قیمت رزین اپوکسی شیراز به قیمت عمده

نرخ پایین­تر قیمت رزین اپوکسی شیراز به لطف کارخانه ­ی داخلی

قیمت رزین اپوکسی شیراز با دارا بودن کارخانه­ی داخلی و بهره گیری از فروشگاه­های آنلاین معتبر نسبت به برخی استان­های دیگر پایین­تر و تأمین و خرید آن مقرون به صرفه ­تر خواهد بود. برای خرید رزین­های اپوکسی، امکان تهیه و تأمین نوع کفپوش رزین اپوکسی در داخل شیراز از کارخانه­ی تولیدی وجود داشته و با مصارف صنعتی نیز از طریق کارخانه­ی پتروشیمی خوزستان قابل تهیه و خرید خواهد بود اما قیمت رزین اپوکسی شیراز برای مصارف تزئینی، دکوراتیو، چوب و غیره به دلیل وارداتی بودن بیشتر خواهد بود. برای اطلاع از نمایندگی فروش رزین اپوکسی در شیراز به سایر مقالات سایت مراجعه فرمایید یا با شماره تماس ما در ارتباط باشید.

در موارد گفته شده قیمت رزین اپوکسی شیراز به دلیل مقرون به صرفه نبودن وارد سازی تجهیزات و دستگاه­ها و همچنین تکنولوژی­های مربوطه بیشتر از نوع وارداتی خواهد شد. لذا وارد سازی آنها معقول­تر خواهد بود چرا که مواد اولیه­ ی رزین اپوکسی به همراه هاردنر به صورت میکس وارد شده و در داخل بسته بندی می­شوند.

همانطور که می­دانید تا قبل از تولید رزین­های مصنوعی بشر از رزین­های طبیعی استفاده می­کرد که به دلیل داشتن ناخالصی زیاد استحکام زیادی نداشت و امکان استفاده از آنها در مصارف مختلف صنعتی و غیره وجود نداشت. اما با ساخت و تولید رزین­های مصنوعی و تولید برخی از انواع آن در داخل کشور مانند شیراز و کاربردهای گسترده­ای که به لطف ویژگی­های فوق العاده دارد، قیمت رزین اپوکسی شیراز را نسبت به سایر رنگ­ها و کفپوش­ها بالاتر برده است. دلیل بالاتر بودن قیمت رزین اپوکسی شیراز نسبت به سایر روش­ها گران قیمت­تر بودن مواد اولیه و ویژگی­های کاملا رقابتی و متعددی است که سایر روش­ها از آن بهره مند نیستند.

البته توجه داشته باشید که بالاتر بودن قیمت رزین اپوکسی شیراز و کلیه­ی رزین­های اپوکسی که در بازار داخلی هستند به معنای بدون عیب بودن آنها نیست. به عنوان مثال در برخی موارد اگر انتظار انعطاف پذیری بسیار زیاد از کفپوش اپوکسی داشته باشید جوابگو نبوده و احتمالا شکننده باشند. همچنین اگر در معرض مستقیم نور خورشید باشند پس از مدتی از براق بودن آن کاسته خواهد شد.

 

البته یکی دیگر از دلایل بالاتر بودن قیمت رزین اپوکسی شیراز نسبت به سایر رنگ­ها و روش­های کفپوش سازی و مصارف صنعتی این است که از بیس فنول و اپی کلروهیدرین تشکیل شده که مرغوب­ترین مواد اولیه در تولید رزین­های اپوکسی بوده و با اختلاط آنها در روان کننده و غیره ویژگی­های کاربردی آن چندین برابر می­شود که تا حد زیادی نیز عیب­های گفته شده را کم می­کند!

نرخ پایین­تر قیمت رزین اپوکسی شیراز به لطف کارخانه ­ی داخلی
تنوع قیمت رزین اپوکسی شیراز با کاربرد در کاخانجات مختلف

 تنوع قیمت رزین اپوکسی شیراز همراه با تنوع محصولات

به هر میزان که رزین اپوکسی کاربردها و مصارف گوناگونی داشته باشد به همان میزان نیز تنوع محصولات خواهیم داشت. به بیان دیگر چنانچه قصد داشته باشیم از رزین اپوکسی برای تقویت سازه استفاده کنید فرمولاسیون و ترکیب آن با هاردنر یا فعال کننده و یا روان ساز در مقایسه با رزین اپوکسی که قرار است برای سطوح چوبی استفاده شود کاملا متفاوت است و همین تفاوت، تنوع قیمت رزین اپوکسی شیراز را در برخواهد داشت. در این قسمت با یکدیگر انواع رزین اپوکسی و در نتیجه قیمت رزین اپوکسی شیراز را به صورت حدودی تعیین می­کنیم.

  • بتونه:

نوعی از رزین اپوکسی که بدون نیاز به حلال قابل استفاده است که از کاربردهای آن می­توان به صاف کردن سطوح از طریق پر کردن شکاف و درزهای مختلف در تقویت سازه­های گوناگون، تقویت سطح بتنی دارای شکاف و ترک از طریق نوع بتونه­ی رزین اپوکسی امکان پذیر است و چون در برابر مواد شیمیایی، عوامل مکانیکی و حرارتی مقاومت بالایی دارد از آن به عنوان لایه­ی وسطی در کفپوش­ها و زیر سازی سطح کف کارخانه و استخر و سرویس بهداشتی استفاده می­گردد.

با اینکه قیمت رزین اپوکسی شیراز برای هر کیلوگرم حدود 27 هزار تومان است، ولی تقریبا برای اینکه بتوانید ضخامت یک میلیمتری برای هر متر مربع ایجاد کنید، به 1.5 کیلوگرم از آن نیاز خواهید داشت.

  • پرایمر:

قیمت رزین اپوکسی شیراز از نوع پرایمر نیز به دلیل کاربردهای گسترده در پوشاندن سطح بتن، لوله و مخازن فلزی که حامل آب هستند، قسمت سرجوش و اتصالات، کشتی و محل اتصال لوله­های نفتی قیمت آن به حدود 45 هزار تومان برای یک حلب 25 کیلوگرمی می­رسد. پرایمر اپوکسی در زیر لایه­ی رزین قرار می­گیرد تا فشارهای مختلف را تحمل کند.

  • چسب:

قیمت رزین اپوکسی شیراز به فرم چسب که حاوی فعال ساز و یا هاردنر هست بسته به کاربرد آن به عنوان درزگیر، شیشه، چوب، فلز، تعمیرات منزل و صنایع، شرکت­های خودروسازی و شیمیایی و غیره متغیر است. معمولا قیمت رزین اپوکسی به این فرم مقداری بالاست اما به دلیل ویژگی­های فوق العاده و مقاومت بالا نسبت به عوامل مختلف منطقی است. تقریبا 1 کیلوگرم از این نوع رزین اپوکسی بالای 170 هزار تومان قیمت دارد.

 

  • تزریقی یا اینجکشن:

قیمت رزین اپوکسی شیراز به فرم تزریقی معمولا حاوی سخت کننده، فعال ساز و رزین می­باشد به علت مقاومت بسیار بالایی که در برابر فاکتورهای مختلف شیمیایی، ضربه­ها و ترمیم و تقویت از خود نشان می­دهد یکی از بهترین انتخاب­ها در این موارد است. این نوع رزین معمولا به رنگ زرد و رقیق است که نفوذ آن به داخل سطوح بسیار راحت است و پس از خشک شدن بسیار محکم می­شوند.

معمولا قیمت رزین اپوکسی شیراز بسته به وسیله و تجهیزات مورد استفاده که برای انتقال آن بکار گرفته می­شوند (تزریقی) قیمت بسیار متنوعی دارد و باید هنگام خرید درخواست استعلام قیمت بدهید.

 تنوع قیمت رزین اپوکسی شیراز همراه با تنوع محصولات
قیمت رزین اپوکسی شیراز وابسته به نوع و فرمولاسیون
  • ملات:

این نوع رزین اپوکسی برخلاف موارد قبلی که دو جزئی بودند، سه جزئی است و فاقد حلال است و چون ویسکوزیته­ی پایینی دارد می­توان در سطوح عمودی بالارونده نیز استفاده کرد. همچنین مواد با خورندگی بالا و مقاومت نسبت به فاکتورهای مکانیکی کاربرد بسیار زیادی دارد. قیمت رزین اپوکسی شیراز به فرم ملات حدود 180 هزار تومان به ازای هر 1.5 کیلوگرم است.

  • ژل:

حتما برای نصب میلگرد و تعمیر مشاهده کرده­اید که از رزین اپوکسی به فرم ژل خمیری استفاده می­کنند. همچنین لمینت­ها نیز برای نصب خود نیاز به این نوع رزین اپوکسی نیاز خواهند داشت. بسته به میزان استفاده، هر بسته بندی به قیمت 18 هزار تومان به فروش می­رسد که به دلیل حجم کم به مقدار زیادی از آن نیاز خواهید داشت اما در خرید عمده تخفیف­های خوبی نیز خواهید گرفت.

  •  آنتی استاتیک:

یکی از انواع رزین اپوکسی، کاربرد آن به عنوان کفپوش آنتی استاتیک است. در محیط­هایی که سیم کشی برقی زیادی وجود دارد و هدایت الکتریسیته­ی ساکن بسیار مهم است مانند کف اتاق­ عمل، بخش ریکاوری بیمارستان، اتاق تجهیزات، صنایع نظامی و هوایی، کارخانه­ها، آزمایشگاه کنترل و ابزار دقیق و غیره این نوع از رزین کاربرد بسیار گسترده­ای دارد. لذا به دلیل فرمولاسیون متفاوت، قیمت رزین اپوکسی شیراز از این نوع کاملا متفاوت خواهد بود.

  • دکوراتیو:

قیمت رزین اپوکسی شیراز از نوع دکوراتیو برای مکان­هایی مانند سرویس بهداشتی، آرایشگاه، منازل، لابی اماکن اقامتی و غیره به دلیل اینکه باید ضد رطوبت بوده و کاملا یکپارچه باشند و همچنین امکان رشد عوامل میکروبی نیز وجود نداشته باشد و در عین از تنوع بالای طرح و رنگ برخوردار باشد، با فرمولاسیون متفاوت، متغیر خواهد بود.

 تنوع قیمت رزین اپوکسی شیراز همراه با تنوع محصولات
اختلاف قیمت رزین اپوکسی شیراز با نقش دکوراتیو با سایر مصارف
  • ضد اسید:

قیمت رزین اپوکسی شیراز برای کارخانه ­های تولید مواد شیمیایی، پتروشیمی، نیروگاه­ و غیره که با مواد شیمیایی گوناگون و از جمله اسیدهای مختلف سر و کار دارند، نیاز به نوعی از فرمولاسیون آن است تا نسبت به این مواد مقاوم بوده و در عین حال بتوان بر روی سطوح مختلف سنگ، بتن، فلز و غیره نیز بکار گرفت.

  • گرانیتی:

در برخی مواقع مانند کاربرد در پارکینگ، سینما، کف و دیواره­ی استخر، رستوران، سالن­های بدنسازی و ورزش­های مختلف استفاده از رزین اپوکسی نسبت به کفپوش­های گرانینی و سنگی و حتی پارکت ارزان­تر است. لذا قیمت رزین اپوکسی شیراز با چنین کاربردی حتی با داشتن ویژگی­های ضد صوت، حرارت و رطوبت و همچنین تمیزی بسیار ساده نسبت به موارد گفته شده پایین­تر است.

  • ضد گرد و غبار:

قیمت این نوع از رزین اپوکسی شیراز نیز به دلیل طراحی تناسب جدید و متفاوتی از هاردنر و رزین برای نفوذناپذیری نسبت به گرد و غبار برای تمیزی راحت و همچنین شستشو با عوامل شوینده و مقاومت نسبت به فاکتورهای مکانیکی سایشی نسبت به انواع دیگر متفاوت است. از این نوع رزین اپوکسی در صنایع دارویی و غذایی و همچنین مکان­های نظامی و حتی بیمارستان­ها و کلینیک­ها استفاده­ی زیادی می­شود.

قیمت رزین اپوکسی شیراز و نکات تهیه و خرید

توجه داشته باشید که قیمت رزین اپوکسی شیراز به دلیل دارا بودن بیس فنول و اپی کلروهیدرین بالاتر از سایر رزین­های اپوکسی دیگر است چون این مواد اولیه مرغوب­ترین و باکیفیت­ترین نوع موجود در بازارهای داخلی و خارجی می­باشد ولی باز هم هنگام خرید حتما این دو مورد را چک کنید.

قیمت رزین اپوکسی شیراز حداقل برای ساکنین این استان که نیازی به هزینه­های ترابری بالایی ندارند مقرون به صرفه­تر است چرا که کارخانه­ی تولیدی بسیار معروفی در داخل خود دارد که پاسخگوی نیازهای داخلی و حتی صادرات نیز هست.

قبل از خرید و حتی انتخاب رزین اپوکسی، حتما در مورد قیمت رزین اپوکسی شیراز مطلع شوید چرا که بسته به نوعی که باید خریداری کنید و مقدار مورد نیاز باید نسبت به قیمت نهایی اطلاعات کامل داشته باشید چرا که بودجه­ی کار بسیار مهم و تعیین کننده است. قیمت رزین اپوکسی شیراز با خرید عمده از کارخانه یا نمایندگی مجاز بسیار مقرون به صرفه­تر خواهد بود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

قیمت رزین اپوکسی شیراز و نکات تهیه و خرید
قیمت رزین اپوکسی شیراز برای کاربرد در پارکینگ­ها و گاراژ، رقابتی با سایر مراکز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما