خرید رزین اپوکسی در انواع مختلف

خرید رزین اپوکسی برای صنایع مختلف

از جمله مواد شیمیایی که در صنعت بکار می رود رزین اپوکسی است . خرید رزین اپوکسی برای برخی از صنایع به صورت برنامه همیشگی در آمده است زیرا در بخشهای مختلفی قابل استفاده است. مثلا در صنایع خودرو سازی، صنعت چوب و زیور آلات بسیار کاربردی است.رزین اپوکسی به دو صورت تک جزئی و دو جزئی وجود دارد که نوع اول خود بخود خشک می شود و دو جزئی باید بخش دوم یعنی هاردنر وجود داشته باشد تا رزین خشک شود. برای خرید رزین اپوکسی باید بدانید که چه نوع رزینی نیاز دارید، زیرا رزین شفاف و غلیظ و نیمه غلیظ در بازار وجود دارد و هر کدام دارای کاربرد متفاوتی است.

رزین های شفاف معمولا برای کارهای زینتی مورد استفاده قرار می گیرد. براق بودن رزین ها در صنایع چوب باعث جلوه دادن به چوب می شود و لایه ای بیرونی چوب را بسیار محکم و مقاوم می کند. در زمان خرید رزین اپوکسی باید از نسبت ترکیب دو بخش رزین  مطلع شوید زیرا زمانی که دو ماده با نسبت های درستی با هم ترکیب نشوند نتیجه درستی بدست نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید : فروش رزین چوب عمده و خرده

خرید رزین اپوکسی رقیق
خرید رزین اپوکسی رقیق

خرید انواع مختلف رزین از فروشگاه های اینترنتی

انواع مختلف در بسته بندی های با حجم های متفاوتی به فروش می رسد. بسته بندی های کوچک معمولا برای افرادی است که  برای کارهای کمی به رزین نیاز دارند. بسته بندی های بزرگتر برای افراد یا صاحبان صنایعی است که نیازمند حجم بالایی از رزین اپوکسی هستند. خرید رزین اپوکسی به صورت اینترنتی جایگزین بسیار مناسبی برای خرید از فروشگاه ها یا نمایندگی ها به صورت حضوری است. برای اینکه خرید دقیقی نیز داشته باشید بهتر است اطلاعات محصول را به درستی مطالعه نمایید تا ماده مورد نظر خود را به درستی سفارش دهید. انواع مختلف رزین از طریق فروش آنلاین به دست مشتریان می رسد و محصول با قیمت بسیار پایین تر از بازار به دست  مشتریان می رسد.

بیشتر بخوانید : تفاوت رزین اپوکسی غلیظ و رقیق در چیست ؟

خرید رزین اپوکسی نیمه رقیق
خرید رزین اپوکسی نیمه رقیق

مزیت های رزین اپوکسی برای انواع صنایع

استفاده بسیار زیاد رزین اپوکسی در  مشاغل مختلف به دلایل مختلف می باشد. یکی از مهمترین آنها این است که رزین بعد از خشک شدن به سطحی که روی آن قرار گرفته  می چسبد و پوشش ضخیم و یکدستی را ایجاد می نماید.  خرید رزین اپوکسی به دلیل مزیت  و ویژگی هایی است که در حین کار از این ماده دیده می شود. این ماده در برابر انواع مواد  خورنده مانند اسید ها مقاومت دارد. از دیگر علت  توجه صنایع به این ماده می توان به تحمل فشار توسط آن اشاره نمود.

زمانی که جسمی بر روی سطحی که با رزین پوشانده شده است قرار بگیرد، توانایی تحمل وزن سنگین را دارد. این ماده برروی سطح به راحتی جرم نمی گیرد و کثیف نمی گردد. تنوع رنگی در این محصول زیاد است و برای انواع کار ها بویژه تولید زیور آلات  و لوازم تزئینی بکار می آید. برخی از رزین ها شفاف هستند و برای کار های تزئینی یا روکش بر روی  لوازم  چوبی به کار می روند. جنس این رزین شفاف و نحوه خشک شدن آن به طور مستقیم بر روی نتیجه کار  تاثیر می گذارد. وزن این ماده شیمیایی کم است و به راحتی قابل حمل می باشد. این ماده دو جزئی است و برای اینکه ماده اول خشک گردد باید ماده سخت کننده یا هاردنر به آن اضافه گردد.

برند های معتبر را برای خرید رزین اپوکسی انتخاب نمایید.

رزین اپوکسی ماده شیمیایی است که در موقعیت های حساس و  کار های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین باید دارای اثر بخشی فوق العاده ای  باشد و در فرایند تولید آن از مواد اولیه خوبی استفاده شده باشد. زمانی که رزین مرغوب نباشد نمی توان انتظار داشتن ویژگی های قدرتمند را از آن داشت. بنابراین در هنگام خرید رزین اپوکسی به نام تجاری و سابقه تولید آن در مورد رزین اپوکسی توجه داشته باشید. علاوه بر نام تجاری در زمان خرید انتخاب مرکز معتبر و نمایندگی اصلی  برای خرید نیز مهم و ضروری می باشد زیرا محصولات  با نام های مشابه و یا تقلبی نیز موجود است. برند های شناخته شده در این کار هم دارای نمایندگی های در سراسر کشور هستند و هم دارای سایت و  فروشگاه اینترنتی می باشند و خریداران از طریق فضای مجازی نیز با آن ارتباط برقرار می کنند.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای کاملا شفاف

خرید رزین اپوکسی غلیظ
خرید رزین اپوکسی غلیظ

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما