اجرای نمای کاهگل مصنوعی مناسب مکانهای گردشگری و بومگردی

اجرای نمای کاهگل مصنوعی مناسب مکانهای گردشگری و بومگردی

می‌خواهیم در خصوص نمای کاهگل مصنوعی با شما عزیزان صحبت کنیم. در پیرو همین موضوع باید به شما عزیزان بگوییم که نمای کاهگل مصنوعی ظاهرش بسیار بسیار شبیه کاهگل سنتی است یعنی اگر تنوع رنگ و تازه بودنش را کنار بگذاریم در واقع شما نمی توانید آن را از کاهگل سنتی تشخیص دهید. البته مزایا و امتیازات بسیار زیادتری نسبت به کاهگل سنتی دارد و در واقع کاهگل سنتی خصوصیات بسیار کمی دارد. یکی از معایب کاهگل سنتی در واقع سنگین بودن حجم کاریان برای سطوح مختلف بود و همینطور کثیف کاری بسیار زیاد، البته زمان اجرا در کاهگل سنتی نیز طاقت فرسا و بسیار طولانی بود و البته در مناطق خشک و کویری کاهگل سنتی به خاطر از دست دادن آب در مقابل تابش آفتاب ترکهای عمیقی در آن ایجاد می‌شد.

اما در کاهگل مصنوعی به هیچ عنوان این مشکلات وجود ندارد و حتی خیلی از این مشکلات رفع شده و بسیاری ویژگی به آن اضافه شده که ما در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم. فل حال در خصوص نمای کاهگل مصنوعی باید به شما عزیزان بگویم که این کاهگل بسیار زیباست و همین طور بسیار محکم و با دوام است. امروزه حتی به دلیل مواد اول بودن این کاهگل مصنوعی از آن در خصوص مرمت آثار تاریخی نیز استفاده می کنند نمونه بارز آن ارگ بم است که در نوسازی آن از نمای کاهگل مصنوعی استفاده شده است. به وجود آمدن نمای کاهگل مصنوعی بر روی سازه های مختلف باعث شده است عمر آنها بالا برود که این می تواند یکی از امتیازاتی باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کند. البته امروزه طرفداران نماهای کاهگلی بسیار زیاد شده است و البته مواد خاصی که کاهگل مصنوعی دارد مزید بر علت شده است که آن را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب و ارسال به سراسر ایران

قیمت نمای کاهگل مصنوعی
قیمت نمای کاهگل مصنوعی

 

اهمیت نمای کاهگل مصنوعی

در نمای کاهگل مصنوعی شما به هیچ عنوان نگران تابش آفتاب نباشید زیرا کاهگل مصنوعی به راحتی آفتاب را جذب خود می کند و اجازه نمی دهد که انعکاس نور آفتاب شما را اذیت کند. البته مواد بسیار قدرتمندی که در آن به کار رفته است باعث می شود که تابش شدید آفتاب روی عمر مفید آن تاثیری نداشته باشد. یکی دیگر از امتیازات نمای کاهگل مصنوعی عایق بودن این محصول است.

این محصول باعث می شود که هرگز دمای داخل ساختمان و یا اتاق به بیرون درز پیدا نکند و همینطور دمای محیط قدرت ورود به ساختمان را نداشته باشد، حال می خواهد هوای بیرون گرم باشد یا سرد این یک امتیاز بسیار ویژه است که باعث شده است محبوبیت کاهگل مصنوعی بیشتر شود. یکی دیگر از ویژگی‌های کاهگل مصنوعی در واقع در ماهیت اصلی آن نهفته است، یعنی موادی که از آن تولید شده است. این مواد که با فرایند کامل ماشینی و مدرنیته تولید شده است به دلیل اورجینال بودن و اصل بودن باعث می شود که اگر در حین کار اصولی رعایت نشود و از استانداردهای لازم بهره گیری نشود به لحاظ بهداشتی مشکلی پیش نیاید، زیرا در مواد به کار رفته در آن هیچگونه مواد سمی دیده نمی شود. به همین خاطر بسیار با محیط زیست سازگار است.

بیشتر بخوانید: اطلاعات خرید کاهگل با ضمانت نامه ضد آب

فروش نمای کاهگل مصنوعی
فروش نمای کاهگل مصنوعی

 

اجرای نمای کاهگل مصنوعی

اجرای نمای کاهگل مصنوعی مناسب مکانهای گردشگری و بومی گریست، زیرا این نماها بیشتر در معماری ایرانی و فرهنگ ایرانی نهفته است و برای خارجی ها و گردشگران بسیار جذاب و جالب است. البته برای خودمان نیز تداعی خاطرات بسیار قدیمی را دارد و حال و هوایی بسیار قشنگی به ما می دهد. نمای کاهگل مصنوعی ویژگیهایش به همین جا ختم نمی‌شود، شما می توانید بر روی آن نقش های برجسته و حتی دیوار نویسی کنید. می توانید با حالت های سه بعدی ایجاد کردند آنها را جذاب تر کنید. شما می توانید با تحقیقاتی که در این زمینه می‌کنید بنا به سلیقه خود محصولتان را انتخاب و آن را بر روی سازه هایتان اجرا کنید.

برخی از افراد از چند رنگ متفاوت استفاده می کنند و اشکال هندسی و زیبایی را پدید می آورند، شما نیز میتوانید اگر در این زمینه تخصصی ندارید از افراد مجرب و متخصص و آموزش دیده استفاده کنید تا بتوانید نمای کاهگلی بسیار زیبایی ایجاد کنید و از آن نهایت لذت و استفاده را ببرید. شما می توانید برای خرید و استفاده از نمای کاهگل مصنوعی به شکل مستقیم اقدام کنید زیرا طریقه فروششان طوریست که می شود مستقیم آن را تهیه کرد و به دست متقاضی داد به همین دلیل میزان مبلغی که شما پرداخت می کنید خیلی ناچیز است و شما مستقیم پولتان را به تولید کننده میدهید. البته می توانید از طریق مراکز فروش نیز همین امتیاز را کسب کنید و حتماً نیاز نیست تا کارخانه برای تهیه محصول بروید. شما هم یک بار از نمای کاهگلی مصنوعی استفاده کنید و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل پلیمری با قابلیت اجرای آسان

خرید نمای کاهگل مصنوعی
خرید نمای کاهگل مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما