خرید کاهگل ضدآب بوشهر مستقیم از کارخانه

کاهگل ضدآب بوشهر را از کارخانه بخرید

کاهگل ضدآب بوشهر به عنوان ماده‌ای پوششی برای نمای ساختمان شناخته می شود. این ماده در ایران تولید می‌شود و برای اکثر نقاط ایران ارسال شده و به فروش می رسد. کاهگل ضدآب بوشهر ماده‌ای است که هم در نمای داخلی و هم در نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارد.‌‌‌این ماده در برابر آب و هرگونه رطوبتی مقاومت دارد و زمانی که قطره های آب روی این بافت قرار می گیرد لایه کاهگل مانند عایق عمل می کند و مانع ورود رطوبت می شود.

این خصوصیت برای زمانی که نما نیاز به شستشو داشته باشد مورد توجه قرار می گیرد و یا اگر ساختمان در مکانی پر بارش باشد و دیوار در معرض رطوبت مداوم باشد، بسیار کاربردی خواهد بود. کاهگل ضدآب بوشهر ماده ای خمیری است و با کشیده شدن بر روی دیوار سطح را می پوشاند و به دلیل غلیظ بودن اگر در سطح دیوار منافذی وجود داشته باشد به خوبی با این کاهگل پوشانده و هموار می شود. کاهگل ضدآب بوشهر ماده ای با قیمت مناسب است و افزایش قیمت در مورد این ماده زیاد نیست و با توجه به تغییرات قیمت مواد اولیه تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل ضدآب شیراز

خرید کاهگل ضدآب بوشهر
خرید کاهگل ضدآب بوشهر

کاهگل ضدآب بوشهر را با قیمت ارزان از درب کارخانه بخرید

خرید از درب کارخانه برای افرادی مناسب است که در کار ساخت و ساز هستند و برای تکمیل ساختمان ها و پوشش دهی آنها از کاهگل ضدآب بوشهر و سیمان استفاده می کنند. خرید این افراد معمولا در حجم های بسیار بالا و در بسته بندی های متفاوت و بزرگ خواهد بود. به همین دلیل  خرید باید به صورت مستقیم از  کارخانه انجام شود و  قیمت ها نیز برای عمده فروشی در نظر گرفته خواهد شد که بسیار ارزان تر می باشد.

 

برای خرید از تولید کنندگان باید با فردی که در کارخانه به عنوان مدیر فروش در نظر گرفته شده تماس گرفته شود و درخواست سفارش داده شود تا محصول بعد از آماده سازی برای مشتری ارسال گردد. کاهگل ضدآب بوشهر و سیمان سفید در نمایشگاه هایی که انواع کاهگل ها  معرفی و به فروش می رسد در دسترس  خریداران قرار می گیرد و در پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کاهگل دارای ویژگی های قابل توجهی ماند عایق بودن در برابر گرما و دمای بالا است. این  ماده  همچنین در برابر آب و هوایی مختلف مانند سرما و یا بادهای شدید  تخریب نمی شود و  در واقع  تمام مشکلاتی که برای کاهگل های سنتی بوجود می آید در مورد این ماده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی اصفهان با ضمانت عدم تغییر رنگ

فروش کاهگل ضدآب بوشهر
فروش کاهگل ضدآب بوشهر

کاهگل های صنعتی  تولید شده در کارخانه های صنعتی

کاهگل صنعتی ضد آب در خط تولید کارخانه‌‌‌‌های محصولات پتروشیمی تولید می‌‌‌‌‌گردد و در واقع از جنس پلیمر و مصنوعی است این ماده مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، زیرا در اکثر نقاط ایران در ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته است و با توجه به شرایط مختلفی که تحت تاثیر آن بوده دچار خرابی نشده است. تمام استاندارد های لازم  برای تولید این ماده در نظر گرفته می شود.

پلیمری که در تولید این کاهگل استفاده شده است، بسیار مقاوم در برابر آب و حرارت می باشد و استحکام بالایی داشته به صورتی که به راحتی تخریب نمی شود و به همین دلیل اگر در کاهگل های سنتی تخریبی صورت گرفته باشد، این ماده را جایگزین آن خواهند کرد تا از بقیه بافت قدیمی محافظت صورت گیرد. کاهگل مصنوعی یکی از مهمترین و بهترین موادی است که به عنوان پوشش بر روی ساختمان قرار می گیرد و از آنها در برابر آسیب ها محافظت می کند. برای خرید این محصول به صورت عمده علاوه بر نمایندگی ها می توانید به صورت مستقیم از تولید کنندگان اقدام به خرید نمایید. کاهگل ضدآب بوشهر یکی از بهترین کاهگل های مصنوعی است.

کاهگل ضدآب بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : کنگان ، نخل تقی ، گناوه ، عسلویه ، دیر ، دلوار ، خورموج ، جم ، دیلم ، برازجان ، بیدخون ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : رنگ کاهگل بوشهر کاملا ضدآب و قابل شستشو

قیمت کاهگل ضدآب بوشهر
قیمت کاهگل ضدآب بوشهر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما