مرکز فروش پوشش کاهگل به صورت عمده

پوشش کاهگل همانطور که نامش مشخص است؛ برای پوشش دادن سطوح مختلف استفاده می شود. کاربرد این محصول به خصوص برای ترمیم بافت های تاریخی آسیب دیده یا ساخت مکان های مختلف، با قابلیت سازگاری بالا، استفاده می شود. پوشش کاهگل با مزایا و خواصی که دارد؛ انتخاب مناسبی برای مقاوم کردن ظاهر بناهای در یک موقعیت خاص است.

دانش به کار برده شده در این محصول به عنوان پوشش کاهگل، کمک می کند؛ تا پس از استفاده بافت مورد نظر قابل تنفس سازی شده. و به نوعی باعث بهبود شرایط نگهداری آن می شود. اجرای این محصول به دو صورت انجام می شود. که در هر صورت قابلیت های آن در تمامی شرایط جالب توجه هستند.

شما می توانید پوشش کاهگل را بر روی سطح مورد نظر و با مخلوط کاهگل اجرا کرده. یا پس از انجام نانو سیلیکون آن را ضد آب و ضد رطوبت سازید. این موضوع شستشوی محیط و پاک کردن لکه های موجود در سطح مورد نظر را مانند آب خوردن تمیز خواهد کرد. بدون اینکه از عوارض بعدی آن نگران باشید. حتی در صورت نیاز به ترمیم پس از استفاده نیز، این کار به آسانی قابل انجام است.

پوشش کاهگل هیچگونه تغییری بر رنگ و ظاهر کاهگل بوجود نمی آورد. و از هر لحاظی آن را مقاوم و بهینه می گرداند. در نتیجه اگر رنگ کاهگل شما ظاهری خاص و منحصربفرد داشته باشد؛ می توان با این محصول، آن را به نوعی بیمه نمود.

خرید رنگ کاهگلی
پوشش کاهگل

فروش پوشش کاهگل به صورت مستقیم

خرید پوشش کاهگل به دلیل مزایای آن، مورد توجه بسیاری از افراد است. این محصول می تواند به سادگی و سهولت بر روی بنای مورد نظر اجرا شود. به همین علت نیاز به استخدام یک متخصص در این زمینه وجود ندارد. این محصول می تواند قدرت مرمت را نیز افزایش دهد.

در مناطقی که باران و رطوبت شدید وجود دارد، پوشش کاهگل می تواند بسیار موثر عمل کند. چرا که در گذشته در چنین شرایطی نیاز مبرم به ترمیم و بازسازی هزینه ها را افزایش می داد. محصول مورد نظر همچنین می تواند مقاومت بنا را افزایش دهد.

خرید پوشش کاهگل به صورت عمده

از جمله مزایا پوشش کاهگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ریختگی دیوار
  • جلوگیری از نافرم شدن ظاهر بنا
  • آنتی باکتریال
  • عایق رطوبتی و حرارتی
  • اجرای آسان و سریع
  • قیمت پوشش کاهگل کاملا مقرون به صرفه
  • ضد رشد قارچ

این محصول را می توان به طور مستقیم خریداری کرده و برای حفاظت بیشتر روی سطح مورد نظر اعمال کرد. این محصول همچنین کمترین امکان تخریب را برای بنای مربوط به ارمغان می آورد. بنابراین امکان هرگونه نوشتن و خش دار کردن دیوار یا بنای مورد نظر از بین خواهد رفت. و بنابراین سالم تر خواهد ماند.

خرید پوشش کاهگل به صورت عمده
پوشش کاهگل

تولید کننده و فروشنده پوشش کاهگل

اگر به دنبال پوشش کاهگل در تمامی شهر های ایران مانند تهران، یزد، اصفهان و .. می توانید به طور مستقیم برای تهیه آن اقدام نمایید. اگر این محصول به طور دقیق و درست بر روی مکان مورد نظر اعمال شود؛ می تواند تا سالها ماندگاری داشته باشد.

به علاوه اینکه هزینه ی بیشتر در مورد ترمیم یا رفع مشکلات موجود برای آن، به طرز قابل توجهی کم و بسیار محدود خواهد بود. بسته به شهری که از این محصول در آن استفاده می کنید؛ می توانید با خیال آسوده از کاربردی بودن و دوام بالای آن، اطمینان حاصل کنید.

کاهگل مصنوعی

ارائه دهنده پوشش کاهگل مرغوب و با کیفیت

این محصول مرغوب و مفید می‌تواند در موقعیت های ساختمانی مختلف استفاده شود. مواد اولیه باکیفیتی که در آن بکار برده شده است؛ هیچگونه مشکلات جانبی خاصی را بوجود نمی آورد. بنابراین می توان در مناطق سرد یا حتی گرم و خشک به راحتی از آن استفاده کرد. موقعیت هایی که عمدتا از این محصول استفاده می کنند، شامل موارد زیر هستند.

  • پوشش سطح های خارجی یک ساختمان
  • پوشش داخلی بنا
  • پوششی برای پشت بام ها و همچنین بام های گنبدی شکل
  • پوشش برای بادگیرها

استاندارد های موجود در پوشش کاهگل باعث شده است؛ تا بازگشت به هنر اصیل کاربرد نمای کاهگلی در یک مکان از سر گرفته شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما