فروش کاهگل اهواز نانو قابل شستشو

تولید کاهگل اهواز با خاصیت نانو

تولید کنندگان بسیار زیادی به دنبال تولید کاهگل های صنعتی هستند و این به دلیل افزایش مصرف این محصول می باشد. کاهگل اهواز یکی از مواد و ترکیبات تولید شده در کارخانه های ساخت ایران است که با کمک نانو مواد دارای عملکرد بهینه  ای شده اند. موادی که در کارخانه ها به نام کاهگل مصنوعی تولید می شود به دو شکل کاهرنگ و کاهگل مصنوعی می باشد و برند های گوناگونی مشغول تولید آن هستند و کاهگل اهواز یکی از انواع آن است.

کاهگل اهواز دارای خواص نانویی نیز می باشد که با قرار گیری بر روی بافت سطوح یک لایه بسیار محکمی را ایجاد می کند و به دلیل  نانو مواد و نانو ذراتی موجود در آن چسبندگی که با سطح زیرین خود خواهند داشت، افزایش می یابد. این لایه محکم، عایق  بسیار قوی هم خواهد بود و از سطحی مانند دیوار  محافظت خواهد کرد. در مقایسه با کاهگل سنتی که با رطوبت و حرارت بسیار کمی بافت کاهگل از بین می رود در  کاهگل اهواز به راحتی  تخریب نمی شود و عوامل محیطی نمی تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی آن داشته باشد.

فروش این محصول توسط تولید کنندگان به صورت مستقیم نیز صورت می گیرد و می توان از کارخانه های تولید کننده  خرید نمود و از تخفیف های آن بهره مند شد. ویژگی نانویی بودن این کاهگل موجب شده تا در قیمت آن نیز تاثیر بگذارد. کاهگل اهواز با داشتن ذرات نانو و افزایش ویژگی های مثبت از طریق فروشگاههای وابسته به تولید کنندگان این محصول با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی کاملا به صرفه و اقتصادی

خرید کاهگل اهواز
خرید کاهگل اهواز

کاهگل اهواز لایه پوششی قوی از جنس نانو بر روی دیوار

یکی از ترکیبات موجود در بازار که به عنوان پوشش نهایی بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد، کاهگل اهواز است که دارای موادی از جنس نانو هم می باشد. ذرات نانو بسیاری از خاصیت هایی موجود در یک ماده را به دلیل افزایش سطح در ذرات نانو ، افزایش می دهد. مثلا چسبندگی ذرات کاهگل مصنوعی به سطوح زمانی که دارای نانو مواد باشند، بسیار زیادتر می شود و لایه یکدست و بسیار مقاومی بر روی دیوارها ایجاد خواهد نمود. کاهگل اهواز می تواند عایقی در مقابل حرارت  بسیار زیاد و رطوبت باشد و از جذب رطوبت نیز جلوگیری می کند به همین دلیل فروش این محصول افزایش یافته است زیرا  از تخریب زود هنگام دیوار ها جلوگیری می کند و برای سال های طولانی این دیوارها باقی خواهد ماند.

بهتر است تولید کنندگان کاهگل اهواز را جستجو کرده و برای خرید این محصول به فروشگاه های عرضه مستقیم مراجعه کرده تا محصول کاهگل اهواز اصل را خرید نمایید. کاهگل اهواز از نوعی خمیر که مانند ملات می باشد، تشکیل شده است و با ابزار بسیار ساده ای لایه ضخیمی روی سطح دیوار را می پوشاند. اگر سطح دیوار ناهمواری نداشته باشد  کاهگل کمتری مصرف خواهد شد ولی اگر نیاز پر کردن هم داشته باشد  مصرف کاهگل زیاد خواهد شد. کاهگل اهواز را برای بافت های قدیمی که در شهر های مختلف وجود دارد و دچار آسیب دیدگی شده استفاده می کنند، بافت هایی که از کاهگل سنتی پوشیده شده اند و در طول سالها با رطوبت، حرارت و نور خورشید یا ضربه و فشار کاملا تخریب شده اند.

کاهگل اهواز با خاصیت نانو دارای چسبندگی بسیار زیاد با تنوع رنگی  بالا هستند و در  مکان های مختلفی  مورد استفاده می باشند. خیلی از مردم از این رنگ برای دکور منزل خود استفاده می کنند و از ابزار قدیمی و سنتی نیز برای هماهنگی با آن استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو قشم به همراه اطلاعات فنی محصول

فروش کاهگل اهواز
فروش کاهگل اهواز

فروش فوق العاده کاهگل اهواز

فروش کاهگل اهواز با قیمت مناسب از طریق مراکز فروش اینترنتی انجام می شود. این مراکز فروش به صورت مستقیم از تولید کنندگان محصولات را خرید می کنند و به دست مشتریان می رسانند و به دلیل عرضه مستقیم این کالا قیمت ها به شدت برای مصرف کننده کاهش می یابد. این ماده عایق رطوبت است و به همین دلیل کاهگل اهواز را بر روی هر سطحی که بزنید قابل شستشو خواهد بود. ویژگی های بسیار زیاد این محصول و اجرای آسان و بدون نیاز به دستگاههای خاص  این محصول را  پر مصرف نموده است و کسانی که به فضا و محیط های سنتی علاقه بیشتری دارند از این  نوع کاهگل بیشتر استفاده می کنند.

برای خرید محصول  با کیفیت و با برند اصلی را تهیه نمایید  زیرا این محصولات با نام های متعددی در بازار وجود دارد و امکان محصول تقلبی با نام های دیگر وجود دارد. استفاده از فناوری نانو در کاهگل اهواز آن را به عنوان یکی از بهترین کاهگل های مصنوعی تبدیل نموده است.

کاهگل نانو اهواز همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان خوزستان از جمله : بهبهان ، خرمشهر ، ایذه ، آبادان ، سوسنگرد ، دزفول ، شوشتر ، مسجد سلیمان ، رامهرمز ، ماهشهر ، شادگان ، اندیمشک ، شوش ، باغ ملک ، امیدیه ، لالی ، هندیجان ، قلعه خواجه ، گتوند ، رامشیر ، هویزه و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

قیمت کاهگل اهواز
قیمت کاهگل اهواز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما