربردهایی از خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توان انتظار داشت؟

با خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توانید همان کاربردهایی را انتظار داشته باشید که از خرید جنس خارجی آن انتظار دارید، ضمن اینکه نیازی نیست نگران کیفیت و مرغوبیت آن باشید چرا که شباهت بسیار زیادی به نمونه­های خارجی خود دارد و قطعا ارزش خرید رنگ آکریلیک ایرانی بالاست.

  • با خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توانید در نمای ساختمان از آن استفاده کنید و این یعنی مقاومت آن بسیار بالاست
  • برای انجام کارهای هنری که هم دارای کیفیت باشد و هم زیبایی بالایی داشته باشند بهترین گزینه است
  • با خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توان از آن در رنگ ترافیکی جاده­ها اعم از خیابان و بزرگراه استفاده نمود که توسط ادارات دولتی و شهرداری بسیار مورد استفاده قرار می­گیرد
  • به عنوان رنگ تزئینی در داخل ساختمان­ها، جایگزین فوق العاده­ای برای رنگ­های پلاستیک و روغنی به شمار می­رود
  • در استخرها نیز کاربرد گسترده­ای دارد
  • با خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توان از آن روی سطوحی مانند بتن، آجر، گچی، فلزی و غیره نیز استفاده کرد
چه کاربردهایی از خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توان انتظار داشت؟
کاربردهای متنوع با خرید رنگ آکریلیک ایرانی

با خرید رنگ آکریلیک ایرانی چه مزایایی نصیب شما خواهد شد؟

همانطور که مطالعه کردید با خرید رنگ آکریلیک ایرانی می­توانید از همان مزایای جنس خارجی نیز بهره مند شوید ضمن اینکه با همان میزان مقاومت و کیفیت خواهد بود. اما به منظور اینکه از خرید رنگ آکریلیک ایرانی رضایت بالایی داشته باشید و کیفیت مطلوب را به شما بدهد، جنس مرغوب را از ما خریداری کنید که در ادامه نکات خرید، طریقه­ی مصرف و تشخیص مرغوبیت را به شما آموزش خواهیم داد.

  1. شستشو: با مرور زمان و به دلایل مختلف مانند نشست گرد و غبار، پاشش برخی مواد یا حتی دستمالی شدن، بازی­های بچه­­ها و غیره دیوار شما کثیف خواهد شد یا مقداری تیره رنگ می­گردد که برای رفع آن باید بتوانید دیوار را با دستمال پاک کنید. اما این کار فقط زمانی امکان پذیر است که دیوار قابلیت شستشو داشته باشد. با خرید رنگ آکریلیک ایرانی و بکارگیری آن بر روی دیوار، تمیز کردن و شستشوی آن با دستمال مرطوب امکان پذیر است.
  2. سریع خشک شدن: معمولا رنگ آکریلیک به سرعت خشک می­شود و این کار را برای انجام مراحل بعدی راحت­تر می­کند و همچنین لازم نیست مراقب دست نخوردن دیوار تا زمان خشک شدن آن باشید.
  3. ضد اشعه ­ی UV: در خرید رنگ آکریلیک ایرانی بیان می­شود که در منازل با پنجره­های زیاد که نور خورشید زیادی وارد ساختمان می­شود و یا در نمای ساختمان که در معرض کامل نور خورشید قرار دارد، این نوع رنگ­ها مشابه با نوع خارجی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داده و از بین نمی­روند. البته توجه داشته باشید در نمای ساختمان نباید میزان شدت تابش خورشید بیش از حد باشد.
  4. ضد سایش: یکی دیگر از مزایای رنگ آکریلیک این است که در برابر سایش­ها مقاومت خیلی خوبی داشته و مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد.
  5. کاربرد گسترده در کلیه ­ی سطوح: شاید بتوان گفت که بزرگ­ترین مزیت خرید رنگ آکریلیک ایرانی این است که می­توان با داشتن سطوح مختلفی فلزی، داخل و خارج ساختمان، چوبی، آجری، سیمانی، بتنی و شیشه ­ای بر روی آنها اجرا کرد و از این حیث محدودیتی نخواهید داشت.
  6. عدم آسیب رسانی به محیط زیست و سلامت کارگران: از جمله مواردی که سبب محبوبیت خرید رنگ آکریلیک ایرانی شده، نداشتن بوی آزار دهنده­ای است که از رنگ­های روغنی سراغ داریم چرا که این رنگ­ها بر پایه­ ی آب هستند و به جای حلال­های آلی می­توان با آب آنها را حل کرد. البته در مواردی که از آنها در رنگ­های ترافیکی استفاده می­گردد باید از حلال آلی استفاده نمود اما برای مصارف ساختمانی نیازی به آن نیست.

همچنین به دلیل نداشتن بو هم برای سلامت رنگ کار بسیار عالی است و هم ساکنین آن مخصوصا کسانی که بیماری ریوی داشته باشند اذیت نخواهند شد.

7. قیمت مناسب: قطعا خرید رنگ آکریلیک ایرانی هزینه­ی کمتری برای شما در پی خواهد داشت که البته با خرید آن از ما، قیمت پایین­تر به معنای کیفیت نازل­تر نیست.

8. پاک شدن راحت با نشست گرد و غبار: رنگ آکریلیک در محیط­های با گرد و غبار زیاد بسیار مناسب است چرا که در تمیز کردن آن با مشکل مواجه نخواهید شد. البته توجه داشته باشید که در مقایسه با رنگ روغنی زمان بیشتری نیاز خواهید داشت.

9. دوام و ماندگاری بالا: از جمله مواردی که برای خرید رنگ آکریلیک ایرانی مطرح می­کنند دوام و ماندگاری است و این به معنای آن است که در صورت مراقبت صحیح از آن تا سالیان طولانی نیاز به رنگ آمیزی مجدد نخواهید داشت و هم اینکه در صورت نگهداری بطری­ها و قوطی­های آن در دمای 5 تا 35 درجه، تا 30 سال بدون افت کیفیت قابل نگهداری هستند.

10. تنوع رنگ: خرید رنگ آکریلیک ایرانی در مقایسه با نوع پلاستیک و روغنی تنوع رنگ بسیار زیادی دارد به نحوی که جوابگوی هر نوع سلیقه و ترکیب دکوراسیونی خواهد بود.

11. عدم امکان ترک خوردگی: با کاربرد رنگ آکریلیک ایرانی بر روی سطوح خود، نگران ترک خوردن آن در اثر سرما و گرما نباشید.

نکته: با قلم مو دیوار را با رنگ آکریلیک رنگ نکنید چرا که اثر آن بر روی دیوار می­ماند.

با خرید رنگ آکریلیک ایرانی چه مزایایی نصیب شما خواهد شد؟
خرید رنگ آکریلیک ایرانی و بکارگیری با غلتک

نکات خرید رنگ آکریلیک ایرانی و طریقه­ ی مصرف

اکنون که مزایای خرید رنگ آکریلیک ایرانی شما را مجاب به خرید آن نموده است بهتر است قبل از خرید نکاتی را در مورد خرید و سپس نحوه­ی کاربرد آن بر روی سطوح مورد نظر بدانید تا هم در مرحله­ی خرید، بهترین گزینه را انتخاب کرده باشید و هم با بکارگیری نکته­ های لازم هنگام استفاده، نتیجه ­ی نهایی بسیار رضایت بخش باشد. لذا نکات خریدی که توسط مجموعه­ی ما به شما توصیه می­گردد به همراه طریقه­ی مصرف به شرح زیر هستند:

  1. خرید رنگ آکریلیک ایرانی توسط نقاش نتیجه­ ی بهتری دارد چرا که به نمایندگی­های فروش ما اطلاعات کامل­تر و دقیق­تری داده و از این جهت مناسب­ترین نوع را خریداری خواهید کرد.
  2. حتما درب قوطی­ ها و محفظه­ های رنگ را به خوبی چک کنید تا کاملا محکم باشد چرا که وارد شدن هوا از کیفیت آن خواهد کاست.
  3. با خرید رنگ آکریلیک ایرانی قادر خواهید بود تا با خرید 1 کیلوگرم از آن، 5 متر مربع را رنگ آمیزی کنید.

طریقه­ ی مصرف:

  1. تناسب بین رنگ و رنگ آکریلیک باید کاملا متناسب باشد. توجه کنید که میزان تناسب پیشنهادی 15 تا 20% کل رنگ، باید حاوی آب باشد تا به رقت یا درجه­ی رقیق شدگی کافی برسد.
  2. اگر دیوار قبلا رنگ خورده است باید حتما از پرایمر استفاده کنید.
  3. در صورتی که مایل باشید سطوح رنگ آمیزی شده را با دستمال مرطوب تمیز کنید توصیه می­کنیم که فاصله­ی 1 تا 2 هفته­ای وجود داشته باشد.
  4. حتما سطح مورد نظر باید خشک باشد و اگر اقداماتی مانند تعویض کاشی پشت دیوار یا ایزوگام کردن سقف نیاز هست انجام دهید تا از نفوذ دوباره­ی آب جلوگیری کنید. این کار رنگ را از بین برده و غلظت رنگ و آب را بر هم می­زند.
  5. معمولا در مکان­هایی که رطوبت بسیار بالایی دارند و بالاتر از 80% است یا دمای آنها به به بیش از 30 یا کمتر از 15 می­رسد مناسب خرید رنگ آکریلیک ایرانی نبوده و باید شرایط کاری بهتر باشد.
  6. در صورتی که هدف شما از خرید رنگ آکریلیک ایرانی بکارگیری آن در نمای ساختمان باشد حتما با فشار قوی آن را از قبل شستشو دهید.
  7. حتما از غلتک برای رنگ آمیزی استفاده کنید.
نکات خرید رنگ آکریلیک ایرانی و طریقه­ ی مصرف
خرید رنگ آکریلیک ایرانی با اطلاع از نکات خرید

روش­های تشخیص مرغوبیت هنگام خرید رنگ آکریلیک ایرانی

با اینکه مجموعه­ی ما همیشه کیفیت، رضایت مشتری و قیمت مناسب را در نظر داشته همیشه به عنوان حسن انجام کار و اطمینان از کیفیت رنگ­های فروشی خود، مقداری رنگ به عنوان تستر در اختیار شما قرار می­دهد تا بتوانید نشانه­های نامرغوبی رنگ آکریلیک را در آن جستجو کنید. چنانچه خرید رنگ آکریلیک ایرانی با کیفیت مناسبی نیز همراه بوده باشد نباید نشانه ­های زیر را مشاهده کنید:

  1. رنگ آکریلیکی که مرغوب باشد نباید پس از 3 سری رنگ خوردن ترک خوردگی و یا حباب دار شدن در آن بوجود بیاید.
  2. نباید دیوار موج داشته باشد.
  3. در صورتی که دیوار قبلا رنگ کاری شده باید به حدی پوشش و کیفیت رنگ خریداری شده مناسب باشد که رنگ لایه­ی زیرین مشاهده نشود.

با خرید از مجموعه ­ی ما خرید رنگ آکریلیک ایرانی را کیفیت بسیار مناسب، قیمت عالی، مقاومت بسیار بالا و مزایای فوق العاده دریافت کرده و به هیچ وجه نگران خرابی سطح خود و از بین بردن نما و جلوه ­ی آن نباشید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

روش­های تشخیص مرغوبیت هنگام خرید رنگ آکریلیک ایرانی
خرید رنگ آکریلیک ایرانی با کیفیت فوق العاده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما