اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه 

کاهگل مصنوعی و اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه موضوع بحث ما است. ابتدا باید به مواد اصلی تشکیل دهنده کاهگل مصنوعی اشاره کنیم در تولید این محصول مواد پلیمری، الاستومری محلول در آب و همینطور مدلی ویژه از مواد رزین سیلیکون با هم ادغام شده اند و از ادغام این ها کاهگل مصنوعی تولید شده است و این ترکیبات باعث شده است که خصوصیت های بسیار خوبی را داشته باشد. مثلاً رزین سیلیکون در ترکیبات رنگی کاهگل مصنوعی به کار رفته است و با وجود همچین ماده‌ای این محصول می تواند به راحتی در مقابل گرمای زیاد و همینطور شرایط محیطی گوناگون تحمل زیادی داشته باشد به همین جهت است که این محصول ترکیباتش بسیار پایدار و محکم است.

در خصوص جنس این ترکیبات باید به شما بگویم که ساختاری معدنی دارند به همین جهت به راحتی در محیط زیست بازیافت می شوند. این یک ویژگی منحصر به فرد است که باعث می‌شود این محصول به لحاظ زیست محیطی آلودگی ایجاد نکند. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است که امروزه در سراسر ایران در شهرها و روستاها شاهد نمای کاهگل مصنوعی در ساختمان ها باشیم. البته فراگیری این محصول به ساختمان های شهری و روستایی محدود نمی شود در بسیاری از سازه ها از این محصول یونیک استفاده شده است، خصوصاً در مراکز گردشگری، کافی شاپ ها، رستوران‌ها، سفره خانه های، سنتی و همینطور سازه های باستانی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند. از این محصول بسیار محکم با خاصیت ضد آب استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل نانو به صرفه و اقتصادی

کاهگل مصنوعی شیراز
کاهگل مصنوعی شیراز

معیار های کاهگل مصنوعی:

یکی از مهمترین معیارهای انتخاب مصالح ساختمانی به ویژه در نماکاری ها، محصولی است که اعمال آن کار راحتی باشد و همین طور اجرای آن زمان بر نباشد. در این خصوص خدمت شما عرض میکنیم که اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه صورت می گیرد. شما پس از خریداری کاهگل مصنوعی ملات تقریباً از پیش آماده شده را با مقداری آب مخلوط کرده و بر سطوح مختلف اجرا می کنید این محصول نه کثیفی دارد نه دردسر و زحمت زیاد به همین جهت کاهگل مصنوعی بسیار محبوبیت پیدا کرده است.

کاهگل مصنوعی نه تنها مقاومت بسیار بالایی برای شرایط دمایی کشور چه سرد و گرم دارد بلکه یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد و آن هم عدم جرم گرفتگی است این خصوصیت می تواند کاربرد این محصول را چندین برابر کند. شما می توانید در مکان هایی که کارهای تولیدی انجام میدهند و مطمئناً در پیرو این کارها کثیفی و آلودگی بسیاری تولید می شود برای سطوح، دیوارها و همینطور دکوراسیون استفاده کنید. خواهید دید که به هیچ عنوان این محصول جرم گیر نیست و حتی در زوایای غیرمحتمل اگر جرم گرفت به سادگی با شستشو رفع میشود و امکان شستشو را، ضد آب بودن این محصول به شما می دهد. در تولید این محصول به تمامی مشکلاتی که از طرف شما عزیزان مطرح شده است دقت شده به همین جهت این محصول در واقع برای رفع اشکالات موجود در ساختمانها و بناها تولید شده است.

این محصول بسیار در حفظ لایه های که روی آن را پوشانده است قدرتمند عمل می کند. حتی در خصوص ویژگی‌های کاهگل مصنوعی باید این نکته را متذکر شویم که این محصول به هیچ عنوان گرد و خاک تولید نمی کند و نه تنها گرد و خاک تولید نمی کند. بلکه بسیار در برابر جذب گرد و غبار مقاوم است و به هیچ عنوان گرد و غبار گیر نیست. این محصول بی نظیر حتی در شرایطی می‌تواند روی سطحی که کمی متحرک باشد کاملاً مقاومت کند زیرا به دلیل ترکیبات کاهگل مصنوعی این قابلیت را به این محصول می دهد که منعطف باشد و همین خاصیت انعطاف پذیری باعث می شود که یک حالت لاستیکی در آن ایجاد شود و این یعنی مقاومت بالا در برابر کشش های احتمالی. البته این کشش ها نباید بیش از حد باشد. به هر حال شما یک محصول برای نما خریداری کرده‌اید نه چیز دیگر.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو قشم به همراه اطلاعات فنی محصول

کاهگل مصنوعی بوشهر
کاهگل مصنوعی بوشهر

ویژگی این کاهگل:

مهمترین ویژگی کاهگل مصنوعی راحتی و سهولت استفاده از آن است. اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه صورت می‌گیرد و حتی خود شما هم بدون بکارگیری افراد متخصص می توانید این کار را روی سطح های مختلف انجام دهید. زیبایی منحصر به فرد و همینطور نوستالژی این محصول باعث شده است تا مدت ها روی بورس باشد. البته نباید از تنوع رنگ این محصول و همینطور جنس آن بگذریم و شما می توانید به دلیل ارزانی قیمت آن هر چند وقت یکبار نمای خود را با رنگ و طرحی دیگر روحی تازه ببخشید و از یکنواختی آنرا در بیاورید و این امکان را فقط قیمت نازل این محصول است که به شما می دهد.

همینطور سهولت در اجرای آن، مثلاً شما تصور کنید که بخواهید نمای سنگی خود را تغییر دهید خودتان بهتر می دانید که این کار چه هزینه سنگینی برای شما در بر دارد و همینطور چقدر زمانبر و وقت گیر است، البته بماند که شما برای نمای جدید باید چقدر هزینه کنید. اما این محصول را میتوانید روی هم اجرا کنید و برای اجرای این نوع جدید نیاز نیست که نوع قدیمی را از جایش بکنید.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب اصفهان با ضمانت 5 ساله

کاهگل مصنوعی گناوه
کاهگل مصنوعی گناوه

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما