رنگ کاهگل اهواز ضد آب و بدون تغییر رنگ

رنگ کاهگل اهواز پوششی با رنگ ثابت

افرادی که با کاهگل صنعتی آشنایی دارند، می دانند که این ماده دارای دو شکل کاهرنگ و کاهگل مصنوعی است. کاهگل ها جنسی مانند ملات دارند و  خمیری شکل هستند. کاهرنگ  در واقع رنگی است که با قرار گرفتن بر روی دیوار شبیه به کاهگل های سنتی می شود. رنگ کاهگل اهواز نوعی کاهرنگ است. این نوع پوشش ها دارای طرفداران بسیار زیادی است زیرا جنس بسیار مقاومی دارند و می توانند برای مدت طولانی بدون خرابی باقی بمانند.

رنگ کاهگل اهواز در کارخانه های صنایع رنگی تولید می گردد و از بهترین مواد برای این محصول استفاده شده و در عین حال که تنوع رنگی بسیار زیادی دارد دارای رنگ ثابت می باشد یعنی زمانی که از رنگ کاهگل اهواز بر روی دیوار ها استفاده شود در شرایط مختلف آب و هوایی رنگ آن ثابت باقی خواهد ماند. مثلا در برابر نور شدید خورشید این رنگ دچار  خرابی نخواهد شد. این محصول تحت بهترین شرایط و کنترل کیفیت تولید می گردد. استفاده از این ماده برای نمای ساختمان بسیار ساده‌‌‌‌‌‌‌است و بعد از خشک شدن شباهت بسیار زیادی به  کاهگل های سنتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب بوشهر مستقیم از کارخانه

خرید رنگ کاهگل اهواز
خرید رنگ کاهگل اهواز

رنگ کاهگل اهواز ضد آب است

این محصول عایق رطوبت است و در برابر رطوبت مقاومت دارد. زمانی که برروی سطح دیوار قرار می گیرد از ورود ذرات آب  به داخل مصالح دیوار جلوگیری خواهد نمود و با این اتفاق  از خرابی زود هنگام ساختمان محافظت خواهد کرد. این خصوصیت رنگ کاهگل اهواز موجب می شود برای مکان هایی که  نما به سرعت کثیف می شود استفاده شود و به راحتی شسته شود و آلودگی های آن رفع گردد. این ماده در محیط های پر بارش   با رطوبت بالا مانند شهر های شمالی نیز مورد استقبال قرار گرفته است زیرا دیوارها بدون پوشش به سرعت تحت شرایط رطوبت خراب و فرسوده می شوند. این رنگ برای مکان هایی مانند باغ ها به دلیل رنگ و ظاهر جذابی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برای دکور های سنتی نیز مورد توجه بوده است و چون رنگ های مختلفی دارد در مکان های متفاوت برای هماهنگی با وسایل دیگر قابل توجه است.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل ضدآب شیراز

فروش رنگ کاهگل اهواز
فروش رنگ کاهگل اهواز

چرا کاهرنگ های مصنوعی از بهترین مواد برای پوشش خارجی است

کاهرنگ نوعی کاهگل صنعتی محسوب می شود که از مواد شیمیایی و در کارخانه تولید شده است. برای استفاده از مواد قدیمی مانند کاهگل های سنتی باید مراحل آماده سازی پشت سر گذاشته شود و مواد باهم ترکیب و بعد بر روی دیوار قرار گیرد در صورتیکه کاهرنگ یا کاهگل صنعتی در کارخانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از مواد  شیمیایی تولید می گردد و در نهایت محصولی بسیار ماندگار و با کیفیت در ساختمان خواهد بود.

رنگ کاهگل اهواز دارای دوام بسیار زیادی است و به راحتی پوسته و یا خراب نمی شود و از سطح دیوار نیز بلند نمی شود. این ماده بیشتر برای ویژگی های رنگ ثابت و ضد آب بودن شناخته می شود. باید در هنگام استفاده دقت داشته باشید که همین برند را خریداری نمایید. شاید برای هر کدام از این مزیت ها در قدیم از چندین ماده بر روی سطوح استفاده می شد ولی در حال حاضر یک ماده با یک پوشش ساده می تواند چندین عملکرد را با هم داشته باشد. این ماده نوعی رنگ است با مواد ویژه تولید شده و خاصیت عایق نیز دارد. برای خرید این ماده باید به برند تولید کننده آن دقت داشته باشید و از مکانی خرید نمایید که محصولات اصل را به خریداران عرضه می کند. کاهرنگ ها در مکان های مختلفی به عنوان پوشش نهایی بکار می رود. در ساختمان های قدیمی نیز به عنوان پوشش استفاده می شود و از بافت قدیمی به خوبی محافظت می کند و از بیشتر خراب شدن پوشش ساختمان های قدیمی جلوگیری خواهد کرد.

رنگ کاهگل اهواز همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان خوزستان از جمله : لالی ، رامشیر ، ایذه ، آبادان ، سوسنگرد ، دزفول ، شادگان ، مسجد سلیمان ، رامهرمز ، ماهشهر ، شوشتر ، اندیمشک ، شوش ، باغ ملک ، امیدیه ، بهبهان ، هندیجان ، قلعه خواجه ، گتوند ، خرمشهر ، هویزه و … می باشد .

بیشتر بخوانید : رنگ کاهگل بوشهر کاملا ضدآب و قابل شستشو

قیمت رنگ کاهگل اهواز
قیمت رنگ کاهگل اهواز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما