قیمت کاهگل بندر دیر

کاهگل بندر دیر در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

اولین ذهنیتی که با شنیدن نام کاهگل بندر دیر ایجاد می گردد کاهگل هایی است که در بافت های سنتی استفاده می شده است. کاهگل بندر دیر از موادی متفاوت تشکیل شده و صرفا از نظر ظاهری  با کاهگل هایی که از خاک و آب و کاه درست می شوند یکسان است. امروزه به دلیل ماندگاری بالای این محصول بر روی نماها کاربرد های زیادی در مکان های مختلف دارد. این ماده هم در مکان هایی که دارای دکوراسیون سنتی هستند استفاده می شود و هم در ساختمان های مدرن کاربرد دارد.

کاهگل بندر دیر در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

به عنوان مثال دیوار باغ ها را با کاهگل بندر دیر می پوشانند و با استفاده از این کاهگل جلوه بسیار زیبایی در این محیط ها ایجاد می گردد. کاهگل بندر دیر در کارخانه ای در همین منطقه تولید می شود و در این مکان ها معمولا مناطق توریستی  زیادی وجود دارد که به بافت های  سنتی علاقه زیادی دارند. در این منطقه از کاهگل بندر دیر برای ترمیم و بازسازی محیط های سنتی استفاده می شود. زمانی که این  کاهگل بر روی دیوارها اجرا و نصب می شود، اتصال بسیار محکمی را با دیوار ایجاد می کند و یک پوشش بسیار محکمی که در برابر انواع آب و هوا مقاومت خواهد داشت. علاوه بر ساختمان های قدیمی در ساختمان های جدید نیز استفاده می گردد و علت اصلی آن دوام بالا  و ظاهر زیبای آن همراه با تنوع رنگی بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی 

خرید کاهگل بندر دیر
خرید کاهگل بندر دیر

چگونه کاهگل بندر دیر را با قیمت ارزان بخریم؟

این ماده در کارخانه‌‌‌‌‌های صنعتی با بهترین مواد اولیه  شیمیایی تولید شده است. در حال حاضر شرکت های مختلفی این نوع ماده را با فرمول های متفاوت و مواد اولیه ای که از نظر کیفیت با هم فرق دارند تولید می کنند. قیمت کاهگل مصنوعی با توجه به این موارد متفاوت خواهد بود. کاهگل بندر دیر یکی از بهترین این محصولات است که دارای مواد اولیه با کیفیتی می باشد. قیمت کاهگل های صنعتی به مواد اولیه استفاده شده در آن ارتباط دارد ولی به غیر از آن به نوع فروش این ماده نیز بستگی خواهد داشت به صورتی که اگر از عرضه مستقیم آن تهیه گردد قیمت ها برای خریدار بسیار ارزان تر خواهد شد. این کاهگل به دلیل مصرف بالایی که در  تمام مناطق بویژه مناطق قدیمی دارد دارای فروش بالایی می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل پایه سیمانی ضدآب

فروش کاهگل بندر دیر
فروش کاهگل بندر دیر

ساده ترین روش خرید کاهگل بندر دیر

زمانی که با کاهگل های مصنوعی آشنا شوید دیگر نیازی به  مراجعه حضوری به  مراکز خرید وجود نخواهد داشت نحوه مصرف کاهگل بندر دیر نیز در کاتالوگ آن وجود دارد و اگر اطلاعاتی یافت نشود می توان از تولید کننده آن با یک تماس ساده مطلع شد. بخش مهم خرید اینترنتی پیدا کردن سایت فروشگاهی معتبر و دارای مجوز می باشد. حجم مورد نظر در  فروشگاههای مجازی وجود دارد برای خرید کافی است رنگ این کاهگل و حجم مورد نیاز خود را انتخاب نمایید و با پرداخت حداقل هزینه آن را خرید کنید.

برای اینکه از نظر اصل بودن این محصول مطمئن شوید بهتر است  به نمایندگی این  ماده  مراجعه نمایید تا انواع تقلبی آن را  تهیه ننمایید. کاهگل بندر دیر با توجه به عایق بودن و قابل شستشو بودن از بهترین مواد پوششی نماهای ساختمان می باشد. و در طولانی مدت بدون خرابی در ساختمان ها با هر گونه شرایط سختی باقی می ماند و این مساله نشان دهنده مرغوب بودن این ماده است. زمانی که خرابی ماده در طول زمان کم باشد موجب کاهش هزینه ها برای افراد می شود. کاهگل های صنعتی به دلیل خواص و مزیت های زیادی که دارند مورد استقبال عموم قرار گرفته اند و برای نماهای ساختمان ها  در شهر های مختلف استفاده می شوند.

کاهگل بندر دیر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : بوشهر ، کنگان ، برازجان ، دیلم ، عسلویه ، جم ، دلوار ، خورموج ، گناوه ، نخل تقی ، بیدخون ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل دیلم ارسال مستقیم از کارخانه 

قیمت کاهگل بندر دیر
قیمت کاهگل بندر دیر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما