فروش کاهگل مصنوعی کاملا به صرفه و اقتصادی

فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

مهمترین مساله برای مصرف کننده یک محصول بعد از کیفیت محصول، قیمت آن می باشد، به همین دلیل است که فروش کاهگل مصنوعی با قیمت مناسب و با صرفه اقتصادی برای خریداران مهم و قابل توجه است. کاهگل مصنوعی از جمله موادی است که  امروزه مورد توجه بسیاری از  مردم و صنایع قرار گرفته است. این ماده شیمیایی به راحتی قابل استفاده و اجرا است و در بسیاری از ساختمان ها برای نمای داخلی و بیرونی استفاده می گردد. به دلیل شباهت بسیار زیادی که با کاهگل های سنتی دارد به نام کاهگل مصنوعی نامگذاری می شود.

این ماده جایگزین می تواند به دو صورت رنگ و خمیر رنگی به فروش برسد. که هر دو نوع کاهگل مصنوعی بعد از قرار گرفتن بر روی دیوار  در هر دو حالت  بسیار به کاهگل  شبیه است. مصرف این ماده  در حال حاضر بسیار زیاد شده است و به همین دلیل آمار فروش آن رو به افزایش است.  در مکان هایی که به ظاهر سنتی توجه بیشتری می شود و یا بناهای قدیمی که نیازمند بازسازی هستند بالاترین مصرف این محصول را خواهند داشت. مساله مهم نیاز به حجم بالایی از این نوع کاهگل است که باید آن را در بهترین شرایط و با قیمت مناسب خرید نمود.

روش های متعددی برای خرید با قیمت ارزان کاهگل مصنوعی وجود دارد که با مقداری جستجو می توان با قیمت مناسبی این ماده را خرید نمود. در هر کجای کشور که باشید و اگر از نمایندگی های شهر خود دور باشید یا محصول مورد نظر شما در نمایندگی این محصولات وجود نداشته باشد، می توانید با سفارش و خرید از تولید کنندگان یا مراکز وابسته به آنها  خرید از  راه دور انجام دهید و محصول خود را در زمان اندکی دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو قشم به همراه اطلاعات فنی محصول

خرید کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

چگونه کاهگل مصنوعی را با قیمت مناسب بخریم؟

روش های فروش محصولات کاملا متفاوت می باشد و خریداران با توجه به شرایط خود می توانند یکی از این موارد را انتخاب نمایند. در روش های مدرن، راه های خرید آسانتر با قیمت های مناسب تر برای مشتریان فراهم شده است. عرضه مستقیم کاهگل مصنوعی از طریق تولید کنندگان راهی برای کم شدن قیمت این محصول است که بسیار‌‌‌‌‌اقتصادی است و برای حجم های بالاتر کاهگل مصنوعی قیمت  کم تر خواهد شد. زمانی که  تولید کنندگان در نمایشگاه ها حضور پیدا می کنند، انواع محصولات خود اعم از کاهگل را با قیمت هایی تخفیف دار به مشتریان عرضه می کنند. فرصت های استثنایی فروش در سال چندین مرتبه صورت می گیرد و کسانی که کارهای ساختمانی بزرگی انجام می دهند و به دنبال بستن قرار داد برای خرید حجم بسیار زیادی از محصول مانند کاهگل صنعتی خواهند بود. راه دیگری که برای خرید با قیمت ارزان به آن توجه می شود نمایندگی ها و مراکز اصلی فروش می باشد. یکی از بهترین روش های فروش کاهگل مصنوعی فروش اینترنتی است. در این نوع از خرید و فروش سرعت و کاهش هزینه ها، حرف اول را می زند. در زمان بسیار کمی می توانید انواع برند ها را در این زمینه بررسی نمایید و مشخصات کاهگل تولید کنندگان مختلف را مطالعه نمایید. بعد‌‌‌‌‌‌از انتخاب ،این محصول را با قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار خریداری نمایید. خرید با این روش بسیار مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی

فروش کاهگل مصنوعی
فروش کاهگل مصنوعی

مقایسه بین کاهگل سنتی و کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی از پلیمری با پایه آب تشکیل شده است که  ساز گاری بسیار زیادی با  محیط زیست دارد. کاهگل سنتی از خاک، آب و  کاه  درست شده است که بر روی نمای ساختمان  مورد استفاده است. استفاده از کاهگل های سنتی به حداقل رسیده است و شرایط زندگی و نوع ساختمان سازی به شیوه‌‌‌‌‌ای است که این مواد کاربرد زیادی ندارند. مزایای کاهگل مصنوعی بیشتر از نوع سنتی است. مقاومت بسیار زیادی که این ماده در برابر  شرایط سخت دارد، موجب ماندگاری بالا در سال های زیادی بدون تخریب خواهد بود. اصلا رطوبت به خود جذب نمی کند این در صورتی است که کاهگل سنتی با آب مخلوط شده و گل تولید می شود و  به سرعت تخریب شده و نیازمند بازسازی خواهد بود.

اجرای نوع مصنوعی کاهگل، ساده است و در زمان کوتاهی می توان مقدار وسیعی از نما را پوشش  دهد. قیمت کاهگل مصنوعی با توجه به خصوصیاتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا در طولانی مدت خراب نمی شود و نیاز به تعمیر نخواهد داشت و این به معنی کم شدن هزینه ها است. کاهگل مصنوعی برای محیط های که دکور سنتی دارند مورد استفاده قرار می  گرد و همچنین برای بافت های قدیمی که تخریب شده اند و نیاز به ترمیم دارند، بکار می رود. برای خرید این محصول باید به کیفیت آن دقت نمایید. برند های معتبر محصولات خود را زیر نظر استاندارد های لازم تولید می کنند و برای مدت بیشتری دوام دارند و در تمام محیط ها با شرایط مختلف قابل استفاده هستند.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل مدرن مناسب باغات و اماکن گردشگری

قیمت کاهگل مصنوعی
قیمت کاهگل مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما