قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان در کارگاهها

افراد زیادی  برای خرید محصولات مختلف به کارگاهها مراجعه می کنند. کارگاهها به صورت تخصصی در مورد یکسری از محصول تولید شده در کارخانه ها فعالیت می کنند و فروش در آنها انجام می شود. کارگاه هایی که برای مصالح ساختمان است جای مناسبی برای انتخاب انواع کاهگل های مصنوعی مانند کاهگل اصفهان است و قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان در این مکان های عرضه بسیار کمتر می باشد. برند های گوناگون را می توان در نمایشگاه ها مشاهده نمود و یک رقابت بسیار سالم بین شرکت های مختلف وجود دارد، کاهگل مصنوعی اصفهان نیز یکی از این محصولات است.

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان با برند فرداد در این مکانها به دلیل عرضه مستقیم بسیار کاهش می یابد. معمولا حجم های بالای خرید این محصول از این نوع  مکان ها و یا درب کارخانه انجام می شود. زیرا خرید عمده به این شکل بسیار مقرون به صرفه است. امکان مقایسه قیمت ها در این نوع مکان ها نیز بیشتر است. از ویژگی های مهمی که این محصول دارد، ضمانت نامه 5 ساله است.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل بندر دیر

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان
قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان

کاهگل مصنوعی اصفهان دارای برترین ویژگی ها

زمانی که ساختمان های قدیمی نیاز به بازسازی داشته باشند  و پوشش بیرونی آنها از کاهگل سنتی و سیمان سفید باشد، باید از ماده ای استفاده نمود که بیشترین شباهت را به کاهگل های سنتی داشته باشد. برای این کار می توان از کاهگل مصنوعی اصفهان استفاده نمود. قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان نیز مناسب می باشد و برای خرید می توانید حجم های مختلفی از آن را که دارای قیمت های متفاوتی می باشند انتخاب نمایید. این نوع از کاهگل  پوشش بسیار محکمی را روی سطوح دیوار ایجاد می کند.

 

قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان نیز به صورتی است که علاوه ویژگی های فیزیکی این ماده موجب افزایش مصرف آن در بازار شده است. این ماده عایق محکمی است و می توان به خوبی آلودگی ها و کثیفی های روی آن را تمیز نمود. و با توجه به قیمت مناسب می توان این ماده پوششی را بر روی نمای بیرونی و داخلی استفاده نمود. در نمای بیرونی که تحت تاثیر بارندگی یا نور خورشید قرار می گیرد هیچگونه خرابی و فرسوده شدن  بوجود نمی آید و  به همین دلیل است که  کاهگل های صنعتی مانند کاهگل اصفهان  فروش  بسیار زیادی را دارد و با قیمت مناسب خود  طرفداران و مشتریان دائمی خود را حفظ نموده است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی 

فروش کاهگل نانو اصفهان
قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان

نمایندگی  فروش کاهگل نانو اصفهان

انتخاب از میان انواع کاهگل های صنعتی  زمانی به صورت درست  انجام می شود که  تولید کنندگان و  محصولات آنها را به خوبی بشناسید. به دلیل تنوع بسیار زیادی که این محصولات پیدا کرده است، انتخاب دشوار تر می باشد و مساله مهم اصل بودن این مواد است. علاوه دقت بر اصل بودن این مواد باید به  قیمت آنها نیز دقت شود و معمولا در سایت های مرتبط می توان لیست قیمت انواع کاهگل های مصنوعی را یافت که در میان آنها قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان بسیار  کم و ارزان می باشد.

نمایندگی این محصول در شهر اصفهان و  تمام نقاط ایران وجود دارد و خریداران می توانند با ثبت سفارش این محصولات را خریداری نمایند.  برای آگاهی از قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان می توانید از نمایندگی های فروش استعلام بگیرید و یا سایت هایی که مربوط به تولید کنندگان می باشند را پیگیری نمایید.

کاهگل های مصنوعی دارای کارایی بسیار زیادی هستند و در مکان های مختلفی بکار می روند ممکن است در  محیط های سنتی ها  قدیمی استفاده شوند و یا در ساختمان های مدرن در بخش هایی از دکور مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که کاهگل های صنعتی در محیطی بکار می رود. علاوه بر مقاومت های فیزیکی که دارد، دارای رنگ های زیبا و متنوعی می باشد.

کاهگل مصنوعی اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : شهرضا ، جندق ، کاشان ، مهاباد ، اردستان ، زواره ، آراد و بیدگل ، فولادشهر ، بهارستان ، دولت آباد ، دستگرد ، چادگان ، خمینی شهر ، خونسار ، سمیرم ، بیده ، نائین ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، محلات ، نیاسر ، گلپایگان ، خوراسگان ، مبارکه ، کروکند ، نجف آباد ، نطنز و … می باشد .

بیشتر بخوانید : کاهگل مصنوعی اصفهان ارسال مستقیم از کارخانه

خرید کاهگل قابل شستشوی مصنوعی اصفهان
قیمت کاهگل مصنوعی اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

8

    • سلام وقتتون بخیر
      اجراهای بسیار زیادی در اصفهان با محصول کاهگل صنعتی فرداد اجرا شده ولی عموما مکانهای شخصی هستن. برای بازدید از مکان عمومی میتونید از خانه تاریخی پنج دری بازدید کنید که با محصول ما مرمت شده. این مکان در نزدیکی مسجد جامع اصفهان هست. روی نقشه میتونید به راحتی پیدا کنید.
      در صورتیکه مجددا سوالی بود با شماره 09129723451 تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

  1. سلام وقت بخیر آیا این کاهگل برای دیوارهای قدیمی باغ که از خاک سنگ می‌باشد قابل اجراست

    • سلام بزرگوار وقتتون بخیر بله کاملاً امکان‌پذیر هست. برای راهنمایی کامل‌تر می‌تونید با همکاران قسمت فروش ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات کامل‌تر رو بتونید داشته باشید.
      09129723451
      02128423451

    • سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
      می‌تونید با ارتباط با قسمت فروش کاتالوگ کامل نمونه کارها رو دریافت کنید.

      09129723451
      02128423451

  2. سلام، نمونه کارهای بهتر و سنتی قابل رؤیت دارید. تشکر
    نمونه کار در اصفهان اگر باشه از نزدیک مشاهده شود بهتر است. تشکر

    • در اصفهان جاهای زیادی از محصول ما استفاده شده. البته عموماً جاهای شخصی افراد و باغات شخصی هست اما تعدادی از پروژه‌های عمومی هم با استفاده از محصول کاهگل ضد آب فرداد اجرا شده. برای نمونه عمارت پنج دری که یک اقامتگاه سنتی هست و در نزدیکی مسجد جامع اصفهان واقع شده ، که می‌تونید با مراجعه به این مکان، نمونه کار نهایی اجرا شده محصول رو مشاهده بفرمایید.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با همکاران قسمت فروش ارتباط برقرار کنید.
      09129723451
      02128423451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما