قیمت رنگ اکریلیک ارزان و باکیفیت (+توضیحات کامل محصول)

به طور معمول رنگ های اکریلیک به صورت قوطی، تیوبی و بطری برای مصرف کنندگان عرضه می شود؛ که تفاوت هایی میان آنها وجود دارد، قوطی های کوچک آن قابل حمل هستند اما می توانید با خرید عمده این محصول در بسته بندی های بزرگتر، در هزینه ها صرفه جویی کنید. قیمت رنگ اکریلیک ارزان نیز بستگی به کیفیت و مارک رنگ دارد.

حتما بخوانید: رنگ اکریلیک ایرانی با مقاومت بالا

قیمت رنگ اکریلیک ارزان
خرید و فروش رنگ اکریلیک

با مهمترین مزایا و معایب رنگ اکریلیک آشنا شوید

اگر مطمئن نیستید که کدام یک از بسته های رنگ اکریلیک را خریداری کنید، پس از پیدا کردن مارک ها و رنگ های خاص خود، تعداد کمی از بسته های کوچک آن را خریداری و امتحان کنید و یا این که با افراد متخصص و مجرب در این زمینه مشورت کنید تا هم از کیفیت و هم از قیمت رنگ اکریلیک ارزان مطمئن شوید تا خرید موفقی داشته باشید.

قبل از پرداختن به قیمت رنگ اکریلیک ارزان بهتر است با مزیت های فراوان رنگ اکریلیک موجود در بازار آشنا شویم تا هنگام خرید اطلاعات و دانش کافی درباره آن داشته باشیم، مهمترین مزیت رنگ اکریلیک عبارت است از:

  • آنها به راحتی قابل شست و شو هستند، به خصوص در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها که همواره باید با مواد ضدعفونی تمیز شوند و نیز خانه هایی که فرزند کودک زندگی کرده و کثیفی دیوارها بیشتر رخ می دهد
  • رنگ های اکریلیک نسبت به رنگ های روغنی در محیط سریع خشک می شوند و این قضی کمک زیادی برای شما می کند تا زودتر کار رنگ آمیزی را به اتمام برسانید.
  • آنها همچنین در برابر سائیدگی مقاوم بالایی دارند، لذا یک مورد مناسب در انتخاب رنگ ساختمان به شما می آید
  • با این که قیمت رنگ اکریلیک ارزان بوده اما کیفیت آن نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار مثال زدنی است
  • قیمت رنگ های اکریلیک نسبت به رنگ روغن ارزان تر است و همواره این موضوع، فاکتور مهمی در انتخاب رنگ ساختمان به شمار می رود
  • برای نظافت و تمیز کردن دیوار و سقف رنگ آمیزی شده با رنگ اکریلیک مشکلی ندارید و به راحتی با آب می توانید این عمل را انجام دهید
  • در برابر گرما نسبت به رنگ های روغنی مقاوم تر هستند و مدت زمان زیادی دوام می آورند
  • این قابلیت را دارد تا برای انواع سطوح همانند آجری، سیمای، گچی و… استفاده شود
  • قیمت رنگ اکریلیک ارزان است و نسبت به سایر رنگ ها دوام بیشتری دارد
  • آنها به مراتب نسبت به سایر رنگ ها با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند
  • قابلیت رقیق شدن با آب را دارند و این یک مزیت مهم به حساب می آید
  • این نوع رنگ هیچگونه حساسیتی برای چشم بیننده ایجاد نمی کنند.
  • افراد مبتدی به سهولت می توانند از این نوع رنگ استفاده کنند
  • رنگ های اکریلیک خاصیت درخشندگی و غلظت بالایی دارند
  • در صورت ایجاد خرابی قابلیت ترمیم دوباره را دارد
  • و … .
قیمت رنگ اکریلیک ارزان
مراکز عرضه کننده فروش رنگ اکریلیک

 

به روز ترین قیمت رنگ اکریلیک ارزان قیمت

پارامترهای زیادی بر قیمت رنگ اکریلیک ارزان در بازار محصولات صنعتی تاثیر می گذارد که مهمترین و تاثیرگذارترین پارامتر بر قیمت این محصول کیفیت آن و نیز میزان غلظت رنگ اکریلیک و همین طور نوع مات بودن یا براق بودن رنگ اکریلیک است. انواع مختلفی از رنگ های اکریلیک در بازار وجود دارد که دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ مانند رنگ اکریلیک رپین، وستا و سوادکوه.

 

قیمت قیمت رنگ اکریلیک ارزان همواره یکی از عوامل تاثیرگذار بر انتخاب مصرف کنندگان بوده است، در دهه های اخیر عوامل مختلفی بر قیمت این نوع رنگ در بازار فروش تاثیر گذاشته است، قیمت رنگ اکریلیک بسته به کیفیت محصول و نیز مارک آن متفاوت می باشد.

حتما بخوانید: فروش رنگ اکریلیک در اصفهان به قیمت عمده

برای آگاهی از قیمت رنگ اکریلیک ارزان، شما می توانید به کارخانجات و کارگاه های تولیدی و نیز مراکز فروش مراجعه کنید و انواع برندها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده و همچنین از طریق مراکز فروش اینترنتی به قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید.

 

اما با گسترش صنعت آی تی در عصر حاضر دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای آگاهی از قیمت رنگ اکریلیک ارزان و سایر محصولات مورد نظرتان نمی باشد، برای استعلام قیمت شما می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد، به صورت آنلاین اقدام کنید.

قیمت رنگ اکریلیک ارزان
رنگ اکریلیک

مهمترین مراکز برای استعلام قیمت رنگ اکریلیک ارزان قیمت

تاریخچه ظهور رنگ اکریلیک خیلی دور نیست و به دهه های اخیر بر می گردد، برای همین از رنگ های نسبتاً جدید موجود در بازار به شمار می رود که به دلیل مزایای فراوان نسبت به سایر رنگ های سنتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت رنگ اکریلیک ارزان و نیز کیفیت فوق العاده خوب آن شاید یکی از دلایل مهمی باشد که مصرف کنندگان را به سمت خود می کشاند.

رنگ های قدیمی و سنتی موجود در بازار مانند، رنگ روغن ساختمانی، پلاستیک، هر کدوم با وجود مزایایی که دارند، معایب فراوانی هم دارند که باعث شده مصرف کنندگان به سمت رنگ های جدید و کم عیب تری مانند اکریلیک رو بیارند.

با توجه به حجم زیاد استفاده از رنگ اکریلیک در کشورمان، فروشگاه های رنگ فروشی و کارگاه های صنعتی و تولیدی زیادی اقدام به فروش آن می کنند تا نیاز بازار به این محصول با ارزش و مفید را برای مصرف کننده فراهم نمایند. همانطوری که در مطالب گذشته نیز بیان شد، بهترین راه و روش برای استعلام قیمت قیمت رنگ اکریلیک ارزان، مراجعه به مراکزی مانند نمایندگی های فروش، کارخانجات تولیدی و همچنین کارگاه های مخصوص به این کار است. اگر هم نمی توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید می توانید به صورت اینترنتی به وب سایت های معتبر در این کار مراجعه کنید تا از قیمت رنگ اکریلیک ارزان به صورت روزانه آگاه شوید.

خرید رنگ اکریلیک ارزان
فروش رنگ اکریلیک

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت رنگ اکریلیک ارزان قیمت در بازار

با پیشرفت در زمینه مصالح و ابزار آلات ساختمانی در چند سال اخیر، مدل های مختلفی از رنگ ها با محاسبات فنی دقیق وارد بازار کشورمان شده که هر یک ویژگی های منحصر به فردی خود را دارند. در میان انواع رنگ های موجود در بازار، رنگ های اکریلیک از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار هستند،

این نوع از رنگ ها ها به دلیل داشتن ویژگی هایی متعدد جایگزین خوبی برای رنگ های سنتی و قدیمی مانند رنگ های روغنی هستند و جایگاه بالاتری نسبت به سایر رنگ ها دارند، از مهمترین ویژگی آنها می توان به قیمت رنگ اکریلیک ارزان اشاره کرد که نسبت به سایر رنگ ها هم کیفیت بالایی دارد هم ارزان قیمت تر است.

همانطوری که اشاره شد عوامل متعددی بر قیمت رنگ اکریلیک ارزان در بازار تاثیر می گذارد که مهمترین آن عبارت است از:

  1. نوع وارداتی و صادراتی
  2. کیفیت رنگ تولید شده
  3. حجم خرید بر اساس واحد یا فرم فروش
  4. نوع رنگ اکریلیک انتخابی
  5. نوع مصرف یا هدف از خرید
  6. فرم پایه
  7. طیف رنگی گسترده
خرید رنگ اکریلیک ارزان
قیمت رنگ اکریلیک

 

قطعا قیمت خرید کالاهایی که تولید داخلی است نسبت به نوع صادراتی آن به مراتب قیمت پایین­تری دارد، برای همین قیمت رنگ اکریلیک تولید داخل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت ارزان تری نسبت به نوع صادراتی آن دارد. در حال حاضر بزرگ­ترین تولیدی ­های تولید رنگ اکریلیک براق در کشورمان در استان­هایی همچون تهران، رشت، کرمان، مشهد قم، شیراز و اصفهان قرار گرفته­اند که کیفیت رنگ تولیدی آنها با محصولات مشابه خارجی برابری می کند و در برخی مواقع نسبت به آنها کیفیت بالاتری دارند. همچنین توجه داشته باشید که قیمت رنگ اکریلیک ارزان از کارخانه­ای به کارخانه­ی دیگر نیز متفاوت خواهد بود.

برای این که بهتر با این مسئله آشنا شوید پیشنهاد می کنیم حتما سری به بازار رنگ در تهران و سایر شهرها بزنید و از نزدیک با قیمت، کیفیت و نیز مارک های مختلف موجود در بازار آشنا شوید. این کار باعث می شود شناخت شما نسبت به قیمت رنگ اکریلیک ارزان بیشتر شود.

حال در این بخش می خواهیم عامل موثر بر قیمت نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک را بیان کنیم که عبارتند از:

  • مساحت خانه
  • ارتفاع رنگ دیوار
  • نوع کاربری واحد رنگ کاری
  • نوع رنگ سقف و دیوار
  • تبدیل رنگ
  • کیفیت مصالح مصرفی
  • نوع مجری
  • رنگ ابزارهای سقفی و دیواری
  • قیمت رنگ ابزار سقفی
  • و روش اجرای نقاشی
خرید رنگ اکریلیک ارزان
خرید رنگ اکریلیک ارزان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما