قیمت رنگ استخری نانو با ضمانت نامه

رنگ استخری نانو  نمونه ای از محصولات نانو در صنعت رنگ

رنگ استخری نانو یکی از محصولات صنایع رنگ است که به دلیل ویژگی ها بارزی که دارد جایگزین بسیاری از رنگ های موجود در بازار شده است. در واقع در رنگ استخری نانو  مواد به کار رفته از نانو مواد است و ذراتی در ابعاد نانو دارای سطح تماس بیشتری هستند که در محصولی مانند رنگ  بسیار کاربردی می شوند.

انواع مختلفی از رنگ ها با جنس های متفاوت در بازار موجود است که هر کدام کاربرد متفاوتی دارد مثلا برخی از رنگ ها مانند رنگ استخر پلیمری خاصیت آب بندی نیز دارد و عایق مناسبی برای استخر می باشد. رنگ استخری که به عنوان عایق نیز می باشد اگر از مواد نانو تشکیل شده باشد ویژگی های مختلف را دو چندان نشان خواهد داد. رنگ استخری نانو شبیه دیگر رنگ ها است و از نظر عملکرد با رنگ های عادی متفاوت خواهد بود. سطح تماس نانو موادی که در رنگ موجود است، افزایش می یابد و به دنبال آن  خواصی مانند چسبندگی و یا نفوذ در شیارها و شکاف ها نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ استخری با ارسال به سراسر کشور

خرید رنگ استخری نانو
خرید رنگ استخری نانو

 ویژگی های رنگ استخری نانو

رنگ استخری تک جزئی است و دارای ابعاد نانو می باشد به همین دلیل هر ویژگی که از رنگ استخری انتظار دارید از رنگ استخری نانو با شدت بیشتری انتظار داشته باشید. خاصیت چسبندگی رنگ استخری نانو بسیار زیاد است و به خوبی به بافت  دیواره استخر متصل می شود مثلا اگر دیواره از بتن باشد به خوبی در آن نفوذ می کند و خود رنگ نیز دچار پوسته شدن و ریختگی  نخواهد بود چون اتصال بین ذرات رنگ استخری نانو بسیار زیاد است.

از ویژگی های مثبت این رنگ سازگار بودن با محیط زیست  است و هیچ اثر منفی برای استخرهایی که آبزیان در آن ها پرورش می یابند، ندارد. انعطاف پذیری این رنگ زیاد است و دارای غلظت بسیار زیادی است. رنگ استخری نانو در برابر فشار سیال موجود در استخر بسیار مقاوم است.

 

ضخامت این رنگ بسیار مناسب است و با زدن یک لایه این رنگ بر دیواره می توانید، پوشش مناسبی را روی سطح استخر داشته باشید. آب بندی با استفاده از رنگ استخری نانو امکان پذیر است و از رنگ پلیمری استخر بهتر می باشد زیرا ذرات نانو  در داخل این رنگ موجود است. این محصول دارای استاندارد های لازم می باشد و آزمایش های دقیقی بر روی آن انجام شده و  تمام ویژگی های این رنگ  حاوی نانو مواد به اثبات رسیده است.

تمام رنگ هایی که با جنس هایی مانند پلیمر،  اکریلیک و … می توانند برای  محیط استخر مورد استفاده قرار بگیرند به صورت نانو نیز تولید شده اند که کیفیت و مرغوبیت رنگ بسیار بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید : خرید رنگ استخری شیراز

فروش رنگ استخری نانو
فروش رنگ استخری نانو

بهترین رنگ استخری ضمانت شده با قیمت مناسب

در اکثر فعالیت های موجود در جامعه و در صنایع گوناگون افراد به دنبال کیفیت و عملکرد بهتر محصولات هستند. وجود استخر های متعدد در مکانهای مختلف مثل استخر های شنا و یا استخر های خانگی و یا استخرهایی که برای مراکز پرورش آبزیان هستند موجب شده تا مصرف رنگ استخر افزایش پیدا کند. با توجه به ابعاد استخر و کارایی آن رنگ استخری که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت خواهد بود. رنگ های با خاصیت های جدید نیز وارد بازار صنعت رنگ شد که نسبت به محصولات پیشین دارای مزیت های بهتر و بیشتری بوده اند. رنگ استخری نانو یکی از این محصولات است. رنگ استخری از نظر کیفیت و مزایایی که دارد ضمانت شده است و مجوز های لازم را افزایش کیفیت رنگ استخری در یافت کرده است.

 

با توجه به کیفیت بالای آن  قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و از چند روش به فروش می رسد. خرید از طریق نمایندگی های این محصول موجب خرید مطمئن و قیمت مناسب خواهد بود زیرا نمایندگی ها محصول اصل را در اختیار خریداران قرار می دهند و قیمت ها نیز چون بی واسطه از تولید کننده عرضه می گردد بسیار مناسب تر از قیمت های بازار خواهد بود.

می توانید با مشخص کردن برند رنگ استخری نانو  برای خرید به فروشگاه های مجازی مراجعه و در کمترین زمان این محصول را خرید نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه مصرف آن می توانید از مشاورین فروش کمک بگیرید. با گذشت زمان محصولات جدید وارد بازار صنعت رنگ شده است که نقص ها و کمبود های که حاصل استفاده از رنگ های معمولی است را از بین برده اند. رنگ استخری نانو یکی از این  محصولات است که  به راحتی از رشد جلبک و باکتری ها نیز جلوگیری می کند و لایه ای یک دست را بر روی مصالح ایجاد خواهد نمود.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ پلیمری استخر

قیمت رنگ استخری نانو
قیمت رنگ استخری نانو

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما