قیمت رنگ استخری با ارسال به سراسر کشور

انواع رنگ استخر کدام است ؟

از مهمترین تقسیم بندی هایی که برای رنگ استخر می توان انجام داد پایه رنگ است که بر روی قیمت رنگ استخری نیز تاثیر می گذارد. پایه رنگ علاوه بر تاثیر بر قیمت رنگ استخری  کاربرد آن را نیز تغییر می دهد. برخی از رنگ های استخر به عنوان عایق استفاده می شود و معمولا در رنگ آمیزی دیواره ها و کف استخر ها و استخر و حوضچه های پرورش آبزیان و یا در مخزن های آب کشاورزی و… استفاده می شود.

رنگ استخر می تواند دارای جنس های مختلفی مانند آکریلیک یا رزین اپوکسی باشد که برای  مکان های مختلفی استفاده می شود. معمولا انتخاب  هر نوع رنگ استخر با توجه به  موادی است که در استخر و دیواره و کف کار شده است. به عنوان مثال اگر  دیواری از جنس بتن داشته باشید  رنگ آکریلیک اصلا مناسب نخواهد بود.

تمام این موارد بر روی تعیین قیمت رنگ استخری موثر خواهد بود. رنگ استخری که پایه آب دارد و برای استفاده از آن باید با آب مخلوط گردد، می تواند برای مکان هایی مانند مخازن کشاورزی، استخر های آبزیان و مخزن  آب شرب و در هر مکانی که  نگرانی از انتقال مواد شیمیایی به داخل محیط وجود دارد  استفاده گردد. ممکن است رنگ های استخر بر پایه حلال باشد و  درون رنگ از رزین های مختلفی استفاده شده باشد که تغییر بخش رزین رنگ به طور مستقیم بر قیمت رنگ استخری تاثیر خواهد گذاشت. این نوع از رنگ استخری مقاومت بسیار بالایی دارد و بسیار محکم به دیواره می چسبد. این نوع از رنگ استخری  می تواند به  لایه های درونی و بین شیار و شکاف ها را نیز پر کند. اگر دیواره و پایه ای  سیمانی و یا فلزی باشد  رنگ پایه حلال برای آن مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ استخری به صورت اینترنتی

قیمت رنگ استخری ضدجلبک
قیمت رنگ استخری ضدجلبک

چه عواملی بر قیمت رنگ استخری  تاثیر می گذارد؟

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از رنگ استخری وجود دارد که برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند اختلاف این  رنگ ها در مواد اولیه موجود در آنها است. مسلما قیمت مواد اولیه و روش تولید هر کدام از رنگ متفاوت است و  یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت رنگ استخری می باشد. ویژگی هایی که رنگ استخری دارد در انواع آنها و برند های مختلف، یکسان نیست و  به همین دلیل است که  در هنگام جستجو در قیمت رنگ استخری با  تنوعی از قیمت روبرو می شوید، مثلا از ویژگی های بارز رنگ استخری اتصال محکم به  سطوح  و کف  محیطی است که در آن استفاده می شود.

با توجه به مرغوب بودن  رنگ میزان چسبندگی  فرق خواهد داشت و رتبه بندی رنگ ایجاد شده و  قیمت رنگ استخری  با توجه به این ویژگی تغییر خواهد کرد. اگر این رنگ در برابر فشار های سیال  و محیط اطراف مقاومت نداشته باشد به زودی ترک می خورد و از بین خواهد رفت به همین دلیل باید به رنگ استخر خریداری شده توجه کنید  و متناسب با محیط خرید کنید. قیمت رنگ استخری که در برابر فشار های هیدرولیکی مقاومت بالاتری داشته باشد بیشتر خواهد بود. مقاومت در برابر دمای محیط و یا اشعه های مانند یو وی می تواند عواملی تاثیر گذار بر روی قیمت رنگ استخری باشد.

رنگ های جدیدی نیز وارد بازار صنعت رنگ شده است که برای رفع مشکلاتی مانند افزایش رشد جلبک ها ایجاد شده است که به رنگ استخری ضد جلبک شناخته می شود و موادی در آن استفاده شده است که از رشد بی رویه جلبک ها جلوگیری می کند. رنگ استخری نانو نیز دارای پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا است بسیاری از ایرادهای احتمالی رنگ استخر با این  تکنولوژی از بین رفته است و  قیمت رنگ استخری از جنس نانو با توجه به  مزایایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید رنگ استخری ضد آب

قیمت رنگ استخری نانو
قیمت رنگ استخری نانو

 تهیه مناسب ترین قیمت رنگ استخری

بهترین و مناسب ترین قیمت رنگ استخری را می توان از ارتباط مستقیم با تولید کنندگان  بدست آورد به صورتی که اگر تولید کننده دارای  سایت فروش محصولات خود باشد  معمولا  قیمت هایی بسیار پایین تر از قیمت بازار را برای مشتریان ارائه خواهد داد و اگر دارای نمایندگی باشد می توان از طریق نمایندگی اقدام به خرید  نمود. فروشگاه های اینترنتی دارای مزیت های بسیار زیادی هستند و از مهمترین آنها ارتباط مستقیم با  تمام  نقاط ایران است و هر مشتری از کجا که باشد می تواند  با مشاهده و مطالعه فروشگاه مجازی اطلاعات رنگ ها و قیمت هر محصول مانند قیمت رنگ استخری را مشاهده و اقدام به خرید کند و در کمترین زمان ممکن  محصول خود را دریافت نماید. تولید کنندگان و  یا نمایندگی های اصلی نیز برای مشتریان و خریداران  رنگ استخری و سایر رنگ های موجود را به سراسر ایران ارسال می نمایند و در صورت خرید عمده  قیمت ها را بسیار ارزان تر حساب می کنند.

بیشتر بخوانید : فروش رنگ استخری در تهران

قیمت رنگ استخری ضدآب
قیمت رنگ استخری ضدآب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما