خرید کاهگل صنعتی اصفهان با ضمانت عدم تغییر رنگ

کاهگل صنعتی اصفهان را با ضمانت نامه بخرید

کاهگل صنعتی اصفهان در پروژه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل مزیت هایی که دارد در بین انواع کاهگل های مصنوعی دارای بالاترین میزان فروش است. مسلما  افرادی که محصولی را خرید می کنند به فکر دوام و ماندگاری آن هستند و در اکثر مواقع به دنبال محصولی می باشند که تولید کننده، ضمانت نامه ای برای آن در نظر بگیرد تا از خرید خود اطمینان کافی را داشته باشد. در بین مصالحی که برای ساختمان استفاده می شود، برخی مواد برای پوشش نمای ساختمان استفاده می شوند. این مواد ظاهر های متفاوتی دارند و در رنگ های مختلفی تولید می شوند.

کاهگل صنعتی اصفهان یکی از این مواد است که از نظر شکل ظاهری مانند کاهگل سنتی می باشد، یک ملات آماده ای است که در کارخانه تولید شده است و دارای رنگ های مختلفی است و  مهمترین ویژگی آن رنگ ثابتی است که دارد. در واقع تولید کننده کاهگل صنعتی اصفهان این محصول را با ضمانت  به مشتری تحویل می دهد و خریداران می توانند با اطمینان خاطر این مواد را در لایه پوششی ساختمان خود استفاده نمایند. کاهگل مصنوعی در حال حاضر در مراکز فروش این ماده وجود دارد و در اکثر شهر های ایران دارای فروش بسیار زیادی است. این ماده برای انواع شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل مصنوعی

خرید کاهگل صنعتی اصفهان
خرید کاهگل صنعتی اصفهان

کاهگل صنعتی اصفهان دارای  رنگ بندی متنوع

کاهگل صنعتی اصفهان به دلیل خصوصیات فیزیکی که دارد در انواع ساختمان ها استفاده می شود و برای مدت طولانی باقی می ماند و مانند کاهگل های سنتی به سرعت خراب نمی شود و از جنس پلیمر است. رنگ های متنوعی از این محصول وجود دارد و امکان استفاده آن برای سلیقه های مختلف وجود خواهد داشت. این ماده در نمای داخلی و یا بیرونی  بکار می رود. رنگ این  کاهگل تغییر نمی کند و اگر در انواع شرایط آب و هوایی قرار بگیرد  ثابت باقی خواهد ماند.

برای خرید این محصول کافی است تا از طریق  تولید کنندگان لیست نمایندگان را دریافت نمایید تا با مراجعه به آنها کاهگل صنعتی اصفهان را با  بهترین قیمت خرید نمایید.  این محصول برای ساختمان های سنتی و یا مدرن قابل کاربرد است. کاهگل صنعتی دارای ضخامتی است که می توان به راحتی بخش های خراب ساختمان را بازساری کرد و  با توجه به محیط اطراف از رنگ های مختلفی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل پایه سیمانی ضدآب

فروش کاهگل صنعتی اصفهان
فروش کاهگل صنعتی اصفهان

مقایسه کاهگل صنعتی اصفهان با کاهگل سنتی

کاهگل سنتی در چند مرحله آماده می شود و در حین اجرای آن بر روی ساختمان کثیف کاری بسیار زیادی ایجاد می شود، این در حالی است که کاهگل مصنوعی در کارخانه با مواد مصنوعی ساخته می شود و با یک مرحله آماده سازی قابل استفاده خواهد بود. کاهگل صنعتی اصفهان لایه بسیار محکمی را ایجاد می کند و  در برابر  فشار های زیاد هم تخریب نمی شود به همین دلیل  در مقایسه با  کاهگل سنتی به راحتی خراب نمی شود.

اگر بافت های قدیمی  شهر ها را مشاهده کرده باشید، متوجه خواهید شد که کاهگل های قدیمی بعد از گذشت زمان  تخریب می شود و در برابر باران و  باد های پر فشار به راحتی خراب می شود. در صورتی که کاهگل های مصنوعی به دلیل جنس محکمی که دارند هم عایق رطوبت هستند و هم در برابر اشعه های خورشید مقاوم می باشند و به راحتی خراب نمی شوند.

خرید کاهگل های مصنوعی علاوه بر خرید از طریق نمایندگی ها با روش های دیگری مانند خرید از درب کارخانه نیز صورت می گیرد و یا با استفاده از سایت های مراکز فروش این  محصول را تهیه می کنند. قیمت این محصول با توجه به مزیت های بسیار زیادی که دارد بسیار  مناسب و مقرون به صرفه است.

کاهگل صنعتی اصفهان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان اصفهان از جمله : نائین ، جندق ، محلات ، مهاباد ، اردستان ، زواره ، دستگرد ، خوراسگان ، بهارستان ، دولت آباد ، آراد و بیدگل ، چادگان ، خمینی شهر ، خونسار ، سمیرم ، بیده ، شهرضا ، دهاقان ، فریدونشهر ، قمصر ، کاشان ، مبارکه ، گلپایگان ، فولادشهر ، نیاسر ، کروکند ، نجف آباد ، نطنز و … می باشد .

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

قیمت کاهگل صنعتی اصفهان
قیمت کاهگل صنعتی اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما