خرید رزین اپوکسی پلی آمین

رزین اپوکسی پلی آمین چیست؟

رزین اپوکسی پلی آمین دارای پایه رزین اپوکسی است. این نوع رزین نیز مانند انواع مختلف رزین ها دارای کاربردهای مختلفی است و در مکان های متفاوتی استفاده می گردد. رزین اپوکسی آمین دارای چسبندگی بسیار زیادی است و دارای سه لایه می باشد به این صورت که لایه بیرونی باعث افزایش چسبندگی به لایه ها می شود. لایه ای که در بین  دو بخش  رزین اپوکسی پلی آمین که قدرت  یک دست کردن و پر کردن منافذ را دارد. لایه میانی می تواند موجب بهتر قرار گرفت آستر رویی شود.

رزین اپوکسی پلی آمین دارای لایه درونی هم می باشد که اکثر خصوصیات و ویژگی های این ماده به این لایه درونی ارتباط دارد، مثلا مقاومت در برابر رطوبت و یا دمای بالا و یا ضربه و فشار  توسط این لایه ایجاد می شود.رزین های اپوکسی به دو صورت پلی آمید و پلی آمین  تولید می شوند. در ساختار رزین اپوکسی پلی آمین دو گروه NH2 وجود دارد. زمانی که این گروه در رزین اپوکسی وجود دارد، مقاومت ماده را در برابر عوامل شیمیایی افزایش می دهد و مقاومت مکانیکی آن نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کف با قیمت رقابتی

خرید رزین اپوکسی پلی آمین
خرید رزین اپوکسی پلی آمین

رزین اپوکسی پلی آمین چه کاربرد هایی دارد؟

یکی از مهمترین کاربردهای این ماده استفاده به عنوان کفپوش می باشد و در انواع محیط های صنعتی بکار می رود. بسیاری از مخازن و لوله ها توسط این نوع از رزین  پوشانده می شوند. در برابر انواع فشار ها نیز مقاومت دارند. زمانی که آن را به عنوان عایق و یا کفپوش استفاده می کنیم، هیچگونه گرد و غباری بر روی آن ایجاد نخواهد شد. جنس براقی دارد و اگر برابر تخریب قرار بگیرد به راحتی خراب نخواهند شد. عایق  محکمی در برابر رطوبت و گرما است به همین دلیل زمانی که رزین اپوکسی پلی آمین  را به عنوان کفپوش استفاده می کنید به راحتی با آب و مواد شوینده قابل شستشو است.

رزین اپوکسی نیاز به سخت کننده نیز دارد و در نوع پلی آمینی به سخت کننده ای نیاز است که دارای دو گروه آمین باشد و با ترکیب شدن با رزین اپوکسی آماده استفاده برای مکان های مختلف خواهد بود.

چگونه با رزین اپوکسی پلی آمین کار کنیم؟

هاردنری که برای ترکیب با این ماده استفاده می شود برای پوست ایجاد حساسیت خواهد کرد زیرا دارای گروه آمینی می باشد. به همین دلیل باید در هنگام کار با آن بسیار مراقبت صورت گیرد. قبل از انجام پروژه باید رزین و هاردنر با هم ترکیب گردند و در این زمان باید با دقت بسیار زیادی این کار انجام شود. این ماده مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد شیمیایی دارد و به همین دلیل در محیط های مختلف که مواد آسیب زا نیز وجود داشته باشند به راحتی قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی ارزان در تناژ بالا

فروش رزین اپوکسی پلی آمین
فروش رزین اپوکسی پلی آمین

رزین اپوکسی پلی آمین را با قیمت منصفانه خرید کنید

برای خرید این محصول باید به مکان هایی که موادی در این حوزه را به فروش می رسانند، مراجعه نمایید زیرا اغلب با شرکت های تولید کننده در ارتباط هستند و به صورت مستقیم  این رزین را به مشتری می فروشند و به همین دلیل قیمت ها نیز برای مشتریان مناسب و کم خواهد بود. اگر خرید اینترنتی رزین اپوکسی پلی آمین را تجربه کنید می توانید خریدی با بهترین قیمت را تجربه نمایید. رزین اپوکسی پلی آمین از پر مصرف ترین رزین ها است و عمدتا برای کفپوش به کار می رود. برای محیط های بزرگ که به حجم بسیار زیاد این ماده نیاز دارند، بهتر است خرید به صورت اینترنتی و عمده باشد. زیرا در این صورت قیمت  نیز برای مشتری بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود. در زمان خرید این نوع از رزین به استاندارد های آن توجه داشته باشید تا محصولی اصل را خرید نمایید.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی تهران و فروش آن

قیمت رزین اپوکسی پلی آمین
قیمت رزین اپوکسی پلی آمین

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما