فروش رزین اپوکسی پلی آمین به قیمت عمده

فروش رزین اپوکسی پلی آمین در سراسر کشور

فروش رزین اپوکسی پلی آمین از مقوله هایی هست که بسیار پرطرفدار است و در این مقاله سعی میکنیم کمی از آن صحبت کنیم. بهتر است که بدانیم رزین اپوکسی پلی آمین چیست و در په مواردی مورد استفاده قرار می گیرد از آن جایی که هر چقدر کاربرد این رزین اپوکسی پلی آمین بیشتر باشد، فروش رزین اپوکسی پلی آمین نیز به طبع بیشتر است. رزین اپوکسی پلی آمین نیز همانند رزین اپوکسی معمولی است ولی دارای قدرت چسبندگی به مراتب بالاتری بوده است. این چسبندگی تا حدی زیاد است که می تواند حتی به سطوح فلزی نیز بچسبد. و قدرت اتصال به سطوح بتنی را نیز دارد. این نوع از رزین ها دارای سه لایه هستند که هر کدام خاصیت ویژه ی خود را دارند. لایه ی اول می تواند به عنوان پوشش عمل نماید و سبب چسبندگی هر چه بیشتر آن شود. لایه ی دوم بر عکس لایه ی اول که نقش چسبندگی دارد دارای نقش عایق می باشد و به صورت غیر قابل نفوذ می باشد. کار اصلی لایه ی دوم پوشاندن منافذ است. این لایه می تواند به عنوان پایه برای روکش ها باشد. لایه ی سوم که آخرین لایه می باشد دارای ویژگی های بسیار خاص و عالی است، که این ویژگی ها نظیر مقاومت در برابر برخی عوامل تخریب کننده مانند سایش، فرسایش و مکانیکی است. و یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آن زیبایی بخشیدن به سطح است که با ایجاد یک سطح یکنواخت و صاف زیبایی خاصی را به وجود می آورند. لایه ی سوم دارای انواع مختلفی است که می تواند برخی از آپشن های خاص را داشته باشد. از این آپشن ها می توان به ضد آسیب در برابر اسید، ضد آسیب در برابر حرارت، ضد آسیب در برابر سایش، ضد آسیب در برابر آنتی استاتیک و غیره اشاره نمود. به همین جهت آن دسته از رزین ها که این خصوصیات را دارند دارای کاربرد های بسیار هستند و فروش رزین اپوکسی پلی آمین با این خصوصیات بیشتر است. به جز پلی آمین از ترکیبات دیگری چون گروت اپوکسی و ماستیک اپوکسی نیز جهت ترمیم و افزایش مقاومت به کار برده می شود. می توان تمام منافذ سطح رزین ها را با این مواد پوشاند.

فروش رزین اپوکسی پلی آمین در سراسر کشور
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

موارد استفاده و فروش رزین اپوکسی پلی آمین

از رزین اپوکسی های پلی آمین در ساخت و تولید انواعی از کفپوش استفاده  می کنند این کفپوش ها توانایی چسبیدن به سطوح بتنی را دارند از این رو از مهم ترین منبع فروش رزین اپوکسی پلی آمین، برای کارخانجات است که اکثرا دارای کف بتنی برای سالن های خود است. این کارخانه ها می توانند کارخانه تولید خودرو، کارخانه داروسازی، کارخانه تولید مواد غذایی، کارخانه های شیمیایی و صنعتی و هم چنین به آزمایشگاه ها اشاره نمود.

از این رزین ها می توان در سطح حوضچه ها، استخر ها و جکوزی ها نیز استفاده نمود. استفاده از رزین اپوکسی پلی آمین در استخر ها باعث افزایش مصرف و فروش رزین اپوکسی پلی آمین گردید.

 

از رزین اپوکسی پلی آمین می شود در درز گیری مخزن های آب نیز استفاده نمود.

نکته تکمیلی: برای اطلاعات بیشتر در مورد رزین اپوکسی ارزان به سایر مقالات سایت مراجعه بفرمایید.

موارد استفاده و فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

مزیت ها و فروش رزین اپوکسی پلی آمین

همان طور که می دانید هر چه قدر مزایای رزین اپوکسی پلی آمین بیشتر باشد. فروش رزین اپوکسی پلی آمین نیز به طبع بیشتر خواهد شد. به همین جهت ما در ادامه ی این مقاله شما را با مزیت های این نوع از رزین ها آشنا می سازیم. این مزیت ها به شرح زیر می باشد:

ضربه گیر بودن: در برابر تمام فشار های حاصل از ضربه، فشار وزن، سایش که همگی فشار های مکانیکی می باشند مقاوم است.

 

ضد گرد و غبار بودن: یکی دیگر از عوامل افزایش فروش رزین اپوکسی پلی آمین ها ضد غبار بودن آن ها است به این صورت که غبار را جذب نمی کنند و دیر به دیر کثیف می شوند این خاصیت باعث افزایش فروش رزین اپوکسی پلی آمین برای ساخت وسایل منزل می شود.

مقاومت در برابر عامل های شیمیایی: بسیاری از ماده ها در برابر مواد شیمیایی مقاوم نیستند به همین خاطر فروش رزین اپوکسی پلی آمین بالا است چرا که جزو محدود موادی است که در برابر این عامل های شیمیایی از خود مقاومت نشان می دهد. این مواد شیمیایی نظیر باز ها، اسید ها، حلال های نفتی و غیره می باشد.

مقاومت در برابر عوامل تخریب کننده ی طبیعی چون فرسایش

قابلیت شست و شو با هر شوینده ای حتی شوینده های قوی را دارد.

مزیت ها و فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

نکات مهم در خرید و فروش رزین اپوکسی پلی آمین

رعایت یک سری نکات در خرید و فروش رزین اپوکسی پلی آمین الزامی باشد. چرا که این رزین ها دارای قیمت بالایی هستند و نمی توان از خرید آن ها سرسری گذشت به همین جهت ما به شما یک سری نکته ی مهم می آموزیم تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید. از مهم ترین نکات در خرید و فروش رزین اپوکسی پلی آمین، به شرح زیر می باشد:

نسبت رزین اپوکسی آمین با هاردنر: یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خرید و فروش رزین اپوکسی پلی آمین رعایت شود نسبت هاردنر با رزین اپوکسی است. قبلا هم گفته شده است که هاردنر ماده ای است که موجب خشک شدن رزین ها می شود، چرا که رزین ها بدون وجود هاردنر به هیچ عنوان در معرض هوا خشک نمی شوند به همین جهت نسبت آن ها با هم مهم است و باید از آن به عنوان یک خریدار آگاه باشیم برای آگاهی بیشتر می توانیم از فروشنده بپرسیم. ما نمی توانیم هر اندازه که دوست داریم از هاردنر استفاده نمائیم.

محل نگه داری مناسب: به خاطر گران بودن و حساس بودن این محصول و تاثیری که بر فروش رزین اپوکسی پلی آمین وجود دارد. ما باید به عنوان یک فروشنده و یا یک خریدار باید ای قوطی های حاوی هاردنر و رزین اپوکسی را دمایی مناسب قرار دهیم بهترین محیط برای نگهداری رزین اپوکسی پلی آمین، مکانی خشک و به دور از نور آفتاب می باشد.

خرید از فروشگاه معتبر: برخی از فروشندگان برای به دست آوردن سود بیشتری از فروش رزین اپوکسی پلی آمین، به جای پلی آمین از حلال های بی کیفیت دیگر استفاده می کنند لذا باید در حین خرید این رزین ها نهایت دقت را داشته باشیم. چرا که این امر موجب می شود که کیفیت بالایی در تولید اثر داشته باشیم.

توجه به ظرف رزین اپوکسی ها: این ظروف باید از برچسب استاندارد برخوردار باشند و این که ظرفی مناسب داشته باشند تا رزین اپوکسی پلی آمین در معرض هوا قرار نگیرد تولید کنندگان این رزین ها باید توجه داشته باشند که یک ظرف زیبا و استاندارد باعث افزایش فروش رزین اپوکسی پلی آمین می شود و مشتری را به خود جلب می کند.

نکات مهم در خرید و فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

انواع و فروش رزین اپوکسی پلی آمین

با توجه به میزان و نسبت هاردنر با رزین اپوکسی، هر کدام دارای کاربرد هایی بود و انواع مختلفی را تولید می کنند برای مثال شما می توانید رزین اپوکسی پلی آمین مخصوص چوب را در بازار مشاهده نمایید تنها فرق این انواع در مقدار هاردنر آن ها است ولی همین تفاوت کوچک بسیار مهم است و می تواند تاثیر زیادی بر فروش رزین اپوکسی پلی آمین داشته باشد. البته باید بگوئیم که رزین ها انواع متنوعی دارند که رزین اپوکسی نوعی از رزین ها می باشد ولی جالب است بدانید که خود رزین اپوکسی ها دارای انواع مختلفی نیز می باشند برخی از این نوع ها را در زیر شرح داده ایم:

رزین اپوکسی های مقاوم: این رزین اپوکسی ها بیشتر در ساخت کامپوزیت و در ساخت هواپیما ها کاربرد دارند.

رزین اپوکسی شفاف: از جمله این رزین های دارای فروش رزین اپوکسی پلی آمین زیادی می باشند و تنها دلیل آن هم بدون شک شفاف بودن آن ها است. به خاطر این زیبایی کاربرد های بسیاری دارند که خلق آثار هنری می تواند جزء کوچکی از آن باشد. بیشترین فروش رزین اپوکسی پلی آمین شفاف در جهت تولید زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد. دارای حباب کم تر بوده و به سرعت خشک می شود همین امر موجب می شود که فروش رزین اپوکسی پلی آمین شفاف افزایش یابد.

رزین اپوکسی مخصوص چوب: از این رزین اپوکسی ها در تولید دکور ها و وسایل چوبی استفاده می نمایند. این رزین ها در واقع در ساخت ابزار ها و وسایل بزرگ به کار برده می شوند. از این رزین ها برای مقاوم ساختن میز های چوبی، صندلی های چوبی و غیره استفاده می شود. این کاربرد نیز موجب افزایش فروش رزین اپوکسی پلی آمین می شود چرا که اکثر فرآورده های اطراف ما از چوب ساخته شده اند که بی شک از رزین اپوکسی جهت پایداری آن ها به کار برده می شود. میزان رزینی که ما توانیم در فصل سرد استفاده کنیم با میزان رزین استفاده در فصل های گرم متفاوت می باشد که این خود یک مقوله است و در حوصله ی این مقاله نمی گنجد.

انواع و فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

نحوه ی فروش رزین اپوکسی پلی آمین

درست ترین نحوه ی فروش رزین اپوکسی پلی آمین، را فروشگاه رنگ فرداد دارد چرا که این فروشگاه همیشه سعی دارد با دقت و آگاهی، تمام محصولات خود را خریداری نموده و تحویل مشتری دهد. از طرف دیگر هم تمام قیمت های فروش رزین اپوکسی پلی آمین مناسب بوده و با قیمت خرید آن ها زیاد تفاوتی ندارد باید بدانید که شما اگر از فروشگاه رنگ فرداد خرید می کنید مطمئن باشید که یک محصول با کیفیت بالا و قیمت پائین را خریداری نموده اید و با یک بار خرید از این فروشگاه مشتری دائم آن خواهید بود. به خاطر همین امر روز به روز فروش رزین اپوکسی پلی آمین در فروشگاه رنگ فرداد بالا می رود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

نحوه ی فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما