قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی

قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی

قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی است، موضوعی است که به دلیل سوالات علاقه مندان در مورد آن مطالبی را به استحضار شما عزیزان می رسانیم. ابتدا باید بگویم که کاهگل نانو ساختارش چیست؟ نانو پودری از کاه است و مقداری مایع نانو لاتکس، هنگامی که شما کاهگل نانو را خریداری می کنید آن را برای اجرا باید داخل یک ظرف بسیار بزرگ بریزید و سپس مقداری آب به آن بیفزایید، حالا ملات شما به شکل خمیری در می آید. اگر سطح مورد نظر شما باید ضخیم باشد، با لایه ای ضخیم روی آن را بپوشانید، پس در نتیجه شما باید مقدار آب اضافه شده را به ملاتتان کم کنید تا خمیر تقریباً سفت باشد. اما اگر می خواهید سطح مورد نظرتان آن را با لایه نازک بپوشانید می توانید ملات را کمی شل تر درست کنید. این فرایند، فرآیندی بسیار تمیز، بدون کثیف کاری و همینطور اجرای بسیار راحت است و شما می توانید به راحتی در هر محیطی آن را انجام دهیم. در این روز ها قیمت محصولات، نوسانات بسیار شدیدی دارد.

قیمت کاهگل نانو

شما هرگز نمی توانید دیوارپوشی پیدا کنید که در کنار زیبایی، عایق نیز باشد و هم قیمت ارزانی داشته باشد. قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی است به دلیل اینکه تولید داخل است از ساختار بسیار خوبی برخوردار است به همین جهت استحکامی بی نظیر دارد. در بحث نانو که امروزه در بسیاری از تولیدات از این فرآیند و تکنولوژی استفاده می‌شود باید به شما عزیزان بگوییم که به خاطر تراکم بسیار زیاد کاهگل نانو نفوذ آب در آن امکان ندارد و همین باعث شده است که کاهگل نانو بتواند عایق حرارتی و برودتی باشد. پس شما در واقع با یک تیر چند نشان میزنید، با خریداری کردن کاهگل نانو هم صرفه اقتصادی را رعایت کرده اید، هم نمای زیبا دارید و هم یک سطح عایقی بسیار عالی و محکم در اختیارتان است. این امتیازات را به این راحتی نمی توان در یک محصول گنجاند. اما کاهگل نانو توانسته است به همت دستان توانمند متخصصان و دانشمندان داخلی، تمامی این ویژگی ها را یکجا در خود داشته باشد و با این وجود قیمت بسیار نازل و ناچیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل مدرن ضد آب

قیمت کاهگل نانو ضد آب
قیمت کاهگل نانو ضد آب

امتیازات کاهگل نانو

البته امتیازات نانو به اینجا ختم نمی شود و ما در این مقاله میخواهیم این موضوع را بیشتر باز کنیم. امروزه به دلیل خاص بودن و یونیک بودن نماهای کاهگلی و همینطور گره خوردن این موضوع با تاریخ کهن کشورمان، مشتاقان و علاقه مندان بسیاری در سطح بازار پیدا کردهاست، از این رو امروز در گوشه و کنار این محصول فوق العاده زیبا و کارآمد را مشاهده می‌کنیم. در خصوص قیمت کاهگل نانو  باید به شما عزیزان این مطلب را بگویم که به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد خصوصاً که سفارشی که مشتری می دهد، به میزان بسیار زیادی روی قیمت آن تاثیر می گذارد. همینطور مقدار خریداری شده توسط مشتری نیز وابسته به این موضوع است. مطمئناً سازه های بزرگ و سازه های کوچک به لحاظ ابعادی در قیمت کاهگل نانو تاثیر گذارند. البته امروزه در بازار به علت نوسانات شدید قیمت ما نمی‌توانیم یک قیمت واحد برای کاهگل نانو تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب و ارسال به سراسر ایران

قیمت کاهگل نانو پلیمری
قیمت کاهگل نانو پلیمری

 

تشخیص قیمت کاهگل نانو

تنها راه فهمیدن قیمت کاهگل نانو  مراجعه شما عزیزان به یکی از نمایندگی ها و یا مراکز فروش کاهگل نانو است. اما در خصوص به صرفه بودن و اقتصادی بودن این محصول باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که بسیار قیمت پایینی دارد حتی نسبت به سایر نمونه هایی که شما می توانید بر روی سازه ها انجام دهید قیمت فوق العاده ناچیزی دارد. مطمئن باشید که کاهگل نانو قابلیت این را دارد که شکل و شمایل جدید و تکرار نشدنی برای شما به وجود بیاورد. حتی شما این محصول را می توانید به دلخواه خودتان سفارش دهید این سفارش می تواند در طرح و رنگ دخیل باشد. پس شما میتوانید یک محصول تک و خاص را فقط خودتان استفاده کنید. به این ترتیب کاهگل نانو برای متقاضیان خود هیچ گونه محدودیتی در انتخاب ندارد، قیمت کاهگل نانو صرفه اقتصادی دارد و این موضوعی است که امروزه اقشار مختلف جامعه درگیر آنند. شما باید توجه داشته باشید که سیاست تولیدکنندگان بر این اساس است که همه اقشار جامعه را در هر سطح اقتصادی که هستند را پوشش دهند و این امتیاز برای محاسبات اقتصادی شما مطمئنا مقرون به صرفه است. البته با همچین مبلغ ناچیزی محصولی ناب و کار آمد و مستحکم هم نصیب شما خواهد شد. تنها مسئله مهم در خرید کاهگل نانو  توجه داشتن به مرکز فروشی مطمئن و  معتبر است. پس همین حالا تصمیم تان را بگیرید که یکی از انواع محصولات کاهگل نانو را برای نمای ساختمان خود خریداری کنید، درنگ نکنید.

بیشتر بخوانید: کاهگل مصنوعی ضد آب با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل نانو مصنوعی
قیمت کاهگل نانو مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما