نمایندگی فروش رزین اپوکسی در شیراز

اطلاعات کلی در رابطه با فروش رزین اپوکسی شیراز

منظور از فروش رزین اپوکسی شیراز یعنی رزین­های دو جزئی که حاصل پلیمریزاسیون واحدها یا یونیت­های اپوکسی بوده که در طی واکنش­های زنجیره­ای به شکل رزین اپوکسی در آمده باشند و از این حیث اتصالات بسیار محکم و در نتیجه پایداری و دوام بسیار بالایی دارند. فروش رزین اپوکسی شیراز که در این مطلب بررسی می­کنیم یعنی رزین­های دو جزئی که جزء دوم یا هاردنر (سخت کننده) و یا فعال کننده است و در معرض هوا نیز خشک نمی­شوند یعنی هوا خشک نیستند.

برای اطلاع از قیمت رزین اپوکسی شیراز به سایر مقالات سایت مراجعه فرمایید یا با شماره تماس ما در ارتباط باشید.

هنگام فروش رزین اپوکسی شیراز باز هم به خریداران یادآوری می­شود که این رزین ­ها هوا خشک نیستند و در نتیجه باید توسط روش­های دیگری مثل گرما یا اشعه ­ی خاص خشک گردند که بسته به نوع خریداری شده بر روی آن نوشته شده است و حتی بر روی بسته بندی­ های مربوط به فروش رزین اپوکسی شیراز واژه ­ی هاردنر هم نام برده شده که یعنی عاملی که پس از استفاده از رزین باعث خشک شدن آن می­شود که چنانچه در ترکیب آن چنین جزئی وجود نداشته باشد باید جداگانه خریداری کرد.

اطلاعات کلی در رابطه با فروش رزین اپوکسی شیراز
فروش رزین اپوکسی شیراز در صنایع مختلف

دسته بندی­های مختلف هنگام فروش رزین اپوکسی شیراز که باید دقت شوند

فروش رزین اپوکسی شیراز طبق فاکتورهای مختلف دسته بندی می­شود تا خرید و فروش آن براساس اهداف مختلف راحت­تر و بیشتر با ویژگی­ خاص آن آشنا شوید به همین دلیل در این قسمت به این دسته بندی­های مختلف می­­پردازیم تا برحسب نوع کاربرد بهترین نوع انتخاب گردد:

. هوا خشک:

فروش رزین اپوکسی شیراز به صورت هوا خشک فقط برای رزین­های شفاف اپوکسی مخصوص چوب انجام می­شود در غیر این صورت شما در هیچ نوع دیگری از رزین اپوکسی قابلیت هوا خشک مشاهده نمی­کنید.

 

  • گرما خشک:

فروش رزین اپوکسی شیراز از نوع گرما خشک یعنی باید پس از رنگ آمیزی سطوح مختلف برای خشک شدن آنها شعله گرفت و یا محیط را گرم کرد تا کم کم رزین خشک شوند.

  • خشک کردن با اشعه:

هنگام فروش رزین اپوکسی شیراز از این نوع توجه مشتری را به نحوه­ی خشک شدن آن جلب می­کنیم که باید گاز مخصوص، اشعه و یا MDF 321 تهیه کرد و نصاب پس از استفاده از رزین آن را بر روی سطوح اسپری کند. مثلا این نوع رزین اپوکسی برای تزئین زیورآلات به فروش می­رسد که اشعه­ی مخصوص آن هم UV است.

  • شفاف مختص زیورآلات:

به طور کلی توجه داشته باشید که فروش رزین اپوکسی شیراز به صورت شفاف هم انجام می­گیرد که چنانچه به آنها نیاز داشته باشید از طریق نمایندگی­های فروش قابل خریداری هستند. یکی از این انواع، رزین مختص زیورآلات مختلف است مانند گردنبند­های طرح چوب و یا انگشتر به همراه قرارگیری رزین اپوکسی شفاف بر روی قسمت­های نقره و طلاکاری شده که در آنها نسبت رزین و هاردنر 50 به 50 است. یعنی به همان اندازه که رزین استفاده می­کنید به همان اندازه نیز باید از هاردنر استفاده کنید یا به عبارت دیگر فروش رزین اپوکسی شیراز از این نوع با حجم­های مساوی از رزین و هاردنر است.

  • رزین اپوکسی مختص سطوح قطور و با طول زیاد:

در برخی موارد فروش رزین اپوکسی شیراز برای سطوحی انجام می­شود که طول و قطر زیادی داشته و در عین حال باید رنگ آمیزی و پوشش کاری با رزین اپوکسی در یک مرحله و پشت سر هم انجام شود به نحوی که تا ضخامت 5 سانتی متر برای فصل­های سرد قابل پیاده سازی باشد و حباب گیری با شعله­ی ضعیف هم امکان پذیر شود. دقت داشته باشید که فروش رزین اپوکسی شیراز از این نوع با نسبت 60 به 40 برای رزین و هاردنر انجام می­شود.

  • مختص نقاشی بر روی بوم:

نوع دیگری از فروش رزین اپوکسی شیراز که بازار هدف آن نقاشان است چرا که هنگام نقاشی بر روی بوم لازم است که رنگ هم شفافیت خوبی داشته باشد و هم اینکه با گرانروی بالای خود از لیز خوردن بر روی بوم جلوگیری شود.

  • بتونه:

فروش رزین اپوکسی شیراز به شکل بتونه نیز بسیار رایج و مورد استفاده است که هدف از فروش آن برای مواردی است که افراد خریدار یا صنایع هدف بخواهند سطوح را با آن صاف کنند، درزها را پر کنند و همچنین برای پر کردن شکاف­­های ایجاد شده در ساختار کلی و مقاوم سازی آنها استفاده می­شود. فروش رزین اپوکسی شیراز از این نوع با تضمین مقاومت از نوع مکانیکی، شیمیایی و حرارتی است.

  • پرایمر:

یکی دیگر از فرم­های فروش رزین اپوکسی شیراز، فرم پرایمر آن است که حتی می­تواند در بتن هم نفوذ کرده و با تقویت و مستحکم کردن آنها برای ساختمان سازی و حتی کفپوش­های صنعتی، سالن ورزشی و… استفاده کرد که به علت چسبندگی و قدرت بسیار بالا در ساختمان سازی فروش این نوع رزین بسیار بالاست.

  • چسب:

فروش رزین اپوکسی شیراز از نوع چسب برای تقویت ساختمان­­ها، کامپوزیت­ها، صنایع خودروسازی و هواپیماسازی و غیره استفاده می­گردد که به علت مقاومت خمشی، کششی و فشاری بالا، مقاومت در برابر اسید و حلال، چسبندگی زیاد و خواص ضد سایشی و لغزندگی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

.تزریقی:

نوع دیگری از فروش رزین اپوکسی شیراز، فرم تزریقی آن است که به شکل مایع زرد رنگ رقیق بوده و در برابر مواد شیمیایی و ضربه مقاومت بالایی داشته و به راحتی ترک­ها و شکاف­ها را پر می­کند و پس از سخت شدن بسیار محکم می­شود.

.ملات:

فرم رایج دیگر فروش رزین اپوکسی شیراز، ملات آن است که چون رقت آن کم و یا غلظت آن بالاست می­توان از این نوع رزین اپوکسی برای پوشش دهی سقف و سطوح عمودی هم استفاده نمود.

. ژل خمیری:

آخرین فرمی که از فروش رزین اپوکسی شیراز سراغ داریم، فرم ژل خمیری اپوکسی است که برای پیاده سازی لمینت و میلگردهای ساختمانی استفاده می­شود.

دسته بندی­های مختلف هنگام فروش رزین اپوکسی شیراز که باید دقت شوند
فروش رزین اپوکسی شیراز در انواع و اقسام مختلف

مزایای زیاد سبب نرخ بالای فروش رزین اپوکسی شیراز شده است

نمایندگی­های فروش رزین اپوکسی شیراز در سرتاسر ایران فعالیت دارند که خدمات ارائه شده توسط آنها مثل ارسال رایگان در حجم سفارش بالا، کیفیتی مثال زدنی و مرغوبیت عالی سبب نرخ بالای فروش رزین اپوکسی شیراز شده است.

در این قسمت قصد داریم مزایای گسترده­ی رزین اپوکسی شیراز را نام ببریم که استقبال زیاد و فروش بالایی در  بازار فروش رزین داشته است:

  1. مناسب برای کارخانجات و صنایعی که در زمینه­ی مواد شیمیایی فعالیت دارند و یا مواد سمّی و اسیدی آنها خاصیت خورندگی داشته باشد.
  2. چسبندگی محکم آن بر روی سطوح سبب شده تا استحکام و دوام بیشتری داشته باشد
  3. در برخی صنایع نیاز مبرم به مقاومت نسبت به نیروی خمشی و فشاری وجود دارد که این نوع رزین­ها بسیار مناسب هستند
  4. فروش رزین اپوکسی شیراز حتی برای سطوحی که در متراژ زیاد و به صورت یکپارچه مقاومت و استحکام طولی زیادی داشته باشد هم کاربرد دارد
  5. ویژگی عایق بودن آنها در برابر الکتریسیته سبب حفاظت جانی و جلوگیری از آسیب برقی به قطعات می­شود
  6. در برابر فاکتورهای extreme و شرایط محیطی Harsh مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و همین ویژگی فروش رزین اپوکسی شیراز را بالا برده است
  7. بی بو بودن این نوع رزین­ها امکان انجام کار نیروی انسانی و پوشش دهی سطوح مختلف را فراهم می­کند تا کاملا بدون مزاحمت کار به پیش برود لذا در مواقع تعمیرات بهترین گزینه برای استفاده محسوب می­شود.
مزایای زیاد سبب نرخ بالای فروش رزین اپوکسی شیراز شده است
فروش رزین اپوکسی شیراز با مزایای گسترده و مرغوبیت بالا

کاربردهای گوناگون افزایش دهنده ­ی فروش رزین اپوکسی شیراز

در عنوان قبلی به بیان مزایای رزین اپوکسی شیراز و خدمات گسترده­ی نمایندگی­های فروش آن اشاره کردیم که تا حد زیادی به عنوان عوامل افزایش دهنده­ی فروش رزین اپوکسی شیراز نقش داشتند. در این قسمت به بررسی کاربردهای آن در صنایع گوناگون می­پردازیم که بیشترین میزان سهم خرید را به خود اختصاص داده­اند:

.صنایع تولید رنگ:

در صنایع تولیدی رنگ به علت استفاده از مواد شیمیایی مختلف و حتی اسیدی، باید کلیه­ی سطوح نسبت به آنها مقاومت بالایی داشته باشد تا میزان خرابی و تعمیرات را به حداقل برساند ضمن اینکه برخی صنایع دیگر نیز وابسته به این نوع صنعت هستند مانند خودروسازی و غیره. لذا فروش رزین اپوکسی شیراز هم با هدف استفاده در صنایع تولید رنگ برای تجهیزات و هم تولید رنگ خواهد بود.

  • کفپوش:

استفاده­ی بسیار زیاد و هدف اصلی فروش رزین اپوکسی شیراز، نقش کفپوش آن است که در مکان­های مختلف از خانگی گرفته تا صنعتی کاربرد دارد.

  • بسته بندی مواد مختلف:

در صنایعی که نیاز به بسته بندی مواد غذایی وجود داشته باشد و یا حتی بشکه­های نفت و مواد شیمیایی، برای اینکه سطوح داخلی آن نسبت به مواد مقاومت بالایی داشته باشد از رزین اپوکسی استفاده می­کنند و همین امر سبب می­شود از تجزیه­ی سطوح داخلی و از بین رفتن کیفیت مواد آن جلوگیری شود.

  • خودروسازی و هواپیماسازی:

رزین اپوکسی چون وزن ساختار را خیلی زیاد نمی­کند بهترین گزینه برای خودروها و هواپیماهاست تا علاوه بر زیبایی و دوام بالا وزن ساختار را نیز بالا نبرد.

فروش رزین اپوکسی شیراز به عنوان یکی از شهرهای تولید کننده­ی رزین­های با کیفیت اپوکسی و مرغوب در بازار فروش این نوع رزین­ها سهم زیادی را به خود اختصاص داده است به نحوی که نمایندگی­های فعال آن در سرتاسر کشور حضور داشته و با قیمت­ها و تخفیف­های استثنایی محصولات را به دست مشتری می­رسانند. توجه داشته باشید که بر روی هر بسته بندی نحوه­ی مصرف و شرایط نگهداری به همراه مهر تأییدیه و استاندارد درج شده باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

کاربردهای گوناگون افزایش دهنده ­ی فروش رزین اپوکسی شیراز
فروش رزین اپوکسی شیراز، با کیفیت و انعطاف پذیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما