فروش رزین اپوکسی کف با قیمت رقابتی

فروش رزین اپوکسی کف به منظور جایگزینی با سایر کفپوش­ها

در کاربردهای خانگی و صنعتی امروزی استفاده از کفپوش­ های سنتی مثل سرامیک، گرانیت و سنگ­های زینتی و قیمتی رواج سابق خود را دارد اما با فروش رزین اپوکسی کف این گرایش کم کم در حال کم رنگ شدن است بخصوص در متراژهای بالای منازل مسکونی و صنایع مختلف که هزینه­ ی کلی بسته به انتخاب نوع و ویژگی­ها حتی اگر بالاتر هم باشد اما قطعا مزایایی را به شما می­دهد که با هیچ کفپوش دیگری امکان داشتن آنها نیست.

در حال حاضر هم می­توان به فروش رزین اپوکسی کف به صورت ساده اشاره داشته باشیم و هم می­توانیم نمونه­ هایی از فروش رزین اپوکسی کف شفاف با طراحی­ های سه بُعدی را مثال بزنیم که بیشتر در مکان­هایی استفاده می­شود که به دنبال طراحی ویژه و مشتری پسند برای افزایش فروش خود هستند با این حال هدف نهایی هر نوع کاربردی از این نوع رزین­ها، دوام و ماندگاری و تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ است که در دراز مدت با هزینه­های تعمیر بسیار کم هزینه­ ی اولیه را کاملا جبران خواهد کرد.

توجه داشته باشید که فروش رزین اپوکسی کف از مراکز معتبر که رزینی با کیفیت و با درجه خلوص 100% بدون وجود حتی یک درصد ناخالصی حلال آلی زایلن به همان اندازه مهم است که نصابی حرفه­ای عمل پوشش دهی کف را برای شما انجام دهد پس به سراغ آن دسته از مراکز فروش رزین اپوکسی کف بروید که هم جنسی مرغوب تحویل مشتریان می­­دهد و هم اینکه دارای کادر نصاب حرفه­ای نیز هست که معمولا نمایندگی­های مجاز انتخاب بهتر و قابل اطمینان ­تری هستند.

درباره فروش رزین اپوکسی پلی آمین در مقالات دیگر سایت بخوانید.

فروش رزین اپوکسی کف در بازار داخلی و خارجی رو به افزایش است که به دلیل کیفیت و دوام بالا و تنوع بی نظیر و بسیار زیبای آن است به نحوی که کمتر کسب و کار و اشتغال کلانی از شیوه­ های سنتی پوشش کف استفاده می­کند که در ادامه هم به انواع کاربرد آن گسترده­ی آن می­پردازیم و هم شیوه­های تشخیص جنس مرغوب از نامرغوب را به رایگان خدمت شما آموزش می­دهیم. در این مقاله قصد داریم شما را به طور کامل با این نوع رزین و دلیل تمایل بالای افراد به فروش رزین اپوکسی کف آشنا کنیم. ما را همراهی کنید.

فروش رزین اپوکسی کف به منظور جایگزینی با سایر کفپوش­ها
فروش رزین اپوکسی کف با فرمولاسیون خاص همان سطوح

کاربردهای مورد استفاده از فروش رزین اپوکسی کف

سطوحی که بتوان بر روی آنها از رزین اپوکسی کف استفاده کرد بسیار متنوع هستند که در هر کدام بسته به هدف و کاربری، نوع خاصی از این نوع رزین را نیاز دارند و همچنین توجه داشته باشید که فروش رزین اپوکسی کف برای هر نوع سطحی است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

همچنین در نظر داشته باشید که برخی سطوح مثل سطوح بتنی چسبندگی محکم­تری با رزین برقرار می­کنند و در سطوح دیگر مثل گچی یا آجری، مقدار کمی زیر سازی و ترکیب با اجزای دیگر نیاز است تا همان استحکام و محکمی حاصل شود که هنگام فروش رزین اپوکسی کف از شما سؤال خواهد شد.

 

فروش رزین اپوکسی کف در ترکیب با هاردنر یا سخت کننده است که اگر نباشد اتصال عرضی به ساختارهای آن ایجاد نشده و رزین کاملا خشک و محکم نمی­شود به همین دلیل به آن رزین دو جزئی می­گویند. همچنین هنگام فروش رزین اپوکسی کف اکثر فروشندگان و نمایندگی­ها نحوه و درصد ترکیب این دو جزء را به شما یادآور می­شوند ولی چنانچه به هر دلیل این اطلاعات در اختیار شما قرار نگرفت حتما آن را جویا شوید. اکنون که این نکات بسیار مهم را متوجه شدید به بحث فروش رزین اپوکسی کف با هدف کاربردهای مختلف می­پردازیم تا این کاربردها به طور کامل مشخص شوند:

. فروش رزین اپوکسی کف مختص محیط­های بیمارستانی:

فروش رزین اپوکسی کف که مخصوص کفپوش­های بیمارستانی باشد باید دارای ویژگی­هایی نظیر: مقاومت در برابر لیز خوردن و سرخوردگی، ضد باکتریایی، تمیزی راحت و دوام بسیار بالا باشد به همین منظور به این نوع رزین، رزین بیمارستانی یا کلینیکی هم می­گویند.

 

  • فروش رزین اپوکسی کف مختص سالن­های آرایشی – بهداشتی:

این نوع رزین بیشتر از جنس شفاف و با طرح­های سه بُعدی به فروش می­رسد تا هم از نظر طرح و رنگ مشتری پسند باشد و هم اینکه دوام بسیار بالایی داشته باشد و از طرفی چون محیطی بهداشتی نیز هست باید تمیز کردن آن بسیار راحت بوده و جاذب گرد و خاک و عفونت هم نباشد.

  • فروش رزین اپوکسی کف مختص سالن­های ورزشی:

سالن­های ورزشی نیاز به کفپوش­هایی دارند که در برابر فشار و ضربات وارد شده مقاومت خیلی خوبی از خود نشان دهند و هم اینکه خط کشی و پاکسازی آنها در اسرع وقت صورت گیرد به همین دلیل از این نوع رزین اپوکسی کف استفاده می­کنند در صورتی که سایر کفپوش­ها به راحتی در برابر ضربه دچار ترک خوردگی می­شوند و خیلی سریع کثیفی را به خود جذب می­کنند.

کاربردهای مورد استفاده از فروش رزین اپوکسی کف
فروش رزین اپوکسی کف با طرح و رنگی عالی
  • فروش رزین اپوکسی کف برای راه پله ­ها:

راه پله­ها یکی از مهم­ترین بخش­های هر مکان اداری، تجاری و مسکونی هستند که در طی روز فشارهای زیادی به آنها اعمال می­شود و بیشتر از هر جای دیگری در معرض آلودگی هستند. همچنین دوام راه پله علاوه بر مواد سازنده­ی آن به کفپوشی که بر روی آن قرار می­گیرد هم وابسته است و به همین دلیل از این نوع رزین اپوکسی استفاده­ی زیادی می­شود.

  • فروش رزین اپوکسی کف برای مهدکودک­ها:

مهدکودک یعنی جایی که از طرح و رنگ آمیزی کف تا سقف گرفته تا تمام وسایل و افرادی که در آنجا کار می­کنند باید موجبات آسایش و راحتی کودکان را فراهم کند که به شکل سنتی از رنگ­های دیواری در طرح و نقش­های متفاوت استفاده می­شود اما این طرح­ها پس از مدتی در اثر خط و خش از بین رفته و نیاز به تعمیر مجدد پیدا می­کنند اما رزین اپوکسی چنین نیست و ضد سایش و خراشیدگی است و کاملا مقاوم است.

  • فروش رزین اپوکسی کف مختص صنایع الکتریکی:

در صنایع الکتریکی حفاظت از جان پرسنل به دلیل رخداد اتصال کوتاه و برق گرفتگی بسیار مهم است و از طرف دیگر نیز تمیزی محل کار در بهداشت و سلامت افراد نقش بسزایی دارد به همین دلیل تمایل به سمت خرید این نوع رزین­ها افزایش یافته است.

  • فروش رزین اپوکسی کف برای رستوران­ها و هتل­ها:

رستوران و هتل­ها در تمامی بخش­های خود باید مشتری جذب کن باشند و با نگاه کردن به آن احساس بسیار خوبی به ما دست بدهد چرا که اولین نشانه بیشترین تأثیر را در ذهن بیننده ایجاد می­کند و در کنار آن پایداری و مقاومت نیز اهمیت بالایی دارد لذا رزین اپوکسی کف برای این مکان­ها به گزینه­ای بی بدیل تبدیل شده است.

  • فروش رزین اپوکسی کف با کاربرد در پارکینگ­ها:

یکی از مکان­های رایج مورد استفاده برای رزین­های اپوکسی پارکینگ­هاست که در آن به علت قرارگیری ماشین­های مختلف و تحمل فشار بالا بیش از هر سطح دیگری در معرض آسیب دیدن و از بین رفتن هستند، اما با رزین اپوکسی لازم نیست نگران باشید چرا که نه تنها بر روی هر سطحی می­توان از آن استفاده کرد بلکه طول عمر این نوع کفپوش­ها نیز بسیار بالاست و تا سالیان طولانی نیاز به تعمیر و بازسازی پیدا نمی­کند.

کاربردهای مورد استفاده از فروش رزین اپوکسی کف
فروش رزین اپوکسی کف قابل کاربرد در جنس سطوح مختلف

تشخیص میزان اعتبار مرکز فروش رزین اپوکسی کف

چنانچه برای خرید این نوع از رزین­های اپوکسی اقدام کنید و فروشنده یا مرکز فروش را نشناسید، شناخت یک مرکز فروش رزین اپوکسی کف که اعتبار بالایی داشته باشد و بتوان از آن محصولات مرغوبی را با قیمت مناسب خریداری نمود کار راحتی نیست و باید قبل از هر چیز بتوانید مرغوبیت کالاهای فروشی را تشخیص دهید که برای این کار باید فاکتورهای مؤثر را بشناسید. در این قسمت با معرفی کردن فاکتورهای مختلف که در کیفیت فروش رزین اپوکسی کف تأثیر زیادی دارند به شما کمک زیادی می­کنیم.

  1. حتما بوی رزین اپوکسی را چک کنید باید کاملا بدون بو باشد، نمونه­های نامرغوب و بی کیفیت بخاطر داشتن حلال زایلن بوی تند و زننده­ای دارند.
  2. بسته بندی رزین باید کاملا محکم و بسته باشند چرا که ورود جریان هوا سبب افت کیفیت آنها می­شود.
  3. بسته بندی نباید شفاف باشد چرا که در طی زمان بخاطر اشعه­ی خورشید کیفیت آن از بین می­رود.
  4. تمامی محصولات در مراکز فروش رزین اپوکسی کف باید دارای لیبل، شرکت سازنده، میزان ترکیب هاردنر و رزین و غیره باشند.

در کنار نکات گفته شده نکات زیر را نیز هنگام خرید و استفاده از این نوع رزین­ ها در ذهن داشته باشید:

  • حتما هر رزینی را متناسب با سطح خود بکار ببرید به عنوان مثال برای سطوح چوبی از رزین اپوکسی چوب استفاده کنید
  • هنگام مصرف طبق درصد ترکیب یا اختلاط نوشته شده برای رزین و هاردنر بر روی بسته بندی­ها عمل کنید و از اقدام خودسرانه کاملا پرهیز کنید ضمنا توجه داشته باشید که این درصدها از شرکتی به شرکت دیگر می­تواند متفاوت باشد
  • رزین اپوکسی مختص کف قابل استفاده برای سطوح یا کاربردهای دیگر نیست چرا که فرمولاسیون آن فقط برای کف طراحی و مهندسی شده است.

فروش رزین اپوکسی کف نسبت به سایر کفپوش­ها درصد بالاتری را به خود اختصاص داده که بخاطر مقاومت بالای آن نسبت به کلیه­ی عوامل و مواد شیمیایی، عوامل محیطی، پایداری بالا و تعمیر راحت و بدون دردسر می­باشد که با وجود قیمت تمام شده­ی اولیه­ی بیشتر ارزش خرید بالایی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

تشخیص میزان اعتبار مرکز فروش رزین اپوکسی کف
فروش رزین اپوکسی کف مناسب برای سالن­های ورزشی
4

  1. آیا امکان خرید مواد لازم برای انجام کار توسط خودم در شهرستان به میزان چند متر جهت کسب تجربه و به عنوان نمونه کار تبلیغی وجود دارد نیازمندراهنمایی و توضیحات شما هستم با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما