خرید کاهگل پایه سیمانی ضد آب

کاهگل پایه سیمانی بهترین ملات جایگزین کاهگل سنتی

کاهگل پایه سیمان یکی از کاهگل های صنعتی امروزی می باشد که دارای پایه سیمان است. اجزا تشکیل دهنده این  کاهگل در صنایع شیمیایی ساخته می شود. کاهگل پایه سیمانی چسبندگی بسیار زیادی نیز دارد و به راحتی آماده نصب روی دیوار می شود. این ماده بسیار شبیه کاهگل سنتی می باشد به همین دلیل می توان برای قسمت هایی از بافت سنتی که دچار تخریب شده اند بکار بروند. کاهگل پایه سیمانی از نظر ظاهری بسیار شبیه کاهگل سنتی است و به همین دلیل مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

زمانی که این کاهگل  صنعتی آماده می گردد بسیار کم است و اصلا قابل مقایسه با مراحل آماده سازی کاهگل های قدیمی نیست. پایه سیمان سفید این کاهگل ماده اصلی آن را تشکیل می دهد که با آب مخلوط می شود و بعد از هم زدن پی درپی این ملات آماده اجرا بر روی دیوار می گردد. بعد از قرار گرفتن بر روی نمای ساختمان  دارای استحکام زیادی است به صورتی که از مصالح زیرین نیز محافظت می کند. برای اینکه کاهگل پایه سیمانی به خوبی به سطح بچسبد باید سطح زیرین تمیز و هموار باشد بنابراین قبل از نصب، سطح را از آلودگی و ناهمواری پاک نمایید و سپس کاهگل را بر روی آن توسط ماله می کشید. ضخامت این ملات بر یو دیوار حدود یک تا چهار میلیمتر می باشد.

بیشتر بخوانید : کاهگل مدرن

خرید کاهگل پایه سیمانی
خرید کاهگل پایه سیمانی

خرید کاهگل پایه سیمانی برای ساختمان های مدرن

از آنجایی که کاهگل های سنتی در بافت های قدیمی دیده می شود و این محصول نیز نام کاهگل دارد، شاید عده‌‌‌‌ای آن را صرفا برای بافت های سنتی بدانند، ولی کاهگل پایه سیمانی علاوه بر احیای ساختمان های قدیمی برای نمای ساختمان های جدید نیز استفاده می شوند. این  نوع کاهگل، عایق است و از  نفوذ رطوبت جلوگیری می کند. این خاصیت موجب ماندگاری بالای آن می شود و برای طولانی مدت  نیازی به تعمیر و یا بازسازی  پوشش نما نخواهد بود. برای خرید این محصول دقت داشته باشید، که از چه برندی خرید انجام می دهید تا کیفیت مناسبی داشته باشد. این ماده سیمانی باید با آب و مواد نگهدارنده ای که با محصول به فروش می رسد خریداری گردد. مواد پلیمری نیز از جمله مواد موجود در این نوع کاهگل می باشد. در هنگام خرید باید اطلاعات مربوط به تهیه این ماده را از خریدار و یا از تولید کننده بخواهید. میزان آبی که به ازای هر کیلو از بسته باید به آن اضافه نمود در طرز آماد کردن این ماده  آورده شده است.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل بندرعباس نانو

فروش کاهگل پایه سیمانی
فروش کاهگل پایه سیمانی

فروش کاهگل پایه سیمانی با  قیمت ویژه

کاهگل پایه سیمانی با روش های مختلفی به فروش می رسد و می توان آن را به صورت عمده یا خرده خرید نمود. در صورت خرید عمده قیمت این کاهل صنعتی بسیار کم خواهد شد و برای خریدار قیمت این محصول به صرفه خواهد بود. خرید از درب کارخانه نیز روش دیگری از فروش این محصول است و به دلیل ارتباط مستقیم با  تولید کننده هزینه های آن کاهش می یابد.

 

کاهگل پایه سیمانی به دلیل ویژگی هایی مانند ضد آب بودن  مورد استقبال زیادی است و این خاصیت از تخریب پوشش در طولانی مدت جلوگیری می کند و همچنین در برابر هر نوع ضربه و فشاری نیز مقاومت دارد. اگر این کاهگل در نمای بیرونی استفاده شود به راحتی  در اثر اشعه های خورشید خراب نمی گردد و همه اینها دلایل افزایش خرید این نوع کاهگل می باشد. برای تهیه این ماده می توانید از فروشگاه های اینترنتی نیز خرید کنید. خرید از مراکز اینترنتی همراه با تخفیف های ویژه می باشد. برای خرید  کاهگل پایه سیمانی می توانید  از مشاوره فروش نیز اطلاعات کاملی را کسب نمایید.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل اهواز ضدآب و قابل شستشو

قیمت کاهگل پایه سیمانی
قیمت کاهگل پایه سیمانی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما