خرید رزین اپوکسی ارزان با کیفیت مناسب

رزین اپوکسی ارزان ولی با کیفیت

رزین اپوکسی ارزان قیمت، امروزه تبدیل به ترکیبی شده است که در کارگاه های کوچک و بزرگ تبدیل به اشیا فوق العاده زیبایی میشود. اشیا زیبایی که تنها دنیای هنر را تسخیر نمیکنند، بلکه پا به دنیای تجارت و صنعت گذاشته اند و با قرار گرفتن در صد لیست اجناس دکوراتیو محبوب، هر روز سود فراوانی را به فعالان این حوزه گسیل مینمایند. لذا در ذیل و طی چند مبحث بیشتر درباره این ترکیب طلایی سخن خواهیم گفت.

شاید این مطلب نیز برای شما جالب باشد: خرید رزین اپوکسی ارزان در تناژ بالا

فروش رزین اپوکسی ارزان
فروش رزین اپوکسی ارزان

 

معرفی رزین اپوکسی ارزان قیمت

رزین اپوکسی تبدیل به کالاهایی میشود که به واسطه مشخصات خاصی که دارند، در کنار زیبایی خیره کننده و ارزش هنریشان، منزل و مکان خریدار را به بهترین شکل ممکن چشم نواز میکنند. گویی که شاهکارهای طبیعت در آنجا خلق شده اند. به همین دلیلی است که هنرمندان  این عرصه برخلاف بعضی از رشته های هنری، از منافع مالی خوبی  منتفع میشوند؛ بنابراین رزین اپوکسی ارزان قیمت است؛ زیرا ارزش آن بسیار بالاتر از هزینه ای است که صرف آن میشود.

لذا قبل از هر سخنی به ترکیبات و مشخصات این ترکیب می پردازیم تا پاسخ این سوال را برای خوانندگان روشن نماییم؛ رزین اپوکسی ارزان چیست؟ زیرا بدون دانستن درباره آن نمیتوان به خوبی از کاربردها و خرید و فروش و نحوه استفاده سخن گفت، باشد که مفید افتد.

وقتی میگوییم رزین اپوکسی، در گاو اول باید به بیشینه آن در طبیعت بنگریم، اولین کلمه ای که در این ترکیب به چشم میخورد رزین است؛ رزین به طور طبیعی در طبیعت یافت میشود؛ شیره درختان را اگر دیده باشید مخصوصا شیره درختان کاج را رزین طبیعی همان ماده میباشد. بوی تندی دارد، چسبنده است و در طیف شفاف تا قهوه ای تیره دیده میشود. این ترکیب بعد از مدتی تبدیل به ماده سفتی میگردد، کهربا نمونه بارز رزین سخت شده میباشد.

بنا بر اسناد تاریخی، بشر با کاربردهای رزین آشنا بوده است و از این ماده در ساخت ظروفی مانند ظروف غذا و مومیایی کردن اجساد بهره جسته است؛ اما با گذشت زمان، باتوجه دلایلی  که در ذیل اشاره میکنیم در کنار گسترش کاربرد این ترکیب، لزوم ساخت رزین مصنوعی سبب تولد آن شد.

  • سخت بودن جمع آوری رزین درختان و مقدار کم آن
  • همچنین اشتباه در انتخاب رزین؛ زیرا نمونه هایی وجود دارند که ترکیبات سمی مانند هپتان قابل اشتعال دارند.
  • تصفیه سخت
  • عدم یکنواختی و پیش بینی ناپذیری

 

لذا اکنون رزین های مصنوعی در آزمایشگاه ساخته میشوند که از صنایع آرایشی بهداشتی تا رنگ سازی کاربرد دارند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی فروش رزین اپوکسی در شیراز

رزین اپوکسی ارزان قیمت
رزین اپوکسی ارزان قیمت

 

سفارش رزین اپوکسی ارزان باکیفیت

رزین اپوکسی ارزان که موضوع این مبحث میباشد، یکی از ترکیبات رزینی است که در آزمایشگاه ها ساخته میشوند. خالی از لطف نمی بینیم درکنار توضیح درباره رزین اپوکسی، اشاره کوتاهی نیز به سایر انواع رزین نماییم، تا هنگام انتخاب حوزه کاری خود با آگاهی بیشتری اقدام نمایید:

*رزین پلی استر اولین گروه این ترکیبات است که اتصالات پلی استری دارد و غیر اشباع میباشد. این ترکیب با هاردنر و یا سخت کننده ترکیب میشود تا ماده سختی حاصل شود. از پلی استر در تولید سنگهای مصنوعی و مجسمه سازی بسیار استفاده میکنند و  با جوهر رنگ، رنگ آمیزی میشوند.

*رزین وینیل استر ترکیب بعدی است که دارای انتهای غیراشباع است و مقاومت شیمیایی و چقرمگی و خواص مکانیکی خوبی دارد. این نوع رزین در  صنایعی چون ساخت مخازن ذخیره و ساخت شناورها، لوله های FRP، GRP کاربرد دارد.

*رزین فنولیک گروه معروف دیگری از رزینها هستند که کیفیت مناسبی برای ماشینکاری دارند، همچنین  مقاومت الکتریکی، شیمیایی و الکتریکی خوبی نشان میدهند. از رزین فنولیک برای ساخت فوم و عایق در صنایع الکتریک استفاده میکنند.

این سه نوع رزینی که با رزین اپوکسی ارزان قیمت و عالی، انواع معروف رزینها را تشکیل میدهند، به صورت کاملا مختصر معرفی شدند؛ اما گروه چهارم رزین اپوکسی داستان مفصلی برای خود دارد.

رزین اپوکسی ارزان؛ اما پرکاربرد برای همه کسانی است  که میخواهند با دستان خود محصولات زیبایی را خلق کنند. محصولات ساخته شده از این ترکیب،  با داشتن عوارض سمی کم، در هر مکانی قابل استفاده هستند و حتی بر دست و گردن  کسان زیادی در قالب جواهرات مصنوعی جذاب قرار میگیرند.

برای کسانی که میخواهند بدون استفاده از کوره صنایع دستی خود را خلق نمایند، این ترکیب دو جزئی، عالی است. دو جزئی به این معنی است که اپوکسی  از ترکیب دو ماده رزین و هاردنر تشکیل شده است تا یک پلیمر یا درشت مولکولی که از واحدهای تکرار شونده ساخته شده و گرما سخت است به وجود آید.

لازم به توضیح است گرما سخت بودن بدین  معنی است که  ترکیباتی با اعمال حرارت سخت میشوند. ترکیب رزین که پلیمری با زنجیره های کوتاه است و در انتهای زنجیره اپوکساید دارند، با هاردنرها که  در دونوع سیکلو آمینی و پلی آمیدی هستند،  ترکیب سختی را به وجود می آورد. این واکنش غیرقابل برگشت است.  البته قابل ذکر است اگر هدف ساخت مواد حجم دار میباشد؛ پلی آمیدها هاردنر مناسبی نیستند؛ زیرا پلی آمید تا حداکثر 1000 میکرون قطر داده میشود، لذا به عنوان یک لایه نازک در لوله های صنعتی و در آزمایشگاه ها استفاده میشود. این ترکیب خاصیت ضد خورندگی و آنتی باکتریال دارد؛ اما برای ساخت کفپوش ها و اجسامی که حجم دارند نوع رزین اپوکسی ارزان آمینی نیاز است.

بهترین رزین اپوکسی ارزان
بهترین رزین اپوکسی ارزان

رزین اپوکسی ارزان قیمت؛ اما با ارزش، رزینی است که در بدنه ساختار خود گروه اپوکسی دارد و تعداد این اپوکسی ها بیشتر از 1 گروه میباشد. اپوکسی از پیوند یک اتم اکسیژن و دو اتم کربن به وجود می آید  و در انتهای زنجیر معمولا قرار میگیرد.

اپوکسی مصنوعی به صمغ درختان شبیه است؛ چسبناک و غلیظ بوده و به رنگهای قهوه ای، بی رنگ و زرد کهربایی دیده میشود. این رزین مصنوعی به طور عمده از واکنش اپی کلروهیدرین و بیسفنول آی تولید میشود. ویژگیهای شیمیایی اپوکسی ها سبب شده است پلیمرهایی با خواص گوناگون به وجود آید. این ساختار همچنین کمک کرده است این نوع رزین نسبت به سایرین، چسبندگی، ویژگیهای مکانیکی، مقاومت الکتریکی و مقاومت شیمیایی و گرمایی بهتری داشته باشند.

البته در هنگام پرداختن به مشخصات این ترکیب باید بگوییم در هنگام مقایسه با انواع رزین،  به طور مثال رزین وینیل استر حاصل واکنش رزینهای اپوکسی با اسیدهای غیر اشباع اتیلنی است.

ویژگی های رزین اپوکسی ارزان

رزین اپوکسی ارزان؛ اما باکیفیت با الکلها، اسیدها، انیدرید، اسیدها و آمینها توانایی واکنش  دارد تا بدون آزاد کردن مولکول هایی چون آب، زنجیرها بلند شوند؛ بنابراین در اثر خشک شدگی نسبت به سایرین، کمتر جمع میشوند. این ترکیب که سمیت کمتری نسبت به سایرین دارد، برای کارهایی که در منزل انجام میشود مورد بهتری است.

بهترین هاردنر برای رزین اپوکسی ارزان باکیفیت، هاردنر دی اتیل تری آمین است که کمک کرده است ویژگیهای کامپوزیت تا درجه 100 درجه سلسیوس بدون تغییر باقی بماند. البته به طور کلی هاردنر بیشتر به صورت آلیفاتیک، سیکلو آلیفاتیک و هیدروکربن  شدیدا حلقوی دیده میشود.

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر گردید؛ رزین های اپوکسی متنوعی وجود دارند، اگرچه حدود 80 تا 90 درصد اپوکسی های بازار  همان ترکیب بیس- فنیل A و اپی کلروهیدرین هستند. خالی از لطف نیست بگوییم اپی کلروهیدرین ترکیب اپوکساید و ترکیب آلی کلر میباشد که در آب قابل حل است.

در هنگام خرید رزین اپوکسی ارزان؛ اما باکیفیت، به مشخصات فنی زیر باید توجه نمود؛

  • نسبت ترکیب اپوکسی  با هاردنر درج شده باشد.
  • زمان پخت و زمان ژل شدن مشخص باشد.
  • سختی و چگالی و سختی  جزو مشخصات فنی است که باید در نظر گرفته شود.
  • و بالاخره خواص و کاربردهایی که سازنده پیشنهاد داده است، باید لحاظ گردد.
کار با رزین اپوکسی ارزان
کار با رزین اپوکسی ارزان

 

همانطور که در قسمت بالا ذکر گردید این نوع رزین اپوکسی ارزان بدون نیاز به کوره، در مجاورت هوا خشک میشود. یک روز زمان برای خشک شده نیاز دارد؛ اما تا حدود یک هفته طول میکشد که کیفیت لازم را داشته باشد. در این بخش صرفا سعی نمودیم به ساختار این ترکیب بپردازیم تا زمینه برای کار با این ترکیب آماده شود؛ زیرا امروزه ساخت کالاهایی همچون سنگهای تزئینی و جواهرات در منزل از رزین اپوکسی ارزان با ارزش روبه گسترش است و با سرعت بالای کار و فروش سریع، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رزین اپوکسی ارزان در تمام نقاط کشور
فروش رزین اپوکسی ارزان در تمام نقاط کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما