قیمت کاهرنگ شیراز ضمانت 10 ساله

کاهرنگ شیراز نمونه ای از کاهگل های صنعتی

کاهرنگ نام دیگری از کاهگل صنعتی می باشد که امروزه در میان محصولات صنایع رنگ به چشم می خورد. تولید کنندگان داخلی  بسیاری در حال تولید این  محصول می باشند و  کاهرنگ شیراز نمونه ای از این تولیدات می باشد. کاهرنگ  شیراز  را می توان به جای کاهگل های سنتی که در قدیم کاربرد زیادی داشته است  به کار برد. البته این محصول با کاهگل سنتی از نظر مواد و ترکیبات تشکیل دهنده تفاوت های زیادی دارد ولی ازنظر ظاهر و رنگ شباهت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که نام کاهرنگ شیراز را به عنوان ترمیم کننده بافت های قدیمی با پوشش کاهگل زیاد شنیده اید.

زمانی که از کاهرنگ به عنوان پوشش بیرونی ساختمان استفاده می شود دیگر نگران تخریب نما نباشید زیرا این ماده لایه بسیار سختی را روی سطح ایجاد می کند که در برابر عواملی مانند رطوبت، هوا و حرارت مقاومت بسیار زیادی دارد. کاهرنگ شیراز جنسی از پلیمر دارد که بر پایه سیلیکون و آب است. علت پایداری بالای این رنگ مواد تشکیل دهنده آن می باشد. اگرچه کاهگل های سنتی  به راحتی در برابر شرایط محیط مثل باد و یا آب دچار تخریب می شوند ولی کاهرنگ شیراز به عنوان جایگزین دارای این عیب نیست.

کاهگل صنعتی در کارخانه های تولید رنگ  تولید می گردد و تمام شرایط استاندارد تولید درمورد آنها رعایت می گردد این در حالی است که کاهگل سنتی که خمیر دست ساز از ابتدایی ترین مواد موجود در طبیعت است.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ کاهگل اصفهان در رنگهای مختلف

خرید کاهرنگ شیراز
خرید کاهرنگ شیراز

فروش کاهرنگ شیراز با ضمانت ده سال کار کرد

کاهرنگ شیراز از محصولاتی است که به دلیل کیفیت بالای ساخت دارای ضمانت نامه ده ساله است. زمانی که از کاهرنگ در پوشش نمای بیرونی و درونی ساختمان استفاده شود  می توان  مطمئن بود که تا ده سال بدون خرابی باقی خواهد ماند و تمام شرایط سخت محیط را تحمل خواهد نمود. با خرید این محصول می توانید  به جای خرید و تعویض زود هنگام رنگ در ساختمان برای مدت طولانی نمای ساختمان را رنگ نمایید و دیگر نگران خرابی زود هنگام آن نباشید.

کاهرنگ شیراز را می توان برای ترمیم کردن بخش هایی از کاهگل سنتی در بافت قدیمی نیز استفاده نمود که دراین صورت  بعد از ترمیم بافت سنتی  دیگر دچار فرسودگی نخواهد شد و شکل و ظاهر  ساختمان باقی خواهد ماند. کاهرنگ شیراز به عنوان عایق رطوبت و حرارت هم می باشد و زمانی که باران به بنای قدمی ببارید احتمال آسیب دیدگی بسیار کم  خواهد بود. لایه ایجاد شده توسط این ترکیب بسیار ضخیم و یکدست است و اجرای بسیار ساده ای دارد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ ضد آب ، مدرن ترین نمای سنتی

فروش کاهرنگ شیراز
فروش کاهرنگ شیراز

خرید کاهرنگ شیراز با قیمت درب کارخانه

اگر به فکر خرید کاهرنگ با قیمت ارزان و مناسب هستید می توانید از طریق خرید مستقیم اقدام نمایید. در واقع مصرف کنندگان این محصول اغلب دارای مصرف بالا هستند و نیاز به حجم زیادی از کاهرنگ دارند به همین دلیل به دنبال خرید عمده می باشند. با خرید عمده قیمت برای مصرف کننده بسیار کمتر خواهد شد و با خرید مستقیم از درب کارخانه نیز قیمت با کاهش بیشتری همراه خواهد بود چون واسطه های افزایش دهنده قیمت حذف خواهند شد. برای خرید کاهرنگ شیراز و استفاده در نمای ساختمان و ترمیم بافت ها به حجم زیادی از رنگ نیاز خواهد بود و مصرف کننده مجبور به خرید عمده  خواهد شد. قیمت ها در این نوع خرید بسیار کمتر می باشد.

روش دیگری نیز برای خرید مطمئن کاهرنگ شیراز وجود دارد و آن نیز استفاده از فروشگاه ‌های اینترنتی صنایع رنگ می باشد. خرید آسان و با قیمت مناسب به همراه ضمانت ده ساله از جمله ویژگی های خرید اینترنتی کاهرنگ شیراز می باشد.

ویژگی های کاهرنگ های صنعتی

کاهرنگ ایجاد کننده لایه ضخیم بر روی سطح است. پوششی ایجاد شده از نوع پلیمری می باشد. در برابر اشعه های خورشید  دچار سستی و تغییر رنگ نخواهد شد. در برابر رطوبت مانند بارندگی جاذب آب نیست و موجب مقاومت بیشتر در برابر رطوبت خواهد بود. دارای تنوع رنگ است و با سلیقه ای مختلف سازگار می باشد به این صورت که در نمای داخلی و خارجی و انواع دکورها مورد استفاده قرار می گیرد.

برخلاف کاهگل سنتی که تولید کننده گرد و خاک نیز می باشد، کاهرنگ شیراز بدون گرد و غبار است. ماده تولید کننده آن  برای محیط زیست هیچگونه آسیبی ایجاد نمی کند. بافت های قدیمی و در حال تخریب می توانند با استفاده از این  کاهگل صنعتی دوباره احیا شوند. دکور های سنتی در ساختمان های مختلف به لطف تنوع رنگی بالایی که این رنگ دارد بسیار جذاب تر و زیبا تر خواهند شد.

کاهرنگ شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله : فیروز آباد ، آباده ، جهرم ، کازرون ، کوار ، نی ریز ، ممسنی ، داراب ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، خرامه ، سروستان ، خفر ، اوز ، مرودشت و…

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ نانو با اجرای آسان

قیمت کاهرنگ شیراز
قیمت کاهرنگ شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما