فروش و قیمت رنگ کاهگل ضد آب (+جزییات کامل محصول)

فروش رنگ کاهگل بیشتر با چه اهدافی صورت می پذیرد؟ آیا رنگ ارزان قیمت خبر از کالای بی کیفیت می دهد؟ چرا رنگ کاهگل جزو محصولات پر فروش و بازار پسند تلقی شده است؟
رنگ ها مستقیما با روحیه افراد در ارتباط یوده و در اجرا غالبا کارشناسی شده، اماکن عمومی به کار بسته می شوند، یکی از رنگ های پر کاربر و ایده آل کاهگل است که فروش خوبی را پشت سر می گذارد.

فروش رنگ کاهگل ضد آب

می  دانید که تکنولوژی حتی در ساخت رنگ ها نیز به تاخت و تاز پرداخته و این اهمیت دارد که ضمن ارائه کالای مرغوب، ارزانی در کنار آن قابل مشاهده باشد.
یکی از رنگ های ارزان قیمت که معماری ایرانی از آن بسیار استقبال دارد رنگ کاهگل است که عموم مردم بر این باور هستند  که آن در مناطق کویری بیشتر خود نمایی می کند.
کاربرد رنگ ارزان قیمت کاهگل:

  • در ساختمان و مکان های توریستی
  • محوطه باغ  و موزه
  • دکوراسیون داخل خانه ها
  • مرمت بنا های باستان

این رنگ با قیمت ارزان در حالی که مدرن است به سهولت پیاده سازی می شود با در بر گرفتن خصوصیاتی ارزشمند شهرت یافته لذا فروش رنگ کاهگل اهمیت بسزایی یافته است.

فروش رنگ کاهگل

خصوصیات رنگ کاهگل

باید اذعان داشت خصوصیات می تواند برای هر وسیله مختلف شامل گزینه های مختلف شود از این یکی از مواردی که فروش رنگ کاهگل را تحت تاثیر قرار می دهد خواص نهفته آن می باشد.

از خصوصیات رنگ کاهگلی بیشتر بدانیم:

  • رنگ پلیمری بر پایه رزن های سیلیکونی می باشد.
  • نه تنها عایق آب است در برابر اشعه های خورشیدی نیز استقامت دارد.
  • می توان بعد از مدت ها به شست و شویش پرداخت.
  • در ضخامت های مد نظر قابلیت اجرا دارد.
  • بر هر سطحی مانند فلز و چوب و … پیاده سازی می شود.

فروش رنگ کاهگل

قیمت رنگ کاهگل مصنوعی

همیشه ارزان بودن دلیلی برای کیفیت پایین یک محصول تولید شده به حساب نمی آید و بسیار هستند تولید گرانی که رضایت مشتری را برای فروش هر چه بهتر در نظر می گیرند.
آنچه موجب می شود رنگ کاهگلی ارزان و به صرفه به نظر برسد و عرضه بالایی را تجربه کند:

  • جایگزین بی نظیر برای کاهگل سنتی می باشد.
  • برای سقف و هر سزوحی قابل اجرا هست.
  • مزین بسیاری از فضا های سنتی با هزینه اندک می باشد.
  • سرعت و سهولت کار با آن یک کالای استثناییی را را معرفی می کند.

عرضه این رنگ نه تنها در شهر های قدمت دار ایران مثل یزد و اصفهان رواج دارد بلکه به دلیل کارایی بالا تنوع برند و استاندارد های موجود در کنار ارزانی به سراسر کشور راه یافته است.

رنگ کاهگل

نحوه فروش رنگ کاهگل باکیفیت

رنگ کاهگلی مرغوب است زیرا حداقل تا ده سال بدون هیچ عیب و ایرادی می تواند کارا بوده و جذاب به نظر برسد این در حالی است که هزینه پیاده سازی پایین است و حتی بدون استاد کار نیز می توان به اجرا پرداخت.

 

فروش رنگ کاهگل در برگیرنده راه های مختلف است که به برخی اشاره می شود:

  • معرفی هر چه بهتر محصول تولید شده
  • استفاده از بستر های نو مانند دنیای مجازی
  • گنجاندن کیفیت ایده آل در محصول
  • معرفی نمایندگی های مجاز
  • پیشنهاد نرخ پایین در کنار کیفیت عالی

رنگ کاهکل ضمن اینکه از نوع سنتی زیباتر است به دلیل وجود مواد پلیمری بسیار تمیز  و بدون آلودگی می باشد تا جایی که پس از کاربردش منظره چشم نواز ایجاد می کند.
استفاده از این رنگ زیبا به دو دلیل در حال گسترش است:

  • به راحتی فضای سنتی بکری محیا می شود.
  • بدون هیچ گونه کثیفی و یا بوی بد می باشد.

بدون شک هر آنچه در این مبحث مورد اشاره بود از دلایل فروش یک کالای بدون نقص می باشد که خصوصیاتی منحصر به فردی را دارا می باشد.

فروش رنگ کاهگل

 

رنگ طرح کاهگل و ویژگیهای آن

رنگ طرح کاهگل که محصولی ضد آب است، ویژگی‌ های منحصر به فردی دارد که برای استفاده در محیط‌ های خارجی یا محیط‌ هایی که تماس با آب یا رطوبت دارد، بسیار ایده‌ آل می‌ باشد:

1. مقاومت در برابر آب و رطوبت:
این نوع رنگ دارای ویژگی ضدآب است که اجازه نمی‌دهد آب یا رطوبت وارد ساختار طرح شده و به سطح نفوذ کند. محصول کاهرنگ فرداد 10 سال ضمانت دارد.

2. ماندگاری بالا:
رنگ طرح کاهگل با ویژگی ضدآب، دارای ماندگاری بالا است و در برابر شرایط نامساعد آب و هوا نیز پایداری دارد.

3. محافظت از سطح:
این نوع رنگ با ایجاد لایه محافظ بر روی سطوح، از لکه‌ها و خرابی‌های ناشی از آب و مواد مختلف محافظت می‌کند.

4. استفاده چندمنظوره:
با توجه به مقاومت در برابر آب، می‌توان این رنگ را در فضاهای خارجی از جمله نمای ساختمان‌ها، بالکن‌ها و حتی فضاهای سبز مورد استفاده قرار داد.

5. مناسب برای تمام سطوح:
این نوع رنگ با توانایی اجرا بر روی انواع سطوح از جمله بتن، چوب، فلزات و کاشی‌ها، این امکان را فراهم می‌کند که بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

6. رنگ‌های متنوع و جذاب:
این رنگ با وجود ویژگی‌های ضدآب، در زمینه‌ی رنگ‌ها همچنان متنوع بوده و می‌تواند به‌طور جذاب و زیبا در طراحی‌ مکانهای گردشگری، بومگردی ، خانه های سنتی و باغات استفاده شود.

 

ترکیب رنگ کاهگلی

رنگ کاهگلی از ترکیب نوع خاصی از رنگهای اکریلیک ساختمانی با رزین باکیفیت به دست می آید که در فرایند تولید ، مواد اضافی ضد آب کننده نیز به آن اضافه می شود. کاه مورد نیاز برای اجرا نیز به صورت جداگانه برای مشتری عزیز ارسال می شود.

رنگ کاهگلی ضد آب

قیمت رنگ کاهگلی

قیمت رنگ کاهگلی تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی هست و استفاده از رزین های مرغوب یکی از موارد بسیار تعیین کننده در قیمت این محصول است. در زیر تصویری میبینید که محصولات مختلف مرتبط با کاهگل نانو آمده است. در قسمت رنگ کاهگل می توانید قیمت محصول (آپدیت شده در تاریخ 25 مرداد 1402) را مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت رنگ کاهگل به صورت به روز به صفحه اشاره شده مراجعه فرمایید.

لیست قیمت کاهگل نانو

 

اجرای رنگ کاهگل ضد آب

اجرای رنگ کاهگل بسیار ساده است و فقط کافی است محصول را با آب میکس کنید و سپس با غلتک اجرا را انجام دهید. برای هر قوطی 10 کیلویی نیاز است که 3 لیتر آب اضافه شود. در ویدیوی زیر کلیپی از نحوه ی اجرای رنگ کاهگلی خواهید دید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما