خرید رنگ آکریلیک وستا با راهنمایی کامل اجرا

خرید رنگ آکریلیک وستا ، انتخابی هوشمندانه برای نقاشان

خرید رنگ آکریلیک وستا یکی از بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب ها برای نقاشان و هنرمندانی است که دوست دارند ذوق و هنر نقاشی خود را با بالاترین کیفیت روی بوم نقاشی پیاده سازی کنند و در این بین برند وستا بهترین و با کیفیت ترین رنگ تولیدی داخل کشور است.

اما این سؤال پیش می آید که چرا خرید رنگ آکریلیک وستا نسبت به خرید رنگ روغنی برای انجام نقاشی و کارهای هنری ارجحیت دارد؟ دلایل زیر توضیح می دهند که چرا باید رنگ آکریلیک وستا را برای نقاشی انتخاب کرد:

  • رنگدانه هایی که در رنگ روغنی موجود هستند معمولا بزرگ بوده و با دقت زیاد به نقاشی می توان متوجه آن شد در صورتی که در رنگ آکریلیک وستا این رنگدانه ها به صورت امولسیونی در پلیمر طراحی شده شناور هستند.
  • خشک شدن طرح نقاشی شده با رنگ روغن مدت زمان زیادی نیاز دارد تا خشک شود در صورتی که با خرید رنگ آکریلیک وستا نه تنها از مزیت خشک شدن سریع آن نسبت به رنگ روغنی بهره مند خواهید شد بلکه نسبت به سایر برندهای رنگ آکریلیک مناسب نقاشی نیز عملکرد بسیار بهتری دارد.
  • رنگ روغنی برای نقاشی نیاز به حلال آلی دارد در صورتی که رنگ آکریلیک وستا را می توان در آب حل کرد. با این ویژگی نه تنها هزینه جانبی خرید حلال آلی برای شما کمتر می شود بلکه بوی بدی نیز به مشام شما نخواهد رسید و کار بسیار راحت تری خواهید داشت.
  • حتی برای تمیز کردن قلم موهایی که در رنگ روغنی خورده اند هم نیاز به حلال آلی دارید در صورتی که اگر رنگ آکریلیک استفاده شود، با آب نیز قابلیت شستشو دارد.
  • با خرید رنگ آکریلیک وستا گرانروی بسیار خوبی تجربه خواهید کرد به نحوی که قرارگیری آن بر روی بوم هیچ مشکلی از قبیل سرخوردن و یا غلظت بسیار زیاد که نتوان با آن کار کرد را نخواهد داشت.
  • تنوع رنگ در برند وستا بسیار زیاد است و هیچ رنگی نیست که به شکل قوطی یا به شکل تیوپی وجود نداشته باشد و لذا هر طرحی با هر رنگی قابل پیاده سازی است.

بیشتر بخوانید: قیمت رنگ اکریلیک تیوپی با برندهای مختلف

خرید رنگ آکریلیک وستا، بهترین گزینه برای افراد مبتدی جهت نقاشی
خرید رنگ آکریلیک وستا، بهترین گزینه برای افراد مبتدی جهت نقاشی

 

نکات و تکنیک های نقاشی با رنگ آکریلیک وستا

اکنون که متوجه شدید با خرید رنگ آکریلیک وستا چه مزیت هایی نسبت به خرید رنگ روغنی نصیب شما خواهد شد نوبت آن رسیده تا پس از خرید نکات و تکنیک های استفاده از آن را هم یاد بگیرید که این نکات برای افراد تازه کار بسیار مفید خواهد بود.

برای شروع کار با رنگ آکریلیک وستا ابتدا باید آماده سازی سطح بوم را برای نقاشی انجام دهید که استفاده از قلم موی خشک را پیشنهاد می کنیم تا با آب کم کم آن را رقیق کرده و به غلظت مناسب برسانید و توجه داشته باشید که با خرید رنگ آکریلیک وستا، پایداری دائمی نسبت به استفاده از آبرنگ دریافت خواهید کرد.

به تازه کارها توصیه می شود که اگر قصد دارید بخش نیمه شفاف در سطح ایجاد کنید، رنگ را با مقدار آب کمتری مخلوط کنید و برعکس. ضمنا دقت داشته باشید رنگ آکریلیک وستا برای نقاشی غلظت بالایی دارد و با مقدار کمی از آن در هر بار، سطح زیادی را می توان نقاشی کرد و لذا مصرف رنگ شما را به شدت کاهش می دهد.

 

توجه داشته باشید که برای پاک کردن رنگ آکریلیک از روی بوم در شرایطی که قصد تغییر رنگ یا طرح را دارید بهترین کار استفاده از اسفنج یا کاغذ جاذب است در غیر این صورت نقاشی شما خراب خواهد شد.

خرید رنگ آکریلیک وستا در انواع مختلف

شما هنرجویان و علاقه مندان به نقاشی با رنگ آکریلیک می توانید بهترین برند یعنی وستا را در حجم های مختلف خریداری کنید به عنوان مثال در حجم های 10، 12، 25، 37 و حتی 100 میل در رنگ های متعدد در بازار وجود دارند.

با خرید رنگ آکریلیک وستا از گروه رنگ فرداد می توانید هر نوع حجم و رنگی را بسته به نوع پروژه نقاشی و سلیقه و طرح خود با بهترین قیمت خریداری کنید که در ادامه موارد تکمیلی مورد استفاده برای این نوع رنگ را نیز عنوان خواهیم کرد.

با خرید رنگ های آکریلیک وستا از فروشگاه رنگ فرداد ضمن برخورداری از رنگ هایی بسیار با کیفیت، از قیمت های بسیار خوبی نیز بهره مند می شوید، ضمن اینکه می توانید کلیه مواد متناسب با این نوع رنگ را هم از همین فروشگاه خریداری کنید تا تناسب و هماهنگی کاملی بین تمامی مواد وجود داشته باشد.

شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته از طریق تماس با شماره تلفن های درج شده در انتهای مطلب با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا ضمن استفاده از مشاوره رایگان، بتوانید بهترین نوع رنگ آکریلیک وستا را برای پروژه های نقاشی خود خریداری نمایید.

خرید رنگ آکریلیک وستا در انواع مختلف
خرید رنگ آکریلیک وستا در انواع مختلف

 

کلیه محصولات مرتبط با خرید رنگ آکریلیک وستا همگی در فروشگاه رنگ فرداد

فروشگاه رنگ فرداد به منظور بهبود تجربه و رضایت شما عزیزان از خرید رنگ آکریلیک وستا برای نقاشی محصولات جانبی نیز در نظر گرفته که با خرید هوشمندانه هر یک از آنها و البته برحسب نیاز و سلیقه می توانید اثر هنرمندانه تری را به تصویر بکشید. توجه داشته باشید که رنگ آکریلیک وستا در زمینه نقاشی روی بوم با رنگ آکریلیک بسیار تخصصی کار می کند که محصولات زیر تأیید کننده این موضوع هستند:

  • DM5: برای اینکه بتوانید مقاومت رنگ آکریلیک را در برابر پاشش آب و پاک شدن بالاتر ببرید و در عین حال لایه محافظ بر روی سطح نقاشی مشخص نباشد این محصول را خریداری کنید. این محصول وستا در حجم های 40، 125 و 150 میلی لیتر تولید و عرضه می شوند که با خشک شدن بی رنگ می شود.
  • چسب طلا: پس از اتمام نقاشی با رنگ آکریلیک وستا در صورتی که مایل هستید بر روی طرح خود از ورقه های طلا، مس و یا نقره استفاده کنید توصیه می کنیم این محصول برند وستا را خریداری کنید که برای حل شدن نیز دقیقا مشابه با رنگ آکریلیک وستا نیاز به آب دارد.
  • قلم شور: قطعا در کنار خرید رنگ آکریلیک وستا نیاز به قلم شور هم خواهید داشت به نحوی که بتواند در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین عملکرد رنگ آکریلیک چسبیده به قلم مو را تمیز کند. این محصول وستا کمترین میزان بو را دارد.
  • مدیوم آکریلیک: در خرید رنگ آکریلیک وستا دقت کنید در صورتی که نیاز دارید سطح بوم نقاشی را مات کنید باید از این محصول تهیه کنید که البته در افزایش میزان چسبندگی رنگ آکریلیک به سطح نیز کاملا مؤثر است.
خرید رنگ آکریلیک وستا
خرید رنگ آکریلیک وستا را باید همراه با محصولات جانبی تجربه کنید

 

خرید رنگ آکریلیک وستا مختص استفاده از تازه کارها

افرادی که تازه به نقاشی با رنگ آکریلیک روی آورده اند قطعا باید نسبت به نکات استفاده از آن و همچنین انتخاب بهترین برند دقت کافی داشته باشند چرا که مهارت و آشنایی با اصول کار یک بخش است و با کیفیت بودن رنگ آکریلیک خریداری شده نیز بخش دیگر این فرایند است که در صورت نامرغوب بودن حتی حرفه ای ترین نقاشان نیز کاری از پیش نخواهند برد.

برند وستا محصولات خود را به گونه ای تولید می کند که حتی افراد بسیار مبتدی نیز در کار با آن دچار مشکل نشوند و کافیست به موارد ذکر شده در این مطلب دقت کافی داشته باشید و پس از مشاهده ویدیوهای آموزشی و همچنین خرید مواد مکمل و جانبی رنگ آکریلیک وستا خود را به سطح حرفه ای نزدیکتر کند.

گروه رنگ فرداد با ارائه بهترین محصولات رنگ آکریلیک با کاربری های مختلف در کشور و همچنین عرضه با بهترین قیمت به بستری کاملا امن و مطمئن تبدیل شده که رضایت بالای مشتریان نشان دهنده قدم گذاشتن این گروه در مسیری درست است.

شما عزیزان می توانید با خرید عمده از تخفیف های ویژه ما نیز برخوردار شوید و ضمن اینکه تمامی افراد اعم از افراد تازه کار که هنوز در خرید نوع مناسب رنگ آکریلیک وستا برای نقاشی خود مردد هستند می توانند از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنند.

خرید رنگ آکریلیک وستا در حجم و رنگ متنوع
خرید رنگ آکریلیک وستا در حجم و رنگ متنوع

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما