رزین اپوکسی فوق شفاف با شفافیت فوق العاده

رزین اپوکسی فوق شفاف را چگونه استفاده کنیم؟

رزین اپوکسی فوق شفاف یکی از انواع رزین اپوکسی است و از نظر غلظت  با دیگر مواد مشابه  تفاوت دارد. این ماده مایعی است که بدون استفاده از هاردنر خشک نمی شود و در حالت مایع باقی می ماند. از آنجایی که رزین اپوکسی به دلیل خواص بسیار زیاد کاربرد فراوانی دارد و در صنایع مختلفی استفاده می شود. از اصول مهم استفاده از رزین اپوکسی فوق شفاف  نسبت ترکیب کردن دو ماده رزین و هاردنر می باشد. اگر  غلظت رزین  بسیار کم است حباب های ریزی در سطح ایجاد خواهد شد و به راحتی حباب ها از بین می رود. ولی در غلظت های بیشتر رزین حبابها با  کمی حرارت و ترکیب آرام دو ماده با هم از  محیط خارج خواهند شد. رزین اپوکسی فوق شفاف بسیار براق است و می توان برای تولید زیور آلات و وسایل تزئینی از آن استفاده نمود. درصد خلوص این نوع رزین بسیار زیاد است.

آنچه در هنگام استفاده از رزین فوق شفاف مهم است درصد ترکیب دو ماده می باشد به صورتی که اگر نسبت ها  دقیق نباشند نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد. رزین اپوکسی موجب استحکام و ماندگاری بالای موادی است که بر روی آنها قرار می گیرد. ویژگی های  مهمی چون عایق بودن و ضد ضربه بودن آن  عامل استفاده حداکثری از این ماده شیمیایی در صنایع می باشد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی چوب عمده و خرده

خرید رزین اپوکسی فوق شفاف
خرید رزین اپوکسی فوق شفاف

تولید رزین اپوکسی شفاف با کیفیت های متفاوت

فرمول های مختلفی برای تولید رزین اپوکسی وجود دارد که  بر غلظت و شفافیت آن تاثیر خواهد گذاشت رزین اپوکسی با توجه به غلظتی که دارد دارای کاربرد های مختلفی خواهد بود. رزین اپوکسی شفاف نیز دارای دسته بندی می باشد و رزین اپوکسی فوق شفاف معمولا برای کارهای بسیار حساس مانند تولید زیور آلات مورد استفاده است. معمولا محصولات شرکت های مختلف دارای برچسب هایی هستند که درصد رزین و نوع کاربری آن را تعیین می کنند و در زمان خرید می توانید با دقت در اطلاعات آنها به درستی انتخاب نمایید.

رزین اپوکسی فوق شفاف بسیار رقیق است و بعد از مخلوط شدن با هاردنر به سرعت خشک می شود. در زمان انتخاب برند برای خرید باید توجه داشته باشید که همه رزین های شفاف نیز دارای کیفیت یکسانی نخواهد بود و مراحل تولید و مواد اولیه مورد استفاده در مرغوبیت این ماده تاثیر خواهد گذاشت. این نوع رزین اگر چه بسیار شفاف است ولی لایه بسیار سخت و محکمی را روی  وسایل  ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی ایرانی شفاف ارزان

فروش رزین اپوکسی فوق شفاف
فروش رزین اپوکسی فوق شفاف

ویژگی های رزین اپوکسی فوق شفاف

ویژگی های بسیار زیاد این ماده موجب شده که در سال های اخیر از رزین در صنایع مختلف استفاده نمایند. شاید در قدیم به دلیل  نبود اطلاعات کافی در مورد رزین، تولید کنندگان با این حجم از رزین روبرو نبودند. رزین اپوکسی فوق شفاف در برابر سابیدن بسیار مقاوم است و لایه محکم را ایجاد می کند. رزینها در برابر ضربه و فشار مقاومت دارند. رزین اپوکسی که بسیار شفاف است به آرامی از مایع به جامد تبدیل می شود. در برابر رطوبت و حرارت  به عنوان عایق عمل می کند. این محصول در برابر اسید مقاومت دارد.

زمانی  که بر سطحی مانند چوب و یا زیور آلات قرار می گیرد می تواند آن را صیقلی نمود و به هر شکلی که نیاز داشت  تبدیل نمود.

انتخاب و خرید رزین اپوکسی فوق شفاف

بهترین مکان برای خرید محصول مخصوصا زمانی که اطلاعات کاملی از آن ندارید نمایندگی ها و یا مکان های فروش وابسته به تولید کنندگان است. زیرا مسئول فروش در این مکان ها برای تمام سوال های شما پاسخی خواهد داشت. درصورتی که در صنعتی که رزین ماده اولیه پر مصرفی باشد، می توانید خرید عمده را انتخاب نمایید. برای سفارش عمده این محصول به تولید کنندگان و یا مراکز عمده فروشی رزین اپوکسی فوق شفاف مراجعه نمایید تا‌‌‌‌‌‌‌این ماده را با قیمت مناسب تری خرید کنید.

اطلاعات و توضیحات مفصلی در مورد این محصول در فروشگاههای اینترنتی وجود دارد که با مطالعه آن و خصوصیات محصول رزین می توانید بهترین انتخاب را‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌از مراکز اینترنتی معتبر انجام دهید و در زمان کمی رزین را با هر حجمی دریافت نمایید. رزین اپوکسی شفاف  یکی از پر مصرف ترین رزین های موجود در بازار است و به همین دلیل  تولید آن  در کارخانه ها به شدت افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید : بهترین مارک رزین اپوکسی شفاف

قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف
قیمت رزین اپوکسی فوق شفاف

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما