فروش رزین چوب عمده و خرده

رزین چوب یکی از انواع رزین های موجود در بازار

رزین چوب یکی از رزین های موجود در بازار است که در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گیرد. رزین ها به صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند و نوع طبیعی آن همان صمغ درختان است که به دلیل مقدار کم و ناخالصی هایی  که دارند در صنعت مورد استفاده قرار نمی گیرند. رزین ها به صورت تک جزئی و یا دو جزئی وجود دارند و اگر تک جزئی باشند با قرار گرفتن در معرض هوا خشک می شوند ولی انواع چند جزئی مانند رزین چوب باید  تحت تاثیر ماده دیگری به نام سخت کننده یا هارد‌‌‌‌نر قرار بگیرد. رزین چوب از جمله رزین های هنری در نظر گرفته می شود زیرا با استفاده از آن می توان، وسایل بسیار زیبایی را با کمک چوب خلق نمود. رزین چوب حالت  شفافی برای صنایع دستی ایجاد می کند و به همین دلیل مورد توجه هنرمندان است. این محصول علاوه بر  ساخته های هنری در صنایع چوب به صورت صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی پلی آمین

خرید رزین چوب
خرید رزین چوب

رزین چوب پلی استری در صنایع چوب

رزین چوب به عنوان یک پلیمر است که دارای اتصالات  استری در خود می باشد. این ترکیب زمانی در  واکنش های شیمیایی ایجاد می گردد که یک الکل چند عاملی با اسیدی چند عاملی ترکیب گردد. این دو ماده در شرایط مناسبی از دما و کاتالیزگر تولید رزین اپوکسی می کنند. انواع رزین ها در صنایع مختلف کاربرد های بسیار زیادی  دارد. رزین چوب برای صنایع کابینت سازی و یا  لوازم چوبی دیگر کاربردی است و لایه ای شفاف و مقاوم را بر روی وسایل ایجاد می کند. شفاف و براق بودن این  ماده موجب می شود که علاوه بر خواص دیگر موجب زیباتر شدن تجهیزات چوبی نیز شود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ارزان باکیفیت مناسب

فروش رزین چوب
فروش رزین چوب

 ویژگی های رزین چوب

زمانی که از این نوع رزین در صنایع چوب و یا وسایل تزئینی استفاده می شود، لایه ای پلاستیک بر روی کار کشیده می شود که آن را به چوب مرغوب تبدیل می کند. محصول نهایی که بعد از استفاده از رزین چوب حاصل می شود به کیفیت رزین نیز بستگی دارد. زمانی که بهترین نوع مواد در رزین استفاده شود، نتیجه کار چوب نیز بسیار زیبا و مرغوب خواهد شد. از مهمترین ویژگی های رزین چوب می توان به مقاومت بسیار عالی آن در برابر مواد شیمیایی مانند حلال ها اشاره نمود. رزین ها در برابر شرایط آب و هوای مختلف مقاومت خوبی دارند و نسبت به مواد مشابه دارای قیمت پایین تری می باشد.

 

این پلی استر می تواند تا دمای 80 درجه سانتی گراد را تحمل کند. از رزین های رقیق و غلیظ برای قسمت های مختلف کار استفاده می شود به صورتی که زمانی که می خواهیم رزین روی کار حالت لرزش داشته باشد از نوع رقیق استفاده می شود و اگر بخواهیم با سرعت بیشتری  غلیظ شود و گوشه کار به صورت  محدب قرار بگیرد از نوع غلیظ استفاده می کنیم.

خرید عمده و خرده رزین چوب

خرید عمده این محصول برای صنایع بزرگی مانند کابینت سازی یا تولید لوازم چوبی بسیار ضروری  است. زیرا مقدار زیادی از این محصول مورد استفاده قرار می گیرد و خرید جزئی مقرون به صرفه نیست. با خرید عمده رزین از  کارخانه های تولید کننده می توان در زمان اندکی محصول را با قیمت پایین تر از بازار خرید نمایید. اگر از این محصول در کار های تزئینی استفاده نمایید به مقدار بسیار کمی نیاز خواهید داشت که خرید جزئی برای این کار کافی خواهد بود. برای خرید عمده و جزئی می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایید که هر دو نوع فروش را دارند و به دلیل حذف واسطه و  فروش از تولید به مصرف قیمت ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

فروشگاههای صنایع رنگ  از جمله مکان هایی است که این محصول به فروش می رسد. در زمان انتخاب این محصول باید دقت داشته باشید که چه نسبتی از رزین و هاردتر را باهم مخلوط نمایید و استاندارد های آن را از شرکت تولید کننده بخواهید. توجه داشته باشید که  فرمول ترکیبی این ماده برای هر تولید کننده  متفاوت است. در صورت عدم تناسب در مخلوط کردن رزین چوب دو جزئی  ماده حاصل  کیفیت مناسب را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید : تفاوت رزین اپوکسی غلیظ و رقیق در چیست ؟

قیمت رزین چوب
قیمت رزین چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما