فروش رنگ آکریلیک اصفهان به قیمت عمده

فروش رنگ آکریلیک اصفهان از بهترین نمونه­ های بازار

فروش رنگ آکریلیک اصفهان سهم زیادی در بازار فروش رنگ این استان داشته به نحوی که علاوه بر جایگزینی تقریبا کامل رنگ­های روغنی و پلاستیک توسط این رنگ، نسبت به رنگ­های مولتی کالر، بلکا و پتینه نیز سهم قابل توجهی داشته است. البته آمار فروش رنگ آکریلیک اصفهان به معنای بی کیفیت بودن سایر رنگ­های ساختمانی و صنعتی و حتی مناسب حرفه ­ی نقاشی نیست بلکه مزایای گسترده و عمده­ ی رنگ آکریلیک در کنار قیمت مقرون به صرفه ­تر این نوع رنگ را به رقیبی سرسخت برای سایر رنگ­ها و به رنگی محبوب در نزد خریداران تبدیل کرده است.

تا چند سال پیش که رنگ آکریلیک در سرتاسر کشور بیشتر به صورت وارداتی به فروش می­رسید سهم کمی از بازار را داشت اما رفته رفته با تأسیس کارخانه­ ها و صنایع پتروشیمی جدید و یا تغییر رویکرد و گسترش خدمات شرکت­ها این رنگ جای خود را در بازار رنگ داخلی به دست آورد تا اینکه در طی زمان فروش رنگ آکریلیک ایرانی به خصوص رنگ آکریلیک اصفهان به جایگاه بالای امروزی رسید. قطعا که هر رنگی مزایا و معایب خاص خود را دارد و فروش رنگ آکریلیک اصفهان نیز برای خریداران خالی از عیب نبوده است ولی مزایای آن بسیار بیشتر از معایب یا محدودیت مصرف و کاربرد آن است.

به عنوان مثال رنگ آکریلیک خاصیت ضد صوت و عایق گرمایی ندارد اما با رنگ بلکا می­توانید این ویژگی را در خانه­ی خود داشته باشید، همچنین برای تزئین ابزارهای سقف­های گچی بیشتر از رنگ مولتی کالر استفاده می­شود و رنگ آکریلیک کمتر طرفدار دارد حتی ممکن است برای کلیه­ی دیوارها و سقف نرخ فروش رنگ آکریلیک اصفهان بیشتر باشد اما برای تزئین گچ بری­ها و ابزارها فروش رنگ مولتی کالر اصفهان طرفدار بیشتری دارد.

در هر صورت در این مقاله قصد داریم به فروش رنگ آکریلیک اصفهان حتی به صورت عمده برای خریداران گرامی بپردازیم که قطعا خرید آن را بیش از پیش مقرون به صرفه خواهد ساخت. با ما همراه باشید.

فروش رنگ آکریلیک اصفهان از بهترین نمونه­ های بازار
فروش رنگ آکریلیک اصفهان، رنگی فاقد مواد مضر برای سلامتی

فروش رنگ آکریلیک اصفهان و فاکتورهای دخیل در قیمت نهایی

رنگ­های ساختمانی مانند آکریلیک در اصفهان به چندین شیوه در اختیار خریداران قرار می­گیرد که یکی از عوامل مؤثر بر قیمت نهایی فروش رنگ آکریلیک اصفهان نیز هست. این روش­ها تعیین می­کنند که شما به عنوان فرد خریدار از چه مکان­هایی امکان خرید برای شما مهیا شده است.

  1. فروش از درب کارخانه:

برخی از شرکت­های پیمانکاری ساختمان خرید عمده از درب کارخانه را ترجیح می­دهند تا قیمت نهایی فروش رنگ آکریلیک اصفهان برای آنها بسیار بهتر تمام شود.

 

2. رنگ فروشی­ها:

از روش­های بدیهی که برای فروش رنگ آکریلیک ساختمان و افزایش گستره­ی مشتری وجود دارد از طریق رنگ فروشی­هاست که البته پیدا کردن مغازه­ای با قیمت پایه­ی مناسب و کیفیت عالی کار دشواری است و کمتر توصیه می­گردد.

3. نمایندگی­های رسمی:

شهرهایی از اصفهان دارای نمایندگی­های فروش شرکت­های معروف تولیدی رنگ و صنایع پتروشیمی هستند که این امکان را برای خریدار فراهم می­سازد تا با قیمتی مناسب و با کیفیت تضمینی به خرید بپردازند.

 

4. اینترنتی و آنلاین:

رایج­ترین و بهترین روشی که شرکت­های تولیدی مخصوصا تولید رنگ برای فروش رنگ آکریلیک اصفهان در پیش می­گیرند راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی رنگ­های آکریلیک است. با این کار نه نیاز به رفت و آمد و اتلاف وقت و هزینه دارید و نگران این هستید که چطور کیفیت و قیمت مختلف رنگ فروشی­های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید! ساده­­ترین و سریع­ترین روش فروش رنگ آکریلیک اصفهان و بی دردسرترین تجربه از طریق وب سایت فروشگاه­های رسمی کارخانجات و یا متعلق به خود کارخانه است.

فروش رنگ آکریلیک اصفهان و فاکتورهای دخیل در قیمت نهایی
فروش رنگ آکریلیک اصفهان همراه با تنوع رنگ

اما سؤال اینجاست که آیا فقط همین عامل بر قیمت نهایی فروش رنگ آکریلیک اصفهان مؤثر است؟ خیر!

در ادامه عنوان می­کنیم که چه عواملی بر قیمت نهایی فروش رنگ آکریلیک اصفهان تأثیر می­گذارند و بهترین شیوه­ی فروش رنگ آکریلیک اصفهان چیست:

  1. مواد اولیه چه کیفیتی و از چه نوعی باشند

قطعا در تولید هر رنگ و کالایی به هر میزان کیفیت مواد اولیه مرغوب­تر باشد محصول نهایی نیز باکیفیت­تر بوده و رضایت بیشتری به همراه خواهد داشت حتی اگر قیمت بالاتری برای فروش آنها تعیین گردد و همچنین باید توجه کرد که متناسب با نیاز بازار اقدام به فروش رنگ آکریلیک اصفهان نمود به عنوان مثال با افزایش تقاضا نسبت به رنگ متناسب با نما یا سطح فلزی، به ترتیب نوع حاوی ذرات سیلیکونی و یا نوع حاوی مواد ضد زنگ به بازار عرضه شوند.

2. رزین یا Resin

3. حجم خریداری شده

شرکت­های تولید رنگ آکریلیک در اصفهان در برخی موارد با فروش رنگ آکریلیک اصفهان به صورت عمده، تخفیف ویژه­ی خرید عمده را اعمال می­کنند و برخی نیز با توجه به اتخاذ سیستم تشویقی و جذب مشتری، قیمت­های خود را  براساس خرید و فروش عمده تعیین می­کنند.

4. نوع رنگ آکریلیک

سلیقه ­های خرید رنگ آکریلیک متفاوت است و برخی به هر دلیلی ترجیح به خرید نوع مات، نیمه براق، براق، متناسب با نما، سطح چوبی و فلزی دارند لذا قیمت فروش هر یک متفاوت است.

5. شرکت تولید کننده و نوسانات ارزی

مسلما نوسان ارز و بالا رفتن نرخ دلار و یورو بر روی سیاست­های قیمت گذاری شرکت­های مختلف برای فروش رنگ آکریلیک اصفهان تأثیر گذاشته و به نوبه­ی خود نیز بر قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

6. نحوه­ ی تسویه حساب:

مسلما فروش رنگ آکریلیک اصفهان به صورت نقدی، قیمت پایین­تری نسبت به نوع شرایطی خواهد داشت.

فروش رنگ آکریلیک اصفهان و فاکتورهای دخیل در قیمت نهایی
فروش رنگ آکریلیک اصفهان برای رنگ آمیزی سطوح سیمانی

فروش رنگ آکریلیک اصفهان مرتبط با چه مزایایی است؟

وقتی علت بالاتر بودن نرخ فروش رنگ آکریلیک اصفهان را در بازار جستجو کنید متوجه این موضوع خواهید شد که فروشندگان عنوان می­کنند رنگ روغنی با بوی نامطبوع و قیمت بالای آن و رنگ پلاستیک به دلیل نداشتن قابلیت شستشو و سایر رنگ­ها به دلیل تزئینی بودن و بالاتر بودن قیمت نهایی، فروش کمتری را به خود اختصاص داده­اند و همین قضیه سبب شده تا فروش رنگ آکریلیک اصفهان نسبت به سایر رنگ­های ساختمانی سهم بسیار بیشتری داشته باشد.

به طور دقیق همانند سایر فروشگاه­های اینترنتی به بررسی دقیق مزایای این نوع رنگ می­پردازیم تا به طور کامل و با شرح جزئیات علت نرخ بالای فروش رنگ آکریلیک اصفهان را متوجه شوید.

  1. بویی ندارد که اذیت شوید

بله درست است با وجود قیمت پایین­تر فروش رنگ آکریلیک اصفهان، به دلیل اینکه حلال آن آب بوده و نیازی به حلال ندارد، قیمت به مراتب پایین­تری از رنگ روغن داشته و همین امر سبب شده تا به علت قیمت حدودا 3 برابری رنگ روغن و بودار بودن متقاضیان آن به شدت کاهش و به تعداد متقاضیان رنگ آکریلیک اضافه شود.

ضمنا همین ویژگی خطرات تهدید کننده­ی سلامتی را در رابطه با کسانی که مشکلات ریوی داشته باشند چه برای نقاش ساختمان و هم ساکنین به حداقل ممکن می­رساند. ضمنا نقاش­های هنری هم که از رنگ آکریلیک استفاده می­کنند هم اذیت نخواهند شد هر چند استفاده از رنگ آکریلیک بر روی بوم سخت­تر از رنگ روغنی است.

2. در زمان کمتری خانه­ ی خود را تحویل بگیرید

طبق ادعای به اثبات رسیده­ی شرکت­های تولیدی رنگ آکریلیک در اصفهان، تا 1 ساعت اولیه لایه­ی سطحی و تا 3 ساعت پس از رنگ آمیزی نیز عمق سطح رنگ شده با آکریلیک خشک خواهد شد و این یعنی رنگ آمیزی سطح با فواصل زمانی و وقفه­های اندکی ادامه پیدا کرده و زودتر رنگ آمیزی به اتمام می­رسد و سبب افزایش فروش رنگ آکریلیک اصفهان شده است.

همچنین این ویژگی برای کسانی که می­خواهند خانه­ هایی را خریداری کرده و پس از ترمیم سریعا به فروش برسانند، مخصوصا در ایام قبل از نوروز و پیک تقاضا، بسیار ویژگی خوبی است.

3. نیاز به خرید رنگ زیاد ندارید

بر روی گالن، قوطی یا کوارت­های فروش رنگ آکریلیک اصفهان ذکر شده که هر 5 متر مربع را یک تا 2 کیلوگرم رنگ پوشش خواهد داد به همین دلیل گالن­های 10 کیلویی برای 25 متر مربع بهترین گزینه هستند.

4. فقط رنگ کنید نگران سطح نباشید

سطح مورد نظر شما برای رنگ آمیزی از هر نوعی که هست، چوبی، فلزی، گچی، بتنی، آجری، سیمانی و غیره اصلا نگران نباشید و هیچ کاری لازم نیست انجام دهید رنگ آکریلیک بر روی آن قرار می­گیرد و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. همین ویژگی سبب شده چون هزینه­های جانبی را برای خریدار کمتر می­کند قدرت خرید وی برای رنگ افزایش داده و در نتیجه میزان فروش رنگ آکریلیک اصفهان نیز بالاتر خواهد رفت.

5. آکریلیک یعنی تمیزی راحت و سریع

حتما شنیده­اید که رنگ آکریلیک با پرایمر مرغوب، مشابه با روغن مناسب قابل شستشو بوده، ضمن اینکه گرد و غبار را نیز جذب نمی­کند همین امر سبب می­شود تا تمیزی آن بدون مشکل باشد مخصوصا برای کسانی که به تمیزی بیش از حد حساس هستند.

6. فقط محل ترمیم را رنگ کنید

مدتی گذشته و نیاز به رنگ آمیزی مجدد محل آسیب دیده دارید؟ نگران نباشید! یکی از علت­های فروش رنگ آکریلیک اصفهان و سهم بالای آن در بازار، کاهش هزینه­ های تعمیر و بازسازی در آینده است که نیاز به تجدید رنگ کل دیوار نخواهید داشت.

فروش رنگ آکریلیک اصفهان مرتبط با چه مزایایی است؟
فروش رنگ آکریلیک اصفهان از نوع براق
  • 7.مقاومت و تنوع بالا

دو فاکتور اساسی دیگر که سبب تمایل افراد نسبت به خرید می­شود مقاومت و تنوع رنگ است. به هر میزان که مقاومت بیشتر باشد، نیاز کمتری به رنگ آمیزی مجدد پیدا خواهید کرد و هر مقدار هم تنوع رنگی بیشتر برای آن تعریف شده باشد، سلیقه­های مختلف را بیشتر به سمت خود جذب می­کند که سهم بالای فروش رنگ آکریلیک اصفهان نیز مرهون این دو ویژگی یاد شده است.

فروش رنگ آکریلیک اصفهان در انواع رنگ­ها و در قالب گالن، قوطی، کرم برای نقاشان هنری و در واحدهای کیلوگرم و کوارت به قیمت عمده صورت می­پذیرد که در کنار مزایای گفته شده، کیفیت و قیمت فوق العاده مناسب این نوع رنگ آن را به یکی از پرفروش­ترین و محبوب­ترین رنگ­ها تبدیل کرده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

فروش رنگ آکریلیک اصفهان مرتبط با چه مزایایی است؟
فروش رنگ آکریلیک اصفهان در انواع رنگ در قوطی و گالن
2

  1. سلام خدا قوت
    متاسفانه رشت به این بزرگی . کرج و تبریز را گشتم . ولی متاسفانه کل سایت آنها را گشتم رنگ اکریلیک صدفی بنفش نیلی نداشتند

    • سلام بزرگوار
      وقتتون بخیر
      متاسفانه ما هم فقط رنگ سفید اکریلیک داریم. البته میتوانید مادر رنگ اکریلیک میکس کنید و به رنگی که مد نظرتون هست تبدیلش کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما