فروش رنگ کوره ای مایع به قیمت عمده

فروش رنگ کوره ای مایع و کاربردهای گسترده­ ی آن

فروش رنگ کوره ای مایع به دلیل ماهیت و کاربرد گسترده ­ای که رنگ­های کوره ای دارند همانند نوع پودری توانسته کاربردهای متنوعی داشته باشد. از جمله صنایعی که شاهد کاربرد فراوان و فروش رنگ کوره ای مایع به صورت عمده در آنها هستیم شامل خودروسازی، کابینت سازی، فلزات مختلف، چوب، لوازم خانه و آشپزخانه مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره هستند.

پس از فروش رنگ کوره ای مایع توسط خریداران، با کمک پیستوله یا کمپرسور بر روی سطحی که قرار است رنگ آمیزی شود پاشیده شده و در زمان و حرارت معین شده در کوره پخته می­شود همانند نوع پودری که به روش الکترواستاتیک بر روی سطوح مورد نظر پاشیده می­شود و در کوره تحت حرارت خشک شده و سطح را صاف و صیقلی می­پوشاند.

لذا اکنون متوجه این موضوع شدید که چرا از لفظ کوره ای استفاده می­گردد. در ادامه به بررسی سایر جنبه­های فروش رنگ کوره ای مایع می­پردازیم که در اکثریت موارد به صورت عمده به فروش می­رسد.

فروش رنگ کوره ای مایع و کاربردهای گسترده­ ی آن
فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع مختلف

مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای مایع

در مطلب قبلی عنوان کردیم که رنگ کوره ای در دو نوع مایع و پودری وجود دارد که مشتق از سه نوع رنگ پایه­ای است. رنگ پودری را توضیح دادیم و اکنون قصد داریم به مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای مایع اشاره کنیم تا بدانید چه فرایندهای متعددی پشت سر گذاشته می­شود تا به صورت فروش رنگ کوره ای مایع میسر باشد:

  1. آلکید آمین (Alkyd Amine): این نوع رنگ پایه که برای ساخت رنگ کوره ای مایع استفاده می­شود، خود مشتق از یکسری­ روغن­هایی مانند نارگیل یا کرچک است که خشک نمی­شوند و یا مشتق از روغن سویا بوده که به روغن نیمه خشک هم معروف است که پس از آن از ترکیب این رنگ آلکیدی با آمینو رزین، آلکید آمین شکل می­گیرد. هنگام فروش رنگ کوره ای مایع به صنایع خودروسازی این رنگ­ها را پیشنهاد می­دهیم چون به دلیل دارا بودن آمینو رزین بسیار محکم بوده، تا دمای 190 درجه دچار آسیب و از بین رفتگی نشده و ماندگاری شیمیایی بالایی نیز دارند.
  2. اپوکسی استر (Epoxy Ester): برای تولید این رنگ پایه که در تولید رنگ کوره ای مایع استفاده می­گردد، استر را با رزین اپوکسی و اسیدهای چرب غیر اشباع می­باشد تا در محیط هوا خشک شوند و زمان بسیار کمتری برای خشک شدن آنها نیاز باشد.

در فروش رنگ کوره ای مایع برای صنایع خودرو و کابینت سازی، نوعی را پیشنهاد می­دهیم که از چنین رنگ پایه­ای تولید شده باشند چرا که چسبندگی بالایی دارند و به هر میزان چسبندگی بالاتر باشد، محکم­تر به سطح بدنه چسبیده و مواد شیمیایی نیز قادر به جدا کردن لایه­ی رنگ پوششی نبوده و در نتیجه مقاومت و دوام بالایی خواهند شد. ضمن اینکه هنگام فروش رنگ کوره ای مایع با چنین رنگ پایه­ای مطرح می­کنیم که اگر ضد ضربه بودن نیز برای شما مهم است این نوع را انتخاب کنید.

 

  • آکریلیک (Acrylic): فروش رنگ کوره ای مایع با رنگ پایه­ای آکریلیک در صنایع فلزی و غیر آهنی بسیار زیاد است چرا که همیشه در صنایع فلزی یکی از دغدغه­ها آسیب­های جوی به سطح فلزی و همچنین ضعیف بودن در برابر مواد شیمیایی است. به همین دلیل چون این نوع رنگ پایه­ای مقاومت بالایی به رنگ کوره ای مایع داده، در دو صنعت فوق شاهد نرخ بالای فروش رنگ کوره ای مایع هستیم.
مراحل ساخت تا فروش رنگ کوره ای مایع
فروش رنگ کوره ای مایع و کاربرد گسترده در صنایع خودروسازی

مزایا و معایب فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع مختلف

همانطور که بیان کردیم صنایع مختلف برخلاف سابق از شیوه­های رنگ آمیزی قبلی کنار کشیده و به سمت رنگ­های کوره ای در دو نوع مایع و پودری تمایل پیدا کرده­اند. فروش رنگ کوره ای مایع نیز دقیقا به دلیل همین استقبال و ویژگی­های منحصر بفرد خود سبب شده تا نرخ بالایی داشته باشد و صنایع مهم خودروسازی، کابینت سازی، مبلمان، چوب و غیره از خریداران عمده­ و همیشگی این نوع رنگ­ها محسوب شوند.

 

اما با این حال برای اینکه اطلاعات دقیق­تری و جمع بندی خوبی از فروش رنگ کوره ای مایع داشته باشید، به بررسی مزایا و معایب اینگونه رنگ­ها پرداخته­ایم تا تجربه­ی سال­ها فعالیت و فروش رنگ کوره ای مایع و پودری را با شما به اشتراک گذاشته و قبل از خرید بهترین نوع را انتخاب نمایید.

  • کارایی و بازده کاری بالا در اسرع وقت:

از جمله مزایایی ک نصیب خریداران می­شود و ما نیز هنگام فروش رنگ کوره ای مایع بر آن تأکید داریم این است که سطح پوشش داده شده با این نوع رنگ­ها کاملا صاف و صیقلی و کاملا یکدست ایجاد می­کند که این امر را مدیون نحوه­ی اتصال ساده ولی بسیار مستحکم شیمیایی رنگ با بار منفی و فلز با بار مثبت است. یکدست بودن سطح رنگ آمیزی شده نه تنها زیبایی کار را بالا می­برد بلکه سرعت عمل بالای آن سبب کاهش زمان خشک شدن نیز خواهد شد. لذا صنایع خودروسازی، کابینت سازی و غیره که با حجم بالای تولید مواجه هستند، فروش رنگ کوره ای مایع برای آنها بهترین گزینه است.

  • هزینه ­ی تهیه ­ی بسیار بالا:

قیمت نهایی فروش رنگ کوره ای مایع برای خریدار نسبت به نوع پودری بیشتر است چرا که در نوع پودری نیازی به استفاده از حلال ندارید اما در نوع مایع برای اینکه به حالت مایع تبدیل گردد نیاز به حلال آلی است. ضمن اینکه مشابه با نوع پودری برای استفاده از این نوع رنگ نیاز به تهیه­ی دستگاه پیستوله یا کمپرسور نیز دارید.

  • بازار هدف نه چندان گسترده:

با اینکه فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع بزرگی مانند خودروسازی، کابینت سازی، مبلمان و چوب و حتی فلزات انجام می­شود اما با این حال از این بیشتر نخواهد شد مخصوصا که شرکت فروشنده قیمت­های پایه­ای بالا و غیر معقولی نیز در نظر بگیرد. لذا فروش رنگ کوره ای مایع اگر با تعیین قیمت مناسب نباشد، بازار هدفی به مراتب کوچک­تر و نه چندان فعال خواهد داشت.

  • آسیب رسانی به محیط زیست:

در مورد نوع پودری بیان کردیم که به محیط آسیبی وارد نشده و در واقع سازگار با محیط زیست است اما فروش رنگ کوره ای مایع در برخی صنایع با مشکلاتی دست و پنجه نرم می­کند چرا که برای استفاده نیاز به حلال داشته و حلال نیز دوستدار محیط زیست نیست، ضمن اینکه سلامت فرد اپراتور را نیز به خطر می­اندازد.

  • رنگ آمیزی بدون مشکل و راحت:

فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع خودروسازی بسیار بیشتر است و شاید به همین دلیل نیز هست که به آن رنگ خودرویی هم گفته می­شود. دلیل آن نیز این است که با وجود سختی نه چندان بالای پروسه­ی رنگ آمیزی با رنگ پودری بر روی سطوح ماشین­ها اما، طبق تجربه و رویه­ی اکثر شرکت­های خودروسازی، فروش رنگ کوره ای مایع در این صنعت بیشتر است، چون به راحتی خودرو را می­توان در فضای پر از رنگ کوره ای مایع فرو برد تا در مدت زمان بسیار کمی رنگ بگیرد.

مزایا و معایب فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع مختلف
فروش رنگ کوره ای مایع با ظاهر شیشه ­ای برای صنایعی خاص
  • تجهیزات جانبی پیشرفته و قوی:

از دیگر معایبی هنگام فروش رنگ کوره ای مایع بیان می­کنیم این است که حتما باید سیستم تهویه­ای قوی داشته باشید تا سلامت محیط کاری حفظ شود.

  • مقاومت بسیار زیاد:

فروش رنگ کوره ای مایع دو مزیت بسیار مهم دارد که یکی از آنها مقاومت در برابر مواد شیمیایی و شرایط آب و هوایی است و دیگری مقاومت بسیار بهتر در برابر آسیب دیدن یا ضربه خوردن، به نحوی که ضربه زدن با جسم نوک تیز به سطحی که با رنگ کوره ای مایع رنگ آمیزی شده باشد برخلاف نوع پودری، نواحی اطراف نیز از بین نمی­روند و فقط سطح ناحیه­ی ضربه خورده از بین خواهد رفت و بسته به کیفیت رنگ و کار انجام شده حتی ممکن است به لایه­های زیری آن نیز آسیب وارد نشود.

  • نوع جایگزین در شرایط خاص:

فروش رنگ کوره ای مایع در شرایط خاص مانند در اختیار نداشتن کوره یا بزرگ­تر بودن سایز قطعه یا سطح نسبت به کوره نیز امکان پذیر است. در این مواقع رنگ دو بخشی اپوکسی هواخشک را به عنوان رنگ کوره ای مایع پیشنهاد می­کنیم که همانند آن با پیستوله و کمپرسور بر روی سطوح پاشیده می­شود. اما مزیت عمده­ای که فروش رنگ کوره ای مایع از نوع هوا خشک دارد از اسم آن مشخص است، نیاز به کوره برای خشک کردن رنگ ندارید و در تماس با هوا خودبخود خشک می­شود.

اما هنگام فروش رنگ کوره ای مایع از نوع هوا خشک از ما سؤال می­پرسند که چرا بر روی آن نوشته شده دو جزئی؟ به دلیل اینکه از دو بخش Hardener و Resin تشکیل شده که باید طبق نسبت درج شده بر روی گالن ترکیب شوند و پس از رقیق شدن پیستوله گردند یا با کمپرسور پاشیده شوند. هر چقدر Hardener سهم بیشتری داشته باشد رنگ زودتر خشک می­شود.

مزایا و معایب فروش رنگ کوره ای مایع در صنایع مختلف
فروش رنگ کوره ای مایع به علت استفاده­ زیاد در صنایع خودروسازی به رنگ خودرویی نیز مشهور است

نکاتی مهم در خصوص فروش رنگ کوره ای مایع

اکنون که با مزایا و معایب رنگ کوره ای مایع آشنا شدید لازم است چند نکته را قبل از فروش رنگ کوره ای مایع در نظر داشته باشید. این نکات هم نشان از حسن انجام کار و اطمینان ما از فروش محصولاتی کاملا با کیفیت است.

  1. قبل از رنگ آمیزی با رنگ کوره ای مایع سطح را کاملا صاف کنید تا رنگ به صورت کامل و بدون عیب بر روی سطح قرار بگیرد.
  2. هنگام فروش رنگ کوره ای مایع به خریداران تأکید می­کنیم تا فقط از پارچه­ی مرطوب برای تمیز کاری سطوح استفاده کنند چون اساسا ضد غبار و لک و چربی هستند.
  3. حتما طبق دما و مدت زمان تعیین شده بر روی گالن­های حاوی رنگ کوره ای مایع اقدام به خشک کردن آنها کنید. هنگام فروش رنگ کوره ای مایع توجه خریداران را به دستورالعمل­های مندرج بر روی گالن­ها جلب می­کنیم و آنها را متوجه این تفاوت خواهیم کرد که دما و زمان تعیین شده برای رنگ­های روشن به ترتیب کمتر و بیشتر از رنگ­های تیره است.
  4. حتما نسبت تعیین شده برای Hardener و رزین را استفاده کنید تا نتیجه­ی مطلوب را بدست بیاورید.

رعایت نکات گفته شده سبب خواهند شد که در کنار کیفیت بالای رنگ کوره ای مایع، کیفیت نهایی کار بسیار بالا بوده و از خرید خود رضایت داشته باشید. توجه داشته باشید که هر شرکت فروشنده دستورالعمل­های خاص خود را دارد لذا هنگام فروش رنگ کوره ای مایع گوشزد کردن این موارد را به خریداران وظیفه­ی خود می­دانیم.

رنگ­های کوره ای تولید شده توسط ما در دو نوع پودری و مایع توسط مجهزترین امکانات و مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید می­شوند و همین امر سبب افزایش کیفیت آنها نیز می­گردد. همچنین با توجه به بازارهای هدف، فروش رنگ کوره ای مایع به صورت عمده هدف اصلی ما بوده و تمامی تحویل­های سفارشات در اسرع وقت انجام می­گردند.

همچنین فروش رنگ کوره ای مایع به صورت اینترنتی نیز فراهم است و نیاز به مراجعه­ی حضوری ندارید لذا از طریق وب­سایت در اسرع وقت می­توانید سفارش خود را ثبت کنید. کیفیت و رضایت بالای مشتریان همراه با قیمتی بسیار مناسب همواره هدف اصلی ما بوده است و این از اعتبار و نام و نشان ما پیداست.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

نکاتی مهم در خصوص فروش رنگ کوره ای مایع
فروش رنگ کوره ای مایع در بهترین کیفیت و با قیمتی بسیار عالی به صورت عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما